Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość ememem

Problem z samochodem - corsa. bieg wsteczny

Polecane posty

Gość ememem

Czy może mi ktoś pomóc? Otóż dzisiaj rano, jak codzień chcę wyjechać do pracy, wsiadam do samochodu, odalam silnik i próbuję wrzucić wsteczny. Ale nie mogę :/ Jakby jakaś blokada czy coś. Pozostałe biegi wchodzą ok, ale wsteczny nie. Wiecie w czym może być problem? Tylko nie odsyłajcie mnie do warsztatu, bo wizyta pewnie i tak mnie czeka. Ale macie jakieś pomysły? Spotkaliście się z czymś takim??

Gość ememem
Nie, nie. Nie grzebałam. Nie znam się na tym. Wrzucałam noramlnie biegi, tak jak i wsteczny, i było OK. Nawet wczoraj wracałam z pracy, wycofywałam bez problemu z parkingu. A dzisiaj rano coś takiego. Nigdy nie miałam problemu z wrzucaniem biegu wstecznego, od czasu do czasu ciężej wchodziła mi tylko jedynka. A poza tym było wszystko dobrze. Eh, ta moja mała skarbonka. PS. dzięki za odpowiedź.

Gość nie znam sie ani trochę
w corsie jest taki cycek na lewarku który trzeba pociągnąć do góry żeby wrzucić wsteczny, może się coś urwało :classic_cool: zdejmij mieszek i oblukaj :classic_cool:

Gość ememem
Powiem szczerze, że trochę się boję cokolwiek przy tym sprawdzać i kombinować, żeby czasem nie popsuć czegoś bądź połamać. Ale własnie moje odczucie było takie jakgdyby nie można było zwolnić "blokady" podczas podciągania do góry tej gałki czy jak to tam się zwie :P Mam nadzieję, że wiecie o co mi chodzi.

Gość qaq
wizyta u mechanika cie czeka niestety

Gość ememem
Z małą pomocą taty zerknęłam co tam się może dziać w środku, czy nic tam czasem nie wpadło bądź się nie ułamało, ale nic nie widać. Więc nie wiem czym może być przyczyna. No cóż, czeka mnie tylko droga do przodu, oczywiście do mechanika.

Gość wystarczy regulacja biegu
ja w sowim płaciłam 20 zł

Gość ememem