Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Gość Adara

czy chciałybyście mieć niewolnika?

Polecane posty

Gość Adara

Ja tak. Coraz bardziej wkręca, podnieca i opętuje mnie myśl o facecie u moich stóp, gotowym służyć mi na każde moje skinienie, spełniającym każdą moją zachciankę, każde polecenie. I chyba taka możliwość właśnie się nadarza. Co teraz? Wygląd ana to że trafił mi się (nie mam doświadczenia ale tak mi się wydaje po jego zachowaniu, słowach), facet, z którego może i byłby dobry materiał. Co robić? Czy któraś z Was myśli o tym samym? A może macie jakieś doświadczenia? Co zrobić żeby go nie spłoszyć, a potem odpowiednio ułożyć? A potem? Jak daleko można (próbowałyście) się posunąć? I do czego? Jak mówiłam nie mam doświadczenia. Strony BDSM są fajną kopalnią pomysłów, ale ciekawa jestem ile w tych opisach prawdy a ile czystej fantazji. Doświadczone, pomóżcie!!! Jak zbudować taką relację? Czy być Panią jest łatwo czy trudno? I dlaczego? Jak dochodziłyście do swoich pozycji w takich układach? Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość .T
no i patrz, qwa. Ta sobie niewolnika znajdzie, a ja faceta normalnego znaleźć nie mogę. Co za czasy..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość zonaty maz
Adara moge cie nauczyc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość niepokafote
Adara i .T - pokażcie foty ! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
i wyobraz sobie, ze wiekszosc kobiet ma takich facetow ale tego nawet nie dostrzega :) Bo jesli facet usluguje jak glupi to norma przeciez jest :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Podrzędnik