Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość prosze was o zdanie

studentki - czy starszy maz utrzymuje was po ślubie

Polecane posty

Gość prosze was o zdanie

Jestem studentka i wychodze za mąz za mezczyzne starszego ode mnie o 9 lat. Narzeczony mieszka póki co w innym miescie, tam sa dosyć niskie zarobki, po slubie planuje sie przeniesc do mojego miasta i tutaj znaleźć prace. Póki co jednak dosyc słabo zarabia. Ja jestem póki co na utrzymaniu rodziców, ostatnio z różnych przyczyn /nie chce podawac szczegółow na kafe/ rodzice wydawali na mnie wiecej pieniazków. Martwi mnie to jak to bedzie wygl;adało moje utrzymanie po slubie. W sumie to chyba powinien mnie utrzymywac mąż, chyba doskonale wie ze bierze sobie studentke?? Nie wyobrazam sobie bym miała po slubie prosic rodziców o pieniadze. Ale z drugiej strony mój przyszły maz chyba sobie nie zdaje sprawy ile ja potrzebuje na swoje utrzymanie, przeraza mnie to...Jedyna rada to by znalazł tutaj dobra prace bo i studia ma bardzo dobre. Jesli chodzi o mnie to oczywiscie zamierzam podjac prace ale dopiero po studiach. Poszłabym na studia zaoczne, ale niestety moje studia sa tylko i wyłacznie w sytemie dziennym i gdybym miała jednoczesnie pracowac to zwyczajnie bym sobie nie poradziła.Zdolna jestem przecietnie i nie chce łapać kilku srok za ogon bo nic w rezultacie mi sie nie uda. A powiedzcie mi jak zmobilizowac faceta który ma swietne studia a mało zarabia zeby sie bardziej postarał??

Gość no a nie rozmawialas z nim
to podstawa - bo co my ci pomozemy...

no o mu powiedz co jest grane :) a pzoatym chyba sobie zdaje sprawe ze tego,ze nie bedziesz na utrzymaniu rodzicow po slubie;)

Gość dajana siostra vanesy i alana
wez slub po studiach i przestaniesz sie martwic tym,czy mąz ci da na rossmana czy nie:P

Gość prosze was o zdanie