Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość pechowa777777

Praca w Policji......

Polecane posty

Gość pechowa777777

Czy jest ktos na forum, kto pracuje w Policji? Chcialabym pracowac na etacie pracownika cywilnego. Z wyksztalcenia jestem prawnikiem. Probuję już kilka lat, ale jak dotad bezskutecznie. W zwiazku z powyzszym - potrzebuje porad.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość akcejorts
Witaj Pechowa. mam podobny problem tez chciałabym pracować w policji jako pracownik cywilny, jestem studentka politologii.Niewiem jednak jak to załatwić.Czytam oferty na stronach policji ale nic ciekawego nie ma, dlatego chciałabym pogadać z kimś kto wie jak to wszystko wygląda od "wewnątrz".Pozdrawiam:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pechowa777777
W moim przypadku jest to (niestety, jak dotąd niespełnione) marzenie, które mam nadzieję, że będzie w niedalekiej przyszłości zrealizowane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość NiuniaXXX
Kobiety xco wy gadacie?! marzenie?moj facet tez o tym marzyl i wkoncu dopial swego ,ale pracuje 2 miesiace i zapal mu troche siadl,choc to wielki optymista,tylko czy warto spelniac marzenie za cene 1200zl miesiecznie pracujac 5,czasem 6 dni w tygodniu po 12 godzin?!a druda sprawa to dfakt ze awans i mozliwosci lepszej placy na tym stanowisku jest nielam nierealny.dziewczyny lepiej pogadajcie z tymi ktorzy juz [pracuja w tej szacownej instytucji,bo na filmach wszystko wyglada pieknie ,a w realu niestety nie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość akcejorts