Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość dziewczyna w rozterce

Jestem w ciąży, a mam dopiero 21 lat

Polecane posty

Gość dziewczyna w rozterce

Oczywiście była to klasyczna wpadka. Pękła nam gumka. Nie wiem co robić tzn wiem, ale chłopak się nie zgadza z moją decyzją... Chciałabym ciążę usunąć. Jestem jeszcze młoda, studiuję, całe życie przede mną, wiem,że dziecka nie chcę. I co teraz? On mówi, że mi przejdzie, że damy radę, ale to bzdura. Ja nie pracuję (dorabiam korepetycjami obecnie), studiuję i utrzymuję się ze stypendium, on studiuje zaocznie, płaci za studia, zarabia grosze, wynajmuje mieszkanie z kolegami. Nie widzę szans na to wszystko. W dodatku pochodzimy z mało zamożnych rodzin i wątpię czy nam ktoś pomoże. No, ale kwestie finansowe to jedno, a co z uczuciami? Gdy się wie, że się tego dziecka nie chce, nie pragnie? Ja to wiem i jestem w rozsypce po prostu. Z jednej strony on, z drugiej moje uczucia co do ciąży. Musiałam się wygadać, bo nie mam komu nawet się zwierzyć:(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
usuwaj i nie patrz co on mówi - nie chcesz, nie jesteście gotowi, spieprzycie życie sobie i temu dziecku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
usuwaj, bo c****eprzone, cholerne katolickie pisowce i tak nie dadzą 500+ na chleb dla dziecka, najwyżej jak urodzisz to zwieź to dziecko szydłowej i kaczyńskiemu na wychowanie jak tacy mundzrzy i nie dają 500+ na pierwsze dziecko, no może syn ksiądz szydłowej się podejmie jego wychowania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Jeżeli nie chcesz to usuń bo potem będziesz żałować ,ty musisz zadecydować i być pewna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość dziewczyna w rozterce