Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość Jestem

Przyjaciółki

Polecane posty

Gość Gosc
2 godziny temu, Gość qhshhsshhs napisał:

Naprawde? Wiktor nie bedzie ojcem? To ta Viki jest totalnie zaburzona! Ja wszystkich odcinkow nie ogladalam, wiec niech mi ktos przypomni dlaczego wogole ta Viki nie zajmowala sie tym dzieckiem i teraz dopiero odwiedza- ogladam powtorki.

Kiedy sie wyda ze ten naciagacz manipuluje Dorota???Az sie o nia boje.

Przecież sprawa z tym kolesiem od Doroty rozwiązała się w poprzednim sezonie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość qhshhsshhs

ale pisalam, ze  ogladam dopiero powtorki, nie jestem na biezaco

jesli ktos moze to napiszcie jak to byloz  tym naciagaczem; dzieki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość MP W

Ciekawe czy będzie 15 sezon, bo wiele spraw to niedomówienia. Jestem ciekawa sprawy z tą wróżka na koniec, no i związku Ingi i Maksa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość MP W

Ciekawe czy będzie 15 sezon, bo wiele spraw to niedomówienia. Jestem ciekawa sprawy z tą wróżka na koniec, no i związku Ingi i Maksa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość MP W

Ciekawe czy będzie 15 sezon, bo wiele spraw to niedomówienia. Jestem ciekawa sprawy z tą wróżka na koniec, no i związku Ingi i Maksa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc

Dzisiaj ta scena, gdy Stas wybucha placzem i rzuca sie Julce na szyje byla tak zenujaca i zle zagrana, ze rece opadaja.

Inga zachowuje sie jak ostatnie ciele. Wystarczy, ze ten burak startuje do niej z dziobem, a ta juz az nogami przebiera. Jest zalosna. 

Mam wrazenie, ze Zuza ma ochote na Igora. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc
11 godzin temu, Gość Gosc napisał:

Dzisiaj ta scena, gdy Stas wybucha placzem i rzuca sie Julce na szyje byla tak zenujaca i zle zagrana, ze rece opadaja.

Inga zachowuje sie jak ostatnie ciele. Wystarczy, ze ten burak startuje do niej z dziobem, a ta juz az nogami przebiera. Jest zalosna. 

Mam wrazenie, ze Zuza ma ochote na Igora. 

No też mam wrażenie, ze Zuza obiera niewłaściwy kierunek , A potem będzie wielce zdziwiona i oburzona, jak się Jasiek wkoorwi. Inga jest żenująca i dobrze jej w końcu Hania powie. Paweł z Anką tacy kochający rodzice, a mają w doopie żyjące dzieci. Rozumiem, ze spotkała ich tragedia, ale nie zostali sami w pustym domu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość zkkzkzkzkkz

A nie wydaje wam sie dziwne, ze takie " stare" baby a zachowuja sie jak 20 stki i powodzenie tez maja jak 20 stki . Pisze wlasnie z  punktu widzenia " starej baby" bo one musza miec co najmniej kolo 45 lat prawda??

Niestety, nie mam juz takiego powodzenia jak kiedys, chociaz jestem ladna, nie ma tez mnostwa ofert pracy dla mnie.
Wiecej realizmu!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
2 godziny temu, Gość zkkzkzkzkkz napisał:

A nie wydaje wam sie dziwne, ze takie " stare" baby a zachowuja sie jak 20 stki i powodzenie tez maja jak 20 stki . Pisze wlasnie z  punktu widzenia " starej baby" bo one musza miec co najmniej kolo 45 lat prawda??

Niestety, nie mam juz takiego powodzenia jak kiedys, chociaz jestem ladna, nie ma tez mnostwa ofert pracy dla mnie.
Wiecej realizmu!

Nie  poddawaj  się  😀,  licz  na  siebie,  nie  wpadaj  w skrajności,  nawet  młode  osoby  nie mają  powodzenia,  ciesz  się  zdrowiem,  jest  wielu  ludzi  co  nie  ma  szczęścia  w życiu  , są  samotni,  pomyśl  o  innych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc

Zachowanie Kaśka wobec Zuzy trochę ...skie. Wcześniej taki zakochany, wszystko wybaczal, a teraz to jego brat robi źle a on obwinia swoją żonę. Trzeba przyznać że Socha po 3 ciąży, a wygląda świetnie, szybko dochodzi do siebie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc
25 minut temu, Gość Gosc napisał:

Zachowanie Kaśka wobec Zuzy trochę ...skie. Wcześniej taki zakochany, wszystko wybaczal, a teraz to jego brat robi źle a on obwinia swoją żonę. Trzeba przyznać że Socha po 3 ciąży, a wygląda świetnie, szybko dochodzi do siebie

Może ale nie dlatego, ze wcześniej jej wszystko wybaczał (A było tego troche), to ma już dosyć.  Poza tym po co Zuza go  oklamuje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość idiisoso

Niestety Zuza nie wyciaga wnioskow ze swojego zycia; Byla i jest niereformowalna flirciara. Jasiek ma tego dosc.

Socha w ostatniej ciazy bardzo przytyla, ale trzeba przyznac, ze szybko wraca do formy .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gosc

Po ile lat one maja w tym serialu niby? Ponoc razem chodziły do szkoly/klasy, Anka urodziła Julke na ostatnim roku studiów i daltego je przerwala (byla o tym mowa), wiec powinna miec min 45/46 i reszta podobnie. Inga przy nich jak sporo mlodsza kolezanka .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc
1 godzinę temu, Gość gosc napisał:

Po ile lat one maja w tym serialu niby? Ponoc razem chodziły do szkoly/klasy, Anka urodziła Julke na ostatnim roku studiów i daltego je przerwala (byla o tym mowa), wiec powinna miec min 45/46 i reszta podobnie. Inga przy nich jak sporo mlodsza kolezanka .

U nich czas się zatrzymał ;), może źle pamiętam, ale wydaje mi się, ze na samym początku była mowa o tym, że Anka urodziła Julke na początku studiów, potem nagle się to zmieniło, jak postanowiła je w trybie ekspresowym dokończyć. Ale może się mylę 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ,w,w,,w

No dokladnie. Maja cos kolo 45 lat minimum. No i np ta akcja z zatrudnieniem Anki jako stewardessa to glupota totalna.

Inga wiekowo nie pasuje do nich.
No i zobaczcie jakie maja powodzenie. Nawet u mlodszych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość

Szumowska   ma  męża  młodszego  od  siebie,  wiek  nie  ma  znaczenia,  oboje  mają  dziecko😀

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość sklzlz

Z jednej strony wiek nie ma znaczenia jesli sie oboje ludzie zakochaja. Jednak tutaj jest to wrecz niewiarygodne .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc

Niezmiennie dziwi mnie to, ze jak facet ma kobietę 30 lat młodszą, to jest okay, a niech przypadkiem kobieta ma takiego nawet 5 lat młodszego, to już głupie gadanie- nie ma to jak podwójne standardy 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość sklzlz

O rany, nie chodzi po dwojne standardy, tylko o to ze w tym serilau czas sie zatrzymal. Ja mam 46 lat i doskonale wiem, ze wcale tak nie ejst ze latwo znalezsc faceta w tym wieku, albo prace np.Ten serial jest nietstety odrealniony i badzmy obiektywne.
Poza tym jezeli chodzi o kase to tez problemow nie maja, a chyba zywie w Polsce tak kolorowo nie wyglada.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość idiisoso

A mnie czasami nuza przygody tytulowych przyjaciolek i czekam glownie na akcje z Dorota; Uwielbiam ja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Serial ma swoje prawa. Jak chce się zobaczyć coś bardziej realnego to można włączyć dokument jakiś, mnie też czasem drażnią te choroby, romanse i mało realistyczne wątki, ale to serial i ma być ciekawy, a nie prawdziwy😂

Ciekawe, czy się Anka ogarnie, bo może stracić drugiego bliźniaka, chłopak widać ma depresję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość akkkk

A kto umarl w rodzinie Anki? Jeden z blizniakow? Czytam streszczenia do przodu , ale czasami nie ma opisow, a ogladam powtorki na razie w tv.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc
4 godziny temu, Gość sklzlz napisał:

O rany, nie chodzi po dwojne standardy, tylko o to ze w tym serilau czas sie zatrzymal. Ja mam 46 lat i doskonale wiem, ze wcale tak nie ejst ze latwo znalezsc faceta w tym wieku, albo prace np.Ten serial jest nietstety odrealniony i badzmy obiektywne.
Poza tym jezeli chodzi o kase to tez problemow nie maja, a chyba zywie w Polsce tak kolorowo nie wyglada.

Niech sobie będzie odrealniony, przynajmniej człowieka nie dołuje, jak cała  reszta dramatów w innych serialach. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ujjjdjdjsj

Pewnie i racja, bo w sumie te choroby , glownie nowotwory i inne kryminalne watki w serialach to masakra;
A syn Anki zginal w katastrofie lotniczej. Jeden z blizniakow. Wina jej mezusia bo ich zabral. Potem tradycyjnie mial pretensje do zony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość onnnnea

No nie zgodze sie ze tu chorob  i tragedii nie ma.
A wspomniany wyzej watek z synem Anki? Tyle lat byl z nimi i takie cos? Dla mnie to tragiczne, bo ta Anka to na prawde dobra matka

A nowotwor Zuzy? A problemy z ta glupia Wika? Smierc pierwszego meza Patrcyji i jego zdrada??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość qhshhsshhs

No i juz sie cieszylam ze nareszcie bede na biezaco w serialem, bo jestem na chorobowym i ogladam powtoki na polsat romans. A tu skonczyl sie odcinek 158 i zaczynaj jakies powtorki od 50 odcinka. Masakra!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gosc
Dnia 27.09.2019 o 10:28, Gość qhshhsshhs napisał:

No i juz sie cieszylam ze nareszcie bede na biezaco w serialem, bo jestem na chorobowym i ogladam powtoki na polsat romans. A tu skonczyl sie odcinek 158 i zaczynaj jakies powtorki od 50 odcinka. Masakra!

oglądaj na ipli

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

×