Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Zalamana profesorka z LO

Uczniowie-debile

Polecane posty

Gość Zalamana profesorka z LO

Przeczytalam juz kilka prac maturalnych z historii i wos-u, ktore wypocili moi kochani uczniowie. Mowie wam Kafeteriuszki: DNO! DNO! DNO I WODOROSTY!!! Haruje jak wol wbijajac im rozne uzytecznie wiadomosci do glowy, a te debilki i niedoruchy nie potrafia sklecic dwoch zdan po polsku. Nie odrozniaja rewolucji francuskiej od pazdziernikowej, a I wojny swiatowej od II :( Zadne z moich dzieciatek nie wiedzialo, czym sejm rozni sie do Senatu ani czym jest trojpodzial wladz. Trudno jest znalezc odpowiedz na pytanie dlaczego, niektorzy oczywiscie, posiadaj tak niski poziom ambicji. Mysle o ambicji, ktora nie polega na checi zdobycia dobrej oceny i pokazania swiadectwa rodzicom, bo to jest ambicja na poziomie podstawowki, ale o ambicji poszerzenia swoich horyzontow, oczytania sie, ambicji zdobycia wyksztalcenia, ktore daje poczucie intelektualnej satysfakcji. Przez ostatnie siedem lat staram sie przekonac ich, ze warto czytac, ogladac dobre filmy, myslec krytycznie, ale w oparciu o wczesniej zdobyta wiedze. A skoro kogos nie stac na samodzielne myslenie, to niech przynajmniej tyle nie chla, nie cpa, nie kradnie... Jednostki to chwytaja, reszta, czesto inteligentni ludzie, z duzym potencjalem (a dziewczyny czesto do tego sliczne :-)) nie chca z siebie wykrzesac zadnego wysilku. Kiedy 3/4 klasy chorem oglosilo, ze Mistrz i Malgorzata to durna bezsensowna ksiazka to sie zalamalam. Ja ja czytalam w liceum, bedac przecietna uczennica, taka mala kurewka własciwie, palaca papierosy na przerwie w kiblu, ale ta ksiazka i wiele innych starsznie mi sie podobala. Wspolczeny zmaterializowany swiat dewastuje mozgi dzieciarni, a najgorsze, ze zdewastowane szare komorki maja juz ich rodzice i to powoduje, ze szansa na wyjscie z intelektualnego dola dla tych gowniarzy jest prawie zerowa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szkoda mi tych dzieci, beda banda nieukow w przyszlosci. Beda plakac i smarkac w rekaw matki. NIe beda w stanie nawet wyjechac z tego kraju, bo trzeba bedzie kupic bilet. Bilet? A co to? Taki worek z uszami, w ktorym jest jedzenie? Nie wspominajac o jezykach. Jestesmy ostatnim wyuczonym pokoleniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość chora ambicja
to po co wpajacie ludziom takie rzeczy do glowy? po co to komu?? W szkolach powinno sie ludzi uczyc myślenia a nie wkuwania co to jest "trojpodział władz"... Sama jestem nauczycielem -matematyka./

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Zalamana profesorka z LO
ale jak mozna myslec nie majac zadnych wiadomosci w glowie? O czym? To tak jakby jesc nie majac jedzenia albo jechac samochodem nie mając samochodu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
chora ambicja, co to jest trojpodzial wladz to powinny wiedziec papierowe, zaby jeszcze umialy uzasadnic dlaczego im sie nie podoba i okreslic swoj styl to co innego, ale nie z gory mowienie, ze glupie i durne. Durne sa ich odpowiezi. Moga przeciez powiedziec, ze Bulhakow pisze nie w ich stylu, historia taka, owaka, jakies konkrety mowiace na nie!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość chora ambicja
nie wierze ze uczysz w szkole, co ty takiego wiesz o nauczaniu - wychowaniu? Twoja wiedza na ten temat jest znikoma jak nie zerowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość była uczennica
może te uczennice i uczniowie się qur... tak jak Ty profesorko(hmm jakie o sobie mniemanie masz) i nie mają czasu na naukę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość PrzemoDar
Mam znajomego, był nauczycielem historii w liceum, teraz pewnie jest bezrobotnym albo sprzedaje kebaby w Londynie :( . Kilka lat temu był fascynatem i nauczanie sprawiało mu frajdę, bo działało to w obie strony: w każdej klasie było przynajmniej kilka osób, które historia kręciła, młodzież miała swoje przemyślenia na ten temat, słuchała opowieści dziadków i rodziców. Ale potem się to wszystko skończyło, jak nożem uciął :( Przestał więc się dziwić, gdy zaczęły przychodzić z gimnazjum głąby, nie znające odpowiedzi na pytanie "kiedy wybuchła II wojna światowa". Do dziś mam w pamięci obrazek z tv, gdy spytano jakiegoś nastoletniego gówniarza na deskorolce, co ostatnio przeczytał. Rozbrajająco i z dumą odpowiedział, że nie przeczytał w życiu żadnej książki, bo go od tego gały bolą, zresztą tak właściwie to nie zna nawet wszystkich liter, tylko te, które są w jego imieniu i nazwisku jeszcze jakoś pamięta... Jeśli brać za prawdę teorie spiskowe mówiące o sprowadzeniu Polski do wylęgarni fizycznych wyrobników, to trudno znaleźć w tej masie kontrargumenty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość .kto pije i pali nie ma robali
Czy ktoś powiedział, że wszyscy muszą zostać profesorami zwyczajnymi polonistyki lub historii ? Nauczycielko - naucz uczniów myśleć historycznie , zainteresuj uczniów wiedzą ,to na początek !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
moze kobiecie zwyczajnie nerwy puscily. Ja znam takich uczniow, ktorym sie wydaje, ze im wiecej wiedza, tym sa gorsi i nie przetlumaczysz im, ze warto byloby umiec sie podpisac poprawnie w wieku 16 lat :O sa dwie strony medalu. Zla szkola i zli uczniowie, ktorym w gimnazjum zatrzymuje sie mozgi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość była uczennica
a Wy wierzycie,że to prawdziwy nauczyciel napisał?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość WuFistka
Do tego doszło, że gnoje nawet na wf nie chca chodzic, tacy sa leniwi, niedorobieni, pokraczni, przepaleni, przecpici :( Maja zapadle klaty i obwisle brzuchy, krzywe nogi i obrzekle banie, no i oczywiscie maja mozgownice podrasowane amfetamina i ziolem. Na fizycznych tez sie nie beda nadawali.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uczę polskiego w liceum i też jest tragicznie, ale... nie uogólniajmy, chociaż zgadzam się, że większości uczniów na niczym nie zależy (delikatnie mówiąc) :( \"Kordian\" i \"Konrad Wallenrod\" to to samo... przykłady można mnożyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Korwin_Mikke
Kiedy 3/4 klasy chorem oglosilo, ze Mistrz i Malgorzata to durna bezsensowna ksiazka to sie zalamalam ___________________________________________ Niepotrzebnie, mniej więcej tylu jest niepotrzebnych uczniów w tej klasie. W warunkach naturalnych mogliby terminowac w fabryce cygar, zdobywać kwalifikacje spawacza czy górnika, maszynisty metra, krawcowej, dójki (he, he) czy innego pożytecznego zajęcia. Po co mają się męczyć czytaniem Mistrza i Małgorzaty? pan Bóg stworzył ludzi róznorodnymi, nie każdy musi skończyć szkołe. To działa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość .kto pije i pali nie ma robali
Agłaja a powiedz kto napisał " ŻYWOT ŚWIĘTEJ GENOWEFY " ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość malagga
oj tak, brak potrzeby poszerzania horyzontów jest coraz bardziej powszechna, ale to dobrze, jeśli oni wyrazili swoje zdanie po przeczytaniu książki a nie opracowania. Jednak coraz niższy poziom ogólnie nauki jest przerażający, a to przecież liceum. Przed chwilą był u mnie maturzysta na korepetycjach z niemieckiego - pół roku od matury a on myli odmianę czasownika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość tralalalasdfsdfdsf
no tak uczniowie debile ale okreslenie profesorowie z liceum pasuje jak huhuhu ;) poza tym jak ty bylas mloda byl inny system szkolnictwa , mieliscie mniej nauki bo byly 4 lata liceum i spokojnie mozna bylo przerobić materiał teraz przy 2,5 roku musimy przeorbić ten sam materiał co wy pedząc jak popierdułki ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Bredzisz Korwinku bredzisz
Myślisz, ze nie ma maszynistów czytających Mistrza i Małgorzetę? Są! Natomiast większość tych młodych ludzi będzie menadżerami w bankach itd i będą tłuc ciężką kasiorę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nie wymagam wiedzy ponad program, daję uczniom możliwość rozwoju - jeśli tego chcą (dodatkowe prace domowe itp.). Nie zmuszam nikogo do uwielbiania polskiego, ale podstawa programowa jest jedna. I tak mają lektury okrojone do maksimum, we fragmentach. Ze Słowackiego do zapamiętania tylko ten jeden tytuł, zresztą \"Kordian\" był teraz na maturze próbnej...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Do Papierowych Nożyczek
A jak ci zabraknie argumentów w dyskusji na przyjęciu czy w poczekalni u lekarza, to tez będziesz leciała do domciu czy do bibliotek, żeby sprawdzić w Necie albo w Encyklopedii, jaki kraj graniczy z Polską od Zachodu albo w którym wieku rozebrano Polskę???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nikt cie nie pyta co lubisz
w LO uczniowie mają obowiązek uczyć się, jeśli trafili już do takiej szkoły. dla mniej zdolnych są szkoły na niższym poziomie, gdzie nie wymaga się aż takiego wysiłku nauki. nie dziwię się, że autorka jest wkurzona na wtórny analfabetyzm i debilność swoich uczniów. czytając zwykłe klasowe testy dochodzę do podobnych wniosków. im się po prostu nie chce uczyć. dziwi tylko, że wybierają szkoły w ogóle dla nich nie przeznaczone. przepychanie z klasy do klasy też niczego nie zmieni. co tacy debile zrobią ze sobą po jej ukończeniu? pewnie zaczną żebrać albo pracować gdzieś na straganie. ale przecież do tego matura nie jest potrzebna!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość no właśnie chyba nie bardzo
NIEDORUCHY??? :O nosz ku_wa, ja niby taka wulgarna, a w życiu tak nie powiedziałam ani tym bardziej nie napisałam publicznie, na forum O NIKIM!!! :o to ma byc kadra nauczycielska??? ja dziekuje, makabra :O sprawdza się, że na nauczycielstwo idą najgorsze ofermy, które zaliczały wszystko zawsze z wielkim trudem :O

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zadanie z probnej matury z matematyki poziom podstawowy, uczen ma podac w ktorym kantorze oplaca sie sprzedac zlotowki i kupic dolary, oraz gdzie korzystniej sprzedac dolary i wymieniac je na zlotowki. I tabela z kursami :) Uczen nie wie co to kurs dolara, nie wie jak dzialac w kantorach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość b123456782
z prawdziwą przykrością stwierdzam,że nie było na próbnej maturze pytania dotyczacego podziału władzy z okresu oświecenia.Szkołę średnią to wy znacie chyba ze słyszenia.I to skandal aby tak się wypowiadał matematyk.Jeśli jednak jakimś cudem pracujecie w LO to radzę zmienić metody pracy.Po pierwsze ,źle sformułowałaś problem ,zbyt ogólnie.Mnie też nie chciało by się na takie pytania odpowiadać,bo to zwykła sztampa.Zapamiętaj ,nie można nauczyć dziecka z uszkodzeniem mózgu ,reszta jest wyuczalna,to tylko kwestia znaleźienia właśiwej metody.Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jestem świeżo upieczoną polonistką...Miałam narazie tylko praktyki w szkole (3 typy, poziomy)ale to co się tam działo...szkoda słów- w 4 klasie liceum niektórzy uczniowie nie potrafili nie tylko czytać tekstu ze zrozumieniem ale w ogóle ...czytać! Bylam przerazona, oprocz tego uczniowie traktwali mnie jak kolezanke i zadawali pytania w stylu \"gdzie pani chodzi na balety?\"jeden z uczniow odwazyl sie na chamski seksistowski zart wobec mojej osoby i wtedy juz musialam zareagwac.Jako praktykantka moze nie powinnam zabierac glosu ale wiem ze sytuacji w polskiej szkole nie sa winni tylko uczniowie, ale takze nauczyciel \"odbębniajacy\" swoja panszczyzne- chodzi mi p.w. o brak wspolpracy na linii dom-szkola, caly system edu jest niezdrowy. samo ksztalcenie pedagogiczne na studiach tez pozostawia wiele do zyczenia...czesto w szkolach ladują osoby ktore nie maja innego wyjscia lub innego pomyslu na siebie....a to przeciez wielka odpowiedzialnosc , swego rodzaju misja...W szkole polskiej potrzeba swiezej krwi pedagogicznej ale takiej ksztalcoenj an nowych zasadach, swiadomej swojej roli, powolanej do tego. Uwazam ze pewien zasob wiedzy ogolnej powinien byc uczniom znany...Problem tylko w tym ze czesto nauczyciele nie potrafia ciekawie przedstawic tematu - malo autorskich pomyslow, zreszta nie dziwie sie teamu skoro nauczyciele sa zazawaleni papierkowa robota i nie maja czasu tworzyc wlasnych scenariuszy lekcji, zreszta nie iwadomo czy by sie one spodobaly dyrektorowi...Oczywiscie sa wyjatki i mnie to cieszy :) mam kolezanki ktore od wrzesnia ucza w podstawowce - saw rozpromienione, wymagajace i maja superpomysly :) tak trzymac hehe ;) BTW-A ja niestety lecę do irlandii :> Pozdro dla braci nauczycielskiej i nie lamać sie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość b123456782
z prawdziwą przykrością stwierdzam,że nie było na próbnej maturze pytania dotyczacego podziału władzy z okresu oświecenia.Szkołę średnią to wy znacie chyba ze słyszenia.I to skandal aby tak się wypowiadał matematyk.Jeśli jednak jakimś cudem pracujecie w LO to radzę zmienić metody pracy.Po pierwsze ,źle sformułowałaś problem ,zbyt ogólnie.Mnie też nie chciało by się na takie pytania odpowiadać,bo to zwykła sztampa.Zapamiętaj ,nie można nauczyć dziecka z uszkodzeniem mózgu ,reszta jest wyuczalna,to tylko kwestia znaleźienia właśiwej metody.Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×