Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość doradca w sprawach xxx

Jeśli macie jakieś pytania dotyczące sexu, erotyki, współżycia z partnerem itp..

Polecane posty

To zapraszam serdecznie:) postaram się odpowiedziec na wszystkie. Dodam, że studiuję sexuologię od 2 lat:)

Gość ona177
praktycznie tyż

Gość hjghjghjhgj
drogie bravo girl wczoraj widziałam penisa, czy moge byc w ciaży?

Gość hjghjghjhgj
co to jest właściwie ten sex i z czym to sie je?

Bladym świtem zakładam na swoją, pomarszczoną od nasienia tchórzofretek twarz, pończochę mojej ciotki i udaję się do pobliskiego śmietnika, gdzie krzyczę do wynoszących śmieci "stój, bo szczelam", grożąc przedmiotem przypominającym broń i każę im wpychać sobie do odbytu zapleśniałe ogórki i inne odpadki organiczne.

Gość Bettrycze
super wklejam ten text do najlepszych mysli słynnych podszywaczy !!

nikt się nie zgłosił?:)

Gość uppppppppppppp
dlaczego boję się seksu? Boję się tego, że mój ewentualny facet wykorzyta mnie i rzuci?

Gość Pewnie dziwne pyatnie
Mój facet ostatnio zaproponował, żebym zapuściła tam paseczek (zawsze byłam całkiem gładka) i żebyśmy spróbowali z innymi kolorami pończoch (zawsze był cieliste). Zaproponował to w delikatny sposób i zapewniał, że do tej pory moja belizna mu sie podobała itd. Ale to dało mi do myślenia... Czy on się znudził? A może podobało mu się i to tylko dodatkowe takie dodatkowe zachcianki? Nie wiem co o tym myslec. Z jednej strony cieszę się, że mówi mi o swoich pragnieniach, a z drugiej strony ja mamwrażenie, że może do tej pory nie do końca spełniałam jego oczekiwania, nie do końca mu się podobało...