Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość Yasminelle

Yasminelle

Polecane posty

Gość bbaallbbiinnkkaa
prosze odpowiedzcie na moje pytanie jezeli nie wzielam tabletki w 1 dniu okresu tylko odrazu gdy je wykupilam i nie mialam okresu to czy jestem chroniona???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dziewczyny,czytajcie ulotki!!Ja nawet jak biorę jakieś witaminki to czytam ulotkę.Dlaczego nie słuchałaś swojego ginekologa,bo na pewno Cię poinformował jak brać Yasminelle?? Lekarzem nie jestem...ale wydaje mi się,że nieźle namieszałaś w swoim organizmie!Powinnaś wziąć 1dnia okresu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Madja
bbaallbbiinnkkaa powinnaść skontaktować się z ginekologiem. Choćby zadzwonić i się zapytać. Tak jak moja przedmówczyni mówię Ci, że bardzo namieszałaś w swoim organizmie, zaburzyłaś równowagę hormonalną. KONIECZNIE SKONTAKTUJ SIĘ Z GINEM!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowniez mysle ze najlepsza opcja bedzie kontakt z lekarzem. Ja nie jestem w takiej sytuacji, bo bralam tabletki od 1 dnia okresu, zawsze o takiej samej godzinie, i nigdy nie mialam zadnych wymiotow czy czegis takiego. Mysle ze moja sytuacja wynika z tego ze moj organizm sie przyzwyczaja. I jak teraz sie sprawdzilam to wcale nie mam okresu tylko silnijesz plamienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Madja
A co do moich wrażeń z zażywania Yasminelle, to pierwsze krwawienie (to, podczas którego zaczęłam brać) zamiast 5 dni trwało 8, a potem jeszcze jakieś 4-5 dni plamienia. Przez kilka lub kilkanaście pierwszych dni brania miałam bóle głowy (niezbyt mocne, zazwyczaj obywało się bez tabletek przeciwbólowych, głównie od rana i wieczorem) i byłam trochę senna. Tydzień po rozpoczęciu brania zaczęły mnie lekko pobolewać piersi i się powiększyły :) (ich ból przeszedł po jakichś dwóch tygodniach). I jeszcze jeden objaw, ale nie wiem, czy od Yasminelle - przez pierwszy miesiąc czasami po stosunkach miałam krwawienia, bardzo obfite, bardzo gwałtowne i bardzo krótkie (a same stosunki były trochę bolesne). Ale to tylko czasami, np. przy jednym razie bolało, a po wszystkim lało się ze mnie przez jakieś 2 minutki (po tych 2 min jak ręką odjął - czyściutko), a następny raz (jakąś godzinkę po) był całkiem bezbolesny i całkiem bezkrwawy. Dziiiiiiiwne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pollyy88
a ja się wkopałam :( po raz pierwszy zapomniałam tabletki i wzięłam ją po 13 godzinach, (tabletka z 3 tygodnia) i teraz koniecznie muszę przyjąć drugie opakowanie bez przerwy prawda?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hej dziewczyny..miesiaczki nadal nie mam ale robilam dzis test wyszedl neagtywny(kolejny juz) ale nie robilam go z poraneego moczu..moge mu zaufac w 100%..a tak pzoa tym..to strasnzie bola mnie peirsi.. ojojoj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość lenka.....
ah..... ja mysle ze mialas okres pisalas ze ta zabawa byla przed okresem a pozniej dostalas ale bardzo slaby przy tabletkach okres czasem sie oslabia ja tak mam mialam wczesniej obfite bolesne miesiaczki a teraz slabe i wogule nie czuje ze mam,mi sie wydaje ze ty okres juz mialas wlasnie ten slaby 3 dni kochana nie masz sie co bac nie chisteryzuj jesli to jest tak jak ja to odczytalam to moim zdaniem nie masz zadnego problemu OKRES JUZ MIALAS a to ze slaby to tylko nalezy sie cieszyc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ja tez nie zdarzylo mi ise to pierwszy raz..a teraz meisiaczka spzonia mi sie juz 11 dzien.. robilam dizs test i wyszedl negatywy.. mozna mu wierzyc ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bbaallbbiinnkkaa
ok dziekuje za odp zadzwonie jak najszybciej ale teraz sie boje ze moze byc cos nie tak :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kinyo-kinyo1984
Witajcie, jestem nowa na forum:)) dziewczyny jak z waszą cerą?? ja biorę yasminelle od 2 tygodni i mam wrażenie ze z moją cerą co raz gorzej:((((((((((

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość słoneczko123
kinyo-kinyo1984--------->ja tez ialam problemy z cera na poczatku, ale po drugim opakowaniu już było lepiej. teraz jestem w trakcie 4 i jest super, dziewczynki-------->mam do was pytanie. biore ostatnio Dalacin C i jest na nim napisane ze w trakcie jego przyjmowania trzeba sie dodatkowo zabezpieczac. ale czy to znaczy ze np 2 dni po odstawieniu juz nie musze i moge sie bezpiecznie kochac?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość MIKISIA
wietam, mam do sprzedania 2 recepty na yasminelle, jedna wazna do konca maja a druga do 3 kwietnia, pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość sweet77
dziewczyny jak siusiam bardzo często to znaczy ze nie odkłada mi sie woda w organizmie po tabsach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość matka sweet
za ile chcesz je sprzedac ? i w jakis sposob masz pewnosc ze trafia do odpowiedniej osoby ? nie ryzykuj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość madziuulaaa
2 godzinne spozjnienie mysle ze wybaczalne jest co dziewczetą? 9 dzien brania a ja samo plamienie z lekkiem krwawieniem :/ juz mnie to denerwje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jolka88
witam. ja biore tabletki od okolo 4 miesiecy i przytylam kolo 4 kilo wydaje mi sie ze to duzo inne co za obserwowalam to czesta zmiana nastroju. Po za tym ok. Wczesniej przez rok brałam Diane 35 i bylam z niej bardzo zadowolona

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Tigre
Słoneczko123 -- ja bym radziła dla pewności zabezpieczać sie jeszcze przez tydzień po skończeniu zażywania tego leku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość słoneczko123
Tigre------>a myslisz ze prezerwatywa w takim przypadku wystarczy? wybacz ze dopytuje ale nigdy nie brałam takich leków i nie wiem co robic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Tigre
Słoneczko123 ---- 100% gwarancji nikt Ci nigdy nie da, ale moim zdaniem w zupełności wystarczy... Leki mogą osłabić działanie tabletek anty, co nie znaczy, że na pewno tak będzie. Myślę, że zabezpieczając się jeszcze przez tydzień po odstawieniu leków możecie być spokojni;] I bądź dobrej myśli :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Tusia 852
cześć dziewczyny:) czy stisujecie jakieś wutaminy?Pytam bo moje paznokcie ostatnio strasznie się kruszą:(słuyszałam że są specjalne zestawy witamin dla dziewczyn stosujących antykoncepcję, może coś doradzicie?:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
eh no kobietki...? czy jak robilam test (ale nie z porannego siku) i wyszedl negatywny po 11 dniach spozniajacej sie miesiaczki..mona mu wierzyc na 100%?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

×