Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość woll

Czy sex z dziwka w agencji to zdrada?

Polecane posty

Purpurowa Łzo nie chcę przypominać kto tu rozkładał nogi i to za kasę!!Więc kto tu jest suką,w dodatku wredną,skoro mogłaś byc tylko dziw...??Heh!!Życie jest piękne,że mozna niektórym dokopać!Buziaki dla Sprit ona,fajny jesteś koleś:)naprawdę!!A ty Purpurowa dalej zyj sobie w świadomości,że jestes wow i że kiedyś ktoś postawi ci pomnik za bycie dziw...brawo!!Uciekam,będziemy z mężusiem robić takie rzeczy,o których nawet tobie Purpurowa się nie śniło!!Heh!!:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość sklep rekodziela marokanskiego
Zachecamy do zapoznania sie z marokanskim rekodzielem ... Arabski wystrój wnetrz i ogrodów, marokanskie naczynia tagine, ceramika, oryginalne lampy, lampiony, bizuteria ... www.marokostyle.com

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
No to pogadaliście...Super. Jak fajnie się obrażać! Gratuluje! I tak twierdze, że na dziwki chodzą tylko mężczyźni, których nie stać na normalną kobietę, którzy nie potrafią takiej znaleźć. Może się myle, ale wydaje mi się, że jak raz się pójdzie i będzie fajnie to już zawsze takie wyjście będzie w głowie. Co do bycia dziwką, to mam koleżanke, która ową została. A wszystko dlatego, że jej mąż stracił prace, a jej 1200zł. nie starczało na rachunki, jedzenie i utrzymanie dziecka, które chodzi do szkoły. W dodatku ją też zwolnili. Nie mogła znaleźć normalnej pracy. Popadli w straszne długi, nie mięli na raty w bankach, na spłate kart kredytowych, na życie. Byłą prostytutką przez trzy miesiące, robiła to z wielkim bólem serca i ogromną pogardą dla facetów, którzy ja bzykali. Odkuła się, mąż znowu ma prace i już do tego nie wróci. Twierdzi, że nie miałaby na to siły, że to co robiła było okropne. Dzięki niej spojrzałam na tą forme pracy inaczej, dlatego nie obwiniam o nic kobiet tak zarabiających, niektóre musiały się poświęcić i zeszmacić dla dobra bliskich... Jeśli facet, który ma żone lub dziewczyne puszcza się z prostytutkami to tylko i wyłącznie jego wina, on sam o tym decyduje i to on rani swoją kobiete, a nie dziwka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kicia mylisz się...
Na dziwki chodzą ci którym czegoś w domu brak, często opór żony do orala, często odrzucenie ( czytaj ograniczenie stosunków np. do 1 na 3 dni) męża po urodzeniu dziecka, jeśli trwa to np. 10 miesięcy. Często niespełnione fantazje, bo np. okazuje się że żona jest "bogobojna" i tylko po bożemu lubi (szczególnie od czasu ślubu). Przyczyn jest baardzo wiele i NAJCZĘŚCIEJ UŻYWAJĄ DZIWEK FACECI ŻONACI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość sprit on
Niepotrzebnie chyba wchodziłem na ten temat,Przezemnie się kochane dziewczyny pokłóciliscie,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ani Kicia się nie myli ani Ty . Ilu jest facetów tyle jest motywów przyjścia do przybytku rozkoszy. Zgadzam się z Kicią- Ci ktorzy nie mogą znalezc dziewczyny przychodzą ale ... 3/4 Panów to żonaci faceci. I nie dlatego że żona jest "bogobojna" tylko miedzy innymi , dlatego bo żonka po urodzeniu dziecka straciła figurę i nie moze już zejść do 45kg. sprzed ciąży... ze wykarmiła dziecko piersią i piersi już nie takie jędrne...że w jej życiu istnieje mały czlowiecze, któremu poświęca więcej czasu- faceci są poprostu zazdrośni, czują się odrzuceni. Starsi faceci- bo zonka kocha się z nimi 1 na tydzień, a oni potrzebują 7 razy na tydzień. A takie pieprzenie żonek- ze mój mąż, to nie, nigdy, on taki porzadny, on się wyśmiewa z takich Pań publicznie, przed kolegami.. dla mnie jest śmieszne, bo na stówę taki łazi po agencjach, ale przecież musi robić dobre wrażenie.. Sprit on- nie przez Ciebie, chyba przez to że , ktoś tu nie jest wstanie zaakceptować rzeczywistości...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość sprit on
Niepotrzebnie wchodziłem ponieważ nie mam zony dziewczyny doswiadczenia a pozatym to jest portal dla kobiet i tu Jopolak ma rację Jedna dziewczyna napisała nawet na innym temacie że takich dupków jak ja omija szerokim łukiem,Tylko dlatego że jestem niedoswiadzcony,Było mi trochę przykro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sprit on jest demokracja, każdy moze pisać gdzie chce i jak chce.. ta panna, ktora Ci tak napisała ma zapewne zupę organiczną zmiast mózgu.. Poczytaj forum ilu tu takich kozaczków pisze.. Kiedyś pisał często Jarek, Junken, Idealista z Marsa, i wielu innych lovelasów. To ze to forum dla kobiet nic nie znaczy.. Jopalak to jakaś głupia dooopka , nie warto zawracać sobie głowy jej niedojrzałymi poglądami. Uszka do góry, kiedyś trafisz na swoją a wtedy nawet jak będziesz uciekał i tak nie uciekniesz... Cierpliwosći

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość sprit on
Masz racje tylko że facet mósi byc facetem,Może nawet ta krytyka tych dziewczyn które mnie zle oceniaja jest potrzebna żebym sie zmienił

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kobieta podobna
To ja chyba nigdy nie zaakceptuję rzeczywistości :( Jeżeli naturalne jest, że facetowi przestaje się kobieta podobać po porodzie czy w pewnym wieku - i w efekcie chodzi do agencji... :/ Przecież tak nie powinno być :/ Sama dzieci mieć nie planuję, ale znałam takie pary - rzeczywiście mężczyźni przestawali wręcz postrzegać partnerki jako obiekty seksualne po tym, jak one wydały na świat ICH dzieci. To jak to jest? Czy to w ogóle jest... nie wiem, fair? Przecież taka kobieta jego dziecko nosiła w sobie przez ciężkie 9 m-cy, potem oddaje mu całe swoje życie nieomalże, bo jest "uwiązana" w domu. I znam przypadki, kiedy takie kobiety czują się coraz bardziej osamotnione i niekochane, brakuje im seksu, a faceci zwrócili już oczy w kierunku młodszych kochanek lub prostytutek... Z takim obrotem spraw faktcznie nigdy się nie pogodzę :/ Moim zdaniem to po prostu nieludzkie. A przecież sama, Purpurowa, podałaś jako wyjaśnienie męskich chęci latania do agencji właśnie zmieniającą się figurę etc. Ech... :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kobieta podobna
A, sprit on: nie przejmuj się. Dla mnie na przykład brak doświadczenia u faceta to plus, bo sama nie mam go zbyt dużo :> Fajnie byłoby uczyć się razem, ale niestety mój nowy partner ma spore doświadczenie... Tak czy siak nie przejmuj się gadaniem idiotek, które nie doceniają faceta nie puszczającego się na lewo i prawo. Głowa do góry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sprit on - a ja bym chciała związać się z prawiczkiem. Te laski, które Cię obrazają są po prostu durne i puszczalskie. Dużo bym oddała, żeby cofnąć czas i żeby mój mąż był moim pierwszym facetem i na odwrót. Oboje mieliśmy już po jednym partnerze seksualnym. Niekiedy o tym myśle i mi to przeszkadza. Jestem głupia, ale jak pomyśle jak mój mąż kochał się z byłą, jak się do niej dobierał, jak na nią patzrył to mnie coś trafia. Purpurowa - masz całkowitą racje. Im facet bardziej neguje istnienie dziwek, łazi i pieprzy, że są fuj, że jak można itp. to tym bardziej lata po agencjach. No cóż wybielić się jakoś trzeba. Ze względu na to co piszecie o figurze i dzieciach, ja postanowiłam ich nie mieć. Jestem straszną egoistką. Ale już nie raz czytałam na forum wypowiedzi żon, które po urodzeniu dziecka zostały olane przez męża albo panów, którzy stracili zainteresowanie rozlazłą żonką. Purpurowa - jak myślisz co jeszcze kieruje tymi żonatymi facetami?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
No i wracamy do tematu.. Czy facet traktuje sex z prostytutką jako formę zdrady? Niesądze. Oni chcą rozładowania emocji z ładną , miłą, sympatyczną, uśmiechniętą dziewczyną, niesłuchając wyrzutów, marudzen, chcą przezyc godzinkę relaksu sluchając jacy są wspaniali, tworzą sobie iluzję- co z tego ze za pieniądze. Chcą poczuc sie ważni, podziwiani.. złudzenie czasami im wiecej daje , podnosi ich ego.. swiat bez problemow. a potem wracają do domu i... nagle dziecko trzeba przewinąć, kredyt na glowie, kran sie popsul.. Myslę, ze w głebi duszy oni są takimi Piotrusiami Panami...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość czytam i czytam i czytam......
i az sie gotuje. zanim wydam wyrok napisze ze jestem facetem okolo 30 i nigdy nie korzystalem z tego typu uslug. Dlaczego? obciach, zenada itp . Jestem w stanie zrozumiec faceta który korzysta bo z jakichs powodów nie jest w stanie z nikim sie zwiazac ale tu dochodzi fakt, iz sama mysl o tym ze Qrwa byla 15 minut temu uzywana przez oblecha jakiegos powinien byc wystarczajaco odpychajacy dla normalnego faceta. Teraz dalej. Tak mi sie zdazylo w zyciu ze mialem okazje troszke poznac realia tej branzy. Nie powiem w jaki sposób nie istotne. Szczególnie purpurowa niech ruszy glowa jak to sie moglo stac. Dla ulatwienia dodam ze ani korzysci finansowych ani alfem ani "ochronka" nie bylem. I teraz powiem obiektywnie. Kazda bez wylątku Qrwa tłumaczy sie tak samo. Tzn. na pytanie dlaczego to robi slyszymy róznie opisaną te sama mantre, która zawsz jast popierana tymi samymi argumentami typu Ja cos przezylam ty tego nie przezyles wiec nie rozumiesz dlaczego jak to robie. KAZDA QRWA TAK SAMO TO TLUMACZY. Purpurowa w tym topiku tez to robi. moja mikro analiza. domuwki i inne tanie burdele to syf kila i mogila. generalnie opcja dla desperatów lub ostro pijanych. Troche lepsze drozsze burdele gdzie docelowym klientem jest biznesowy turysta z zagranicy oferuja cos wiecej ale nie jest to jakas powalajaca opcja. dzifki czesto sa tam zmanierowane i nie chce im sie "pracowac". Generalnie troche lepiej za 2 lub 3 razu wieksza kase ale zadnych fajerwerków nie ma. przeca modelki sie nie puszczaja z byle kim za 300 zl. No i od paru lat rozwijakaca sie czesc rynku w postaci ogloszen w necie. odrazu zaznaczam ze nie jest to w wiekszosci "praca prywatnie na wlasny tylko rachunek". tu mozna sie spotkac z róznym poziomem uslug. Ale moim zdaniem przeceniany jest przez same dzifki rynek klienta na poziomie który za wszystko placi bez zająkniecia. Tak ikilent jest ale jest go strasznie malo. Jaka tu konkluzja sie pojawia. Tylko bogaty klient korzystajac indywidualnie moze liczyc na usluge na poziomie. Ale ta czesc rynku jest mikroskopijna wiec purpurowa nie generalizuj(jak to robilas w innych topikach) bo poprostu dla swoich celow nie znanych mi na tym forum poprostu przeszacowujesz te czesc rynku zeby udowodnic swoje tezy. Moja opinia. Qrwa to leniwa kobieta która usprawiedliwia swoje lenistwo jakimis wydarzeniami z zycia zeby sie usprawiedliwic. Sa tez i takie co to robia bo lubia ale jak pare razy usłysza prawde to sie zasłaniaja bo kto chce byc ponizany. Dla mnie nie ma usprawiedliwienia dla dzifki ZADNEGO. I nie przekonasz mnie purpurowa bo zamiast byc dziwka moglas isc do klasztoru, zaciagnąc sie do legii cudzoziemskiej, pojechac do afryki lub wymyslic cos moze lepszego. Taka prawda. a ty po 9 mcach kurwienia wybielasz qrwy na kafe zenada.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Są tu jacyś panowie, którzy uczęszczają do burdeli? Może Wy napiszecie co Wami kieruje. Purpurowa - powaznie 75% klienteli to żonacie faceci? Miałaś kiedyś wyrzuty sumienia, że uprawiając sex z takim jakby działasz na szkodę jego żony?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość tak są
Ewellusia A wiesz że w pewien sposób masz rację. Żonka ma spokój i jest zadowolona z życia i pożycia .:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
No są też takie co jak mąż idzie na lewo to cieszą się, bo do nich się nie dobiera i mają spokój. Ale to kwestia dogadania. A ważne jest co mężczyznami kieruje choćby dlatego, żeby móc w jakiś sposób zapobiec takiemu zachowani i po prostu jestem ciekawa o czym myśli mężczyzna idąc do burdelu i płacąc za sex, gdy żona niańczy dziecko w domu albo gorzej, gdy robi się na bóstwo u fryzjera czy na siłowni, żeby podobać się swojemu facetowi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kobieta podobna
kicia119, ja również chętnie bym się dowiedziała. Czy jest jakaś recepta na to...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
to co napisałyście to swoją drogą, ale jestem też ciekawa dlaczego jest tak że niektóre babki na początku małżeństwa nie mogą zejść z faceta, a po iluś latach małżeństwa w ogóle nie chcą się kochać. Znam parę takich przypadków. Małżeństwo 12 lat po ślubie a od 6 nie uprawiają sexu... co to jest w ogóle...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość tak są
"gdy robi się na bóstwo u fryzjera czy na siłowni, żeby podobać się swojemu facetowi.' :D tu nie chodzi o wygląd ale o nią samą .Upiększaniem się wcale nie zmieni siebie .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ewella ja też mam takie koleżanki, są po 3-5 lat ze swoimi mężami i unikają sexu jak ognia. To jest okropne. My jestesmy ze sobą 6 lat i ja zawsze mam ochote na sex, codziennie i w różny sposób. W końcu jeżeli kocha się drugą osobe to chce się z nią uprawiać sex.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
znam jeden ciekawy przypadek, małżeństwo 12 lat, od 6 się nie kochają, dlatego bo ich syn o 6 lat chce spać z mamą u niego w pokoju, a mąż śpi sam w sypiali. Na dodatek żonę w ogóle nie ciągnie do sexu, mówi ze ochota jej przeszła, no a wcześniej to się mąż opędzić od niej nie mógł, jak to jest ?? I dziwić się że później taki jeden z drugim idą do burdelu, że zdradzają, jak to mówią krew nie wodą hehe ;-) A później żona mówi, byłam taka dobra dla niego miał wszystko co chciał i mnie zdradził, źle mu było... :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

×