Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Niksia

Gdzie jest w Londynie dobry fryzjer i kosmetyczka???

Polecane posty

Gość Beata53
Nikisia ! Jesli jescze nie znalazlas kosmetyczki ,sluze swoja wiedza i umiejetnosciami dojezdzam do klienta,mam 7 lat doswiadczenia jako kosmetyczka . zapraszam Beata

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość MYSTERYCUSTOMER
WITAMY SERDECZNIE PAŃTWA Jeżeli naprawde chcesz podwyższyć swoje dochody i mieć najlepszy staff u siebie w firmie, poświęć 5min na przeczytanie, jak możesz to szybko zyskać. Oferujemy usługę Mistery Customer - mającą na celu zwiększenia Państwa przychodów z działalonsci. Stworzenia lepszej jakości usług,a co za tym idzie, więcej pieniędzy. Tylko 4% klientow zglasza skargi i swoje opinie do Menagera sklepu, reszta opowiada o swoich doznaniach znajomym....Bilans jest prosty. Mystery shopping nie jest jeszcze zbyt popularny w Anglii u polskich przedsiębiorców, lecz w innych krajach (szczególnie na Zachodzie) używa się go na szeroką skalę. Mystery shopping pomaga menedżerom określać te aspekty obsługi, które wymagają większej uwagi i polepszenia, a więc skutecznych działań. Krótka historia mystery shopping: Dziś mystery shopping skupia się bardziej na poprawie obsługi klienta niż na nadzorowaniu złych pracowników. Ta metoda badawcza używana jest przez firmy świadczące usługi na całym świecie. Zdaniem Jeffa Halla, prezesa MSPA (Mystery Shopping Providers Association - Stowarzyszenie firm świadczących usługi mystery shopping) w Ameryce Północnej, „w Stanach Zjednoczonych nie ma ani jednego, choćby najmniejszego, sklepu, który nie korzystałby w codziennym procesie zarządzania z mystery shopping". Dzięki zastosowaniu tej metody w USA wciąż utrzymuje się tradycyjnie wysoki poziom jakości obsługi. 1. Czym jest mystery shopping? Badanie to jest jednym z narzędzi wspomnianego już wcześniej zarządzania relacjami z klientami, wzmacniającym zaufanie klienta do firmy i oraz jego lojalność. Badanie prowadzi się przy użyciu ściśle określonej metody - podczas badań jakości obsługi klienta, prowadzonych przez wyselekcjonowane i przeszkolone osoby, tajemniczy klient udaje się do wybranych wcześniej punktów sprzedaży lub obsługi, gdzie, udając zwykłego klienta, uczestniczy bezpośrednio w procesie obsługi, obserwuje uważnie obszary określone jako cele badania, a później przygotowuje wyczerpujący i obiektywny raport ze swojej wizyty. Metody tej używa się zazwyczaj do badania zachowania personelu w odniesieniu do standardów ustalonych przez firmę, szczególnie w przypadkach, gdy zachowanie to odgrywa główną rolę w komunikacji z klientem. Wygląd, kompetencje, umiejętność nawiązania pierwszego kontaktu, zdolności handlowe i komunikacyjne pracowników: - Czy pracownicy wyglądają schludnie (a nie ekstrawagancko) i czy są odpowiednio ubrani? - Jak pracownicy traktują klientów, czy obsługują ich w uprzejmy i przyjazny sposób? - Jak pracownicy witają klientów: czy i kiedy mówią im „dzień dobry"? - Czy pracownicy po prostu stoją z boku, czy też zawsze radzą klientowi lub próbują namówić go do zakupu? - Czy pracownicy mają dostateczną wiedzę na temat towarów i usług, czy też tylko wręczają klientowi ulotki reklamowe, by przeczytał sobie wszystko sam? - Czy pracownicy potrafią określić potrzeby klienta, a potem zaoferować mu produkt dopasowany do tych potrzeb? Czy potrafią sprzedać ten produkt? - Czy pracownicy potrafią sprzedawać produkty dodatkowe? - Jak zachowują się pracownicy, kiedy klient składa skargę, lub gdy klient zwraca zakupiony towar (gdy badanie dotyczy sytuacji konfliktowej)? - Czy pracownicy znają dobrze standardy obowiązujące w firmie, i czy potrafią się do nich stosować? - Jak pracownicy realizują programy promocyjne nowych towarów lub usług, czy informują klienta o aktualnych wyprzedażach itp.? - Czy poświęca się szczególną uwagę osobom niepełnosprawnym? - Czy klienci są dyskryminowani ze względu na rasę, pozycję społeczną, płeć czy z jakiegokolwiek innego powodu? Mystery shopping pozwala określić ilościowo obsługę realizowaną przez pracowników firmy - stwierdzić, np.po trzech miesiącach, można przeprowadzić kolejne badania i, porównując wyniki, stwierdzić, jak zmienił się ten poziom. Regularne badania (prowadzone maksymalnie raz w tygodniu i minimalnie raz na pół roku) pozwalają spojrzeć z szerszej perspektywy na zmiany jakości obsługi klienta i określić kierunek oraz wartość tych zmian. Tym samym można również skutecznie likwidować wszelkie braki i niedostatki w komunikacji pomiędzy firmą i jej klientami. Dlatego też celem badań mystery shopping jest poprawa jakości obsługi klienta, istotnego ogniwa łańcucha biznesowego, które wpływa znacząco na wyniki całej firmy. Co więcej, sam fakt, że w firmie prowadzone jest badanie, pomaga podnieść jakość obsługi klienta bez dodatkowych nakładów. Jak to?, zapytacie. Wynika to z tak zwanego efektu Hawthorne'a3, dzięki któremu personel podejmuje spontanicznie wysiłek zmierzający do zwiększenia efektywności pracy i poprawy obsługi jakości klienta; pracownicy mają świadomość, że każdy z obsługiwanych przez nich klientów może być tajemniczym klientem. Poza tym, pracownicy działu obsługi klienta nie mają poczucia, że tylko i wyłącznie oni są odpowiedzialni za finansowe i poza finansowe wyniki firmy. Dzieje się tak z dwóch powodów: - po pierwsze, gdy pracownicy pozostawieni są bez jakiegokolwiek nadzoru, często pozwalają sobie na zbyt wielką swobodę, a mystery shopping do tego nie dopuszcza. - po drugie, mystery shopping nie tylko mierzy pracę niższego personelu, ale często (szczególnie podczas rozmów z personelem przeprowadzanych po badaniu) pomaga określić związki przyczynowe, które wpływają na jakość obsługi klienta. Czasami okazuje się wtedy, że niska jakość obsługi wynika nie tylko z niedostatków niższego personelu, ale i słabego zarządzania tym personelem (brak szkoleń, nieskuteczna komunikacja wewnętrzna itp.). Mystery shopping wykorzystywany jest często w tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingowej firmy. Mystery shopping zwiększa również możliwości stosowania bodźców motywujących: pozwala sprawdzić, czy informacje przekazywane klientom na poziomie firmy zgodne są z aktualnym kampaniami reklamowymi, czy pracownicy informują klientów o programach lojalnościowych etc. Ponadto mystery shopping może być stosowany do badań rynkowych cen, ułatwiając kompetentne ustalanie cen i zwiększając tym samym konkurencyjność firmy. Podsumowując, można stwierdzić, że mystery shopping jest przydatny z trzech zasadniczych względów: Ułatwia zarządzanie: - zamienia obsługę klienta w proces, który można mierzyć przy użyciu odpowiednich parametrów, porównywać i kształtować; - ujawnia różnice pomiędzy obranymi celami i rzeczywistością; - ukazuje kierunek zmian jakości serwisu, tj. sprawdza, czy odpowiednie działania są konsekwentnie realizowane; - sprawdza, czy stosowane „standardy" są skuteczne (czy też należy je zmodyfikować); - wykrywa drobne problemy, nim zamienią się w większe. Podnosi jakość obsługi klienta: - pozwala odpowiednio używać programów motywacyjnych (zwiększać motywację); - pomaga określać potrzeby szkoleniowe; - pomaga wybierać potrzebne szkolenia (zgodnie z mapą wiedzy personelu przygotowaną po badaniu); - pomaga precyzyjniej określać skuteczność szkoleń oraz innych środków poprawy jakości (ich przydatność); - ocenia skuteczność zastosowanych narzędzi zmian; - dostarcza informacji na regularne zebrania personelu (codzienne, cotygodniowe etc.). Zwiększa zarobki: - nie składa całej odpowiedzialności za wyniki firmy na najniższy personel; - wzmacnia działanie zabiegów marketingowych; - poprzez poprawianie relacji z klientami przyczynia się do tworzenia stałych dochodów. Błędne pojmowanie mystery shopping - MS nie jest badaniem satysfakcji klienta Należy koniecznie wspomnieć o tym, że cele i metody mystery shopping są często błędnie pojmowane. Niektórzy ludzie uważają, że tajemniczy klient to osoba, która udając prawdziwego klienta odwiedza punkt obsługi lub sprzedaży i samodzielnie ocenia jakość obsługi - decyduje o tym, czy obsługa jest dobra czy zła; czy czuje się w tym miejscu dobrze czy źle. Trzeba tu wyraźnie podkreślić, że rzeczywistość wygląda inaczej - takie pojmowanie mystery shopping jest błędne, gdyż wynikałoby z niego, że MS to badanie satysfakcji klienta. Jednak i taka interpretacja byłaby niewłaściwa, gdyż tajemniczy klient nie jest prawdziwym klientem firmy zlecającej badanie. Jak już wspomnieliśmy wcześniej, badania satysfakcji klienta oparte są na opiniach i ocenach prawdziwych klientów. Jeżeli są państwo zainteresowani taką usługą, prosimy o kontakt mailowy, a nasz pracownik skontaktuje się z Państwem. Sredni obrót w sklepach i restauracjach, które obsługujemy wzrósł średnio o 12% w skali miesiąca. To chyba dobry wzrost, jak na miesiąc współpracy:) Cena usługi zależy od rodzaju świadczeń i zaczyna sie od 49Funtów. Otrzymują Państwo pełen kilku stronnicowy dokument,zawierajacy opinie,sugestie i caly przebieg wizyty Customera. Co można poprawić,na czym się skupić, jak polepszyć biznes. ZAPRASZAMY , DAJ SOBIE POMÓC PODNIEŚĆ POZIOM USŁUG I ZAROBKI NA KTORE W OBECNYCH CZASACH, TRZEBA CIĘŻKO PRACOWAĆ. KONKURENCJA NIE SPI..... Pozdrawia zespoł : 1mysterycustomers@gmail.com

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość sandra1111
Ostatnio bylam w nowym salonie na turnpike lane, sciagalam kolor, malowalam, wyszlo fantastycznie, za bardzo dobra cene. jeszcze nikt mi tak dobrze wlosow nie zrobil. polecam dziewczyny podam wam numer Pani Eli: 07773870417

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ....is dead
Byłam niedawno u pana Karola w salonie Malibu na Walthamstow...Dawno nikt tak nie spieprzył mi włosów! Są powygryzane, krzywo obcięte - tragedia! A w salonie, jak mi je obciął i ułożył wszystko wyglądało super...Za to w domu po paru dniach jak przyszło mi samej włosy umyć i ułożyć no to normalnie szok...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość monika 1111111
ostrzegam wszystkie panie przedd Kinga ktora na Londynek.net tu podaje link http://londynek.net/business/Paznokcie%20zelowe%20)%20najatrakcyjniejsze%20ceny!!!%20Londyn%20Wood%20green%20N22%20Kosmetyka%20Tipsy%20ogloszenia%20uslugi,/business/ad?ad_id=736056&err_p=1 umiescila ogloszenie o paznokciach w ktorych umiescila moje zdjecia. I jeszce napisala: Paznokcie zelowe :) najatrakcyjniejsze ceny!!! Too jest poprostu smiechu warte.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość monika 1111111
dodam jeszcze ze chodzi o Kinge z Wood Green a to jej tekst: Witam chcialabym serdecznie zaprosic Panie do salonu mieszczacego sie na wood green N22 (niecala minuta spacerkiem od stacji)Jestem stylistka paznokci i ze wzgledu na to,ze dopiero zaczynam prace w Londynie przygotowalam zaskakujaca oferte od 15-20 :))Zapraszam na stylizacje paznokci metoda zelowa,(cyrkonie,pazlotka,brokat)regulacje brwii oraz wykonuje makijaze dzienne,wieczorowy,okazjonalny. W niedalekiej przyszlosci moja oferta sie nieco powiekszy jednak juz dzis zapraszam na stylizacje. Pracuje do 22 wieczorem :) Pozdrawiam Kinga 07831466745 no a pod spodem jedno z moich zdjec paranoja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość beatkov
CZEŚĆ LASKI !! Od tygodnia mieszkam w Londynie na Westbury avenue. Szukam jakiegoś fryzjera dobrego i kosmetyczki która profesjonalnie zrobi hennę na brwi i tanio bo jeszcze nie pracuję :) wiecie jak wahają się ceny farbowania i henny brwi ? A i może kojarzycie salon za stacją wood green w górkę.. jest mniej więcej na wysokości takiej "krytej" zajezdni autobusowej i macie o nim jakieś opinie i znajomość cen? pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bbeatkov
Ten salon to beznadzieja.Laska za ufarbowanie wlosow bierze straszna kase.Strzyzenie tez nie tanie,a i wcale nie najlepsze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Martus1983
Czesc moge polecic Tobie pania Joanne 07515645364,ma bardzo przystepne ceny i sprawna reke i co jest bardzo wygodne dojezdza do klienta, pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
ha ha ha Alicja z Wonderlandu juz jej kraina czarow prysla, prosze przyszla kryska na matyska, nikt juz z nia wytrzymac nie moze zobaczymy jak ciapatki dlugo daja rade sluchac jej glupiego beblania I wywyzszania sie , damulka jedna z wiochy zabitej dechami, I z nosem w chmurach!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość eunubuoeej
kto sie tu wczesniej pytal o fryzjerke Gosie z Brockley. Kiedys chodzilam do niej jak mieszkalam na poludniu Londynu. Wiem, ze teraz pracuje w salonie i znalazlam tutaj jej strone http://finezja.co.uk/index.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość do gość
A co Tobie to przeszkadza.co sie z Alicja dzieje.Raczej moze zajmij sie swoim salonikiem coo? Do ciebie to juz nikt nie chce chodzic.Mialas dobre fryzjerki to nie usznowalas.Wiec co sie czepiasz?Nie wazne z kad sie Kto wywodzi..Czy ze wsi czy z masta.Wazne jaka klase soba prezentuje.Ty niemasz zadnej..Wiec nie wtykaj nosa w nie w swoje sprawy.Raczej patrz przed siebie i na droge ktora jedziesz.I nie zagladaj do witryn.To jest smieszne.A Twoje negatywne komentarze wcale nie przeszkadzaj klientkom nadal chodzic do Ali

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wciaz szukajaca...
Witam Wszystkich Czy ktos moze mi poradzic dobra fryjzerke w okolicach Forest Hill lub Sydenham,odwiedzilam tamtejszy salon i natrafilam na praktykantke wiec reszte zostawie bez komentarza a ostatnio trafilam w tych okolicach na fryzjerke przyjmujaca w domu-niejaka pania Asie i jedyne co mi po tej wizycie zostalo to do tej pory nie dajaca sie ulozyc fryzura.Tak na marginesie dodam ze chyba nie jedna z nas ma w domu lepsze kosmetyki do stylizacji wlosow niz ona. Wracajac do prosby prosze o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość smerfetka11100
ja chodzilam do Basi potem do Ali, ale Basia tansza a tak samo robi I nie udaje madam, teraz Natalia mi robi pazurki z leyton I tez sa super jej nr 07713442699 I cena przystepna a laska sie nie panoszy tylko robi co umie najlepiej!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ankazlodzi
hej ja mam fajna dziewczyne pracuje w zakladzie ale tez dorabia se I dojezdza do domu to jej nr07591348362 Karolina polecam,nie jest Tania bo ma takie ceny jak w zakladach polskich, ale fajnie robi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
ja znalazlam I dobra fryzjerke I kosmetyczke, chodze do afrodyty na leyton,polecam fajne tipsy fryzurki I inne zabiegi kosmetyczne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
dobre sobie :) ja tez bylam w owej afrodycie I juz tam nigdy nie wejde, dopadla mnie ta malolata co niby jest fryzjerka chyba co po szkole bo o strzyzeniu I kolorze to bladego pojecia nie ma!! Powodzenia zycze! ja nie polecam nikomu ani fryzjerki ani kosmetyczki bo robi na odp*****l, bierze kase za nic za nalozenie maski I zabieg ktory nie jest prawidlowo mwykonany , poglaszcze I nalozy maseczke a potem kasuje extra! lepiej raz do roku isc do kosmetyczki I do fryzjera w Polsce :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gosc11111
Wonderland tez na psy zeszlo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość afefeqwfwf
ja swoje rzesy (przedluzanie) robie u Polki (w domku na east london) chociaz chyba tez ma opcje dojazdu... za 35 £ chyba robi tez zel :) 07866728109

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Witam .powiem szczerze ze mialam dobra fryzjerke na ealingu -Iwona Maryszewska ale jak sie dowiedzialam niestety wyjechala do Nowej Zelandii .polecam jej kolezanke Alexandre, (razem pracowaly w saloniku) przyjmuje na Hanger lane .jej numer tel 077.493.778.24.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ja czasami chodze do salonu Sylwia na Northfields Avenue (west Ealing) .Sylwia jest teraz na urlopie ale jej pracownica Monika jest w porzadku.jak ktos lubi strzyzenie bez cieniowania to to jest dobre miejsce.ja czasami zmieniam fryzjera jak mnie cos najdzie na wystrzepiona fryzurke. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ja polecam salon na New Cross - New Cross Hair salon, wlasnie go wyremontowali. W srodku jest super wystroj, fachowa obsluga, i ceny bardzo przystepne. Ja za umycie, odzywke, obciecie i wymodelowanie za wlosy krotkie place 20f, Naprawde polecam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość amina14
byłam w afrodycie na pedicure bardzo miło przyjemnie ruch duży ale jak się zapiszesz wcześniej to wszystko na czas pozdrawiam panią od paznokci na pewno jeszcze przyjdę i to nie jest reklama tylko zwykła zadowolona klientka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ta cala Basia z Magnolia Nails to jakies nieporozumienie! Obfaduje klientki, inne kobiety, ktore sie zajumuja paznokciami - no chyba ma sie za najlepsza, ale jeszcze dluga droga przed nia, bo paznokcie ktore robi to nie dosc, ze krzywe i nierowne to jeszcze przepilowywuje plytke! Odradzam. Bylam juz jakis czas temu, ale nie mialam zbytnio czasu by napisac na forum, wiec robie to teraz by Was ostrzec

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
* obfaduje, zajmuja...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość blablabla321
Odpusc juz sobie z wypisywaniem takich komentarzy bo nudne juz sa kazdy chodzi tam gdzie mu najlepiej a jak mu sie niepodoba to zmienia miejsce I szuka dalej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gosc11111
do Gosc Ty chyba pomylilas Basie z Pania z Wonderland!!!!!!!!!!! ha ha ha

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Wspolczuje ludziom ktorzy na tym forum wyzywaja sie oczerniajac wszelkie osoby I firmy swiadczace uslugi fryzjersko kosmetyczne .Widac ze sa to osoby sfrustrowane ktorym nie za ciekawie wiedzie sie w zyciu. Tylko wspolczuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Chcialabym wybrac sie do jakiejs dobrej kosmetyczki z rejonu Edgware. Czy ktos ma jakis kontakt lub ma kogos sprawdzonego w tym rejonie. Chodzi glownie o mikrodermabrazje badz cos do odmlodzenia, regeneracji 32 letniej skory. Bylabym wdzieczna za podpowiedzi;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×