Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość nowoe nowości masło itd.

skargi Giertycha

Polecane posty

http://media.wp.pl/kat,38214,wid,8309792,wiadomosc.html?rfbawp=1147770884.021&ticaid=119d3

O no to ja za Tobą Carrie - mimo , że posiadam dwójkę dzieci i męża , jestem bezpartyjna wedle pana Giertycha jestem lesbijką i w dodatku lewicową lesbijką. Czego to się człowiek uczy o sobie...No , no....

Gość jestem córką - Pana Kleksa
nie znam się na polityce i nie oglądam jej - niebardzo wiem co z ta nagonka na giertycha. napiszcie dlaczego niechcą go studenci? czy tak bardzo chce żle? z tego co się doinformowałam to chce przywrócić opieke lekarską w szkołach to popieram i podwyzki dla nauczycieli:( no niebardzo. aczkolwiek .....chce w szkołach uczyć patriotyzmu - popieram bo dzieci jakoś nie wiedza co to Polska , coraz bardziej zapomina społeczeństwo o 1 maju , 3 maju..........oczywiście nie powinny dzieci chodzić w mundurkach iz flaga na czapce, popieram tez zakaz propagandy homoseksualistów w szkołach. dzieci nie powinny sie tego uczyć.

Wedle pana W, to ja jestem jeszcze dodatkowo pedofilką...uaaaaa.....ja nie chcę za kratki... Muachacha, co za debile. Kretyństwo się szerzy.

normalnie właśnie się djestem gejem i pedofilem, z tym pierwszym to sie zgodze , bo jak każda kobieta o "poprawnej" orientacji sexualnej uwielbiam facetów, ale żeby i dzieci??

Każdy policjant poświadczy, że homoseksualiści to krąg niemal w 100 proc. pokrywający się z środowiskiem pedofilskim - odpowiada "Gazecie" Wierzejski. - To fakt, na który nie potrzeba żadnych badań