Gość Filipaa Napisano Styczeń 12, 2012 do KONTELE czy rezygancja z 1 paczki oznacza CALKOWITĄ rezygnację z bielizny? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
blum blum 0 Napisano Styczeń 12, 2012 miałam podobną sytuacje jak wcześniejsze, paczkę otrzymałam pół roku po rozmowie z konsultantem i cena nie wynosiła 29.90 jak zapewniał konsultant tylko 76.80. wiec zadzwoniłam dziś do biura obsługi klienta prosząc o skreślenie z listy, automatycznie zostałam skreślona jak również poinformowałam o zaistniałej sytuacji i o tym że paczkę odsyłam. pani powiedziała ze czeka na zwrot więc mam nadzieje że to już koniec mojej przygody z tą firmą. odsyłając paczkę też opisała napisałam z jakiej przyczyny ją odsyłam, oraz wypisałam rezygnację zamieszczoną p0o drugiej stronie rachunku. bielizna gatunkowo bardzo fajna ale niestety nie stać mnie na zapłacenie takiej sumy za bieliznę. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kontele Napisano Styczeń 13, 2012 Do: "Filipaa" Tak, rezygnacja z pierwszej paczki oznacza całkowitą rezygnację. Istnieją dwie możliwości rezygnacji: - tylko z jednej kolejnej przesyłki - klient otrzymuje tylko mini katalog przedstawiający kolejną przesyłkę - całkowita rezygnacja - konto klienta będzie całkowicie zamknięte Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość poddenerwowana Napisano Styczeń 13, 2012 Do Kontele. Też niestety biorę udział w całej tej historii. Zadzwoniłam wczoraj do tej firmy, aby zrezygnować, podałam numer klienta i konsultantka powiedziała, że zgłosiła do rezygnacji, później sprawdziłam jeszcze na stronie i faktycznie napisane było, że zgłoszono do rezygnacji. Na ile procent mogę być pewna, że przygoda z tą firmą już mi się zakończyła i więcej paczek nie dostanę? Z góry dziękuję za odpowiedź. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kontele Napisano Styczeń 13, 2012 Do: "poddenerwowana" Może być Pani na 100% pewna pod warunkiem, że na koncie klienta nie widniała zaległość. Proszę o skierowanie jeszcze wiadomości e-mail do Biura Obsługi Klienta w celu otrzymania dodatkowego potwierdzenia. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość galanonim Napisano Styczeń 13, 2012 Dzisiaj distałam paczkę, mimo, że nie dostałam listu potwierdzajacego zamowienie. Nie chce tych majtek bo sa paskudne. czy w zwiazku z tym, ze nie dostałam listu potwierdzajacego, mozna uznać, że zamówienie przyszło bezprawnie i to strata firmy? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kontele Napisano Styczeń 13, 2012 Do: "galanonim" Nie otrzymanie listu nie stanowi pretekstu do tego iż zamówienie może zostać uznane za nieważne. Ma Pani prawo do zapoznania się z bielizną i zwrotu jej do nadawcy, gdy nie spełni Pani oczekiwań. Ustawowy termin zwrotu to 10 dni od dnia otrzymania przesyłki. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
_Miszka 0 Napisano Styczeń 14, 2012 A co jeśli nie dostałam żadnego potwierdzenia odnośnie tego, że zostałam usunięta z listy klientów? Czy nadal mam sądzić, iż widnieję tam jako klientka? Rezygnację złożyłam telefonicznie i Pani powiedziała, że już więcej żadna paczka do mnie nie przyjdzie... Wysłałam z powtotem zamówioną bieliznę. Pani z BOKu kazała mi do koperty włoży te faktury, które dostałam (za stringi i bokserki), bo tam są wszystkie moje dane oraz nr klienta. Mam nadzieję, że to wystarczy. Sądzę, że ludzie tam pracujący nie robią pod górkę. Trzeba tylko dokładnie przeczytać fakturę. Tam wszystko jest napisane co trzeba zrobić i w jakim terminie złożyć rezygnację. Nie ma co na zapas panikować :) A jak się wysyła maila to chyba oczywiste, że trzeba w nim napisać nasz nr klienta i nasze dane. Dzięki temu szybciej dostanie się odpowiedź, bo pracownik mając wszystkie dane szybciej nas znajdzie w bazie danych. Pozdrawiam :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kontele Napisano Styczeń 17, 2012 Jeżeli Ktoś ma wątpliwości lub pytania odnośnie bielizny Miriale oraz firmy Provea z przyjemnością odpowiem na każde pytanie. Zapraszam serdecznie do kontaktu na GG - 37053275 Konsultant Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość makra Napisano Styczeń 17, 2012 Witam, właśnie wysłałam e-maila z rezygnacją ale nie wpisałam swoich danych adresowych i nr klienta bo go nie mam, nie pamiętam a żadnych dokumentów nie posiadam.Czy ta rezygnacja zostanie przyjęta?Przecież po nazwisku chyba można sprawdzić, prawda? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość prawnikpodirytowany Napisano Styczeń 19, 2012 Witam! Chciałbym wszystkich użytkowników uspokoić. Jeśli nie doszła do Państwa podpisana (ręcznie) umowa/kopia umowy od firmy Provea czy jakiejkolwiek innej umowa nie obowiązuje. Poza tym wysyłanie paczek i straszenie komornikiem w przypadku braku zapłaty bez takiej umowy to próba wyłudzenia. Tak więc mają Państwo prawo zgłosić sprawę do prokuratury. Pozdrawiam i życzę spokojnego dnia. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość prawnikpodirytowany Napisano Styczeń 19, 2012 Po przejrzeniu kilku postów: Firma Provea w żaden sposób nie zawiera z Państwem umowy. Jeśli umowa ma zostać zawarta drogą elektroniczną, powinni Państwo dostać mailowe potwierdzenie wraz z nadanym numerem klienta i innymi danymi które firma wymaga do jej wymówienia. Straszenie podaniem do sądu o posługiwanie się nieprawdziwymi danymi osobowymi jest co najmniej śmieszne gdyż nie używali Państwo certyfikowanego podpisu elektronicznego, ani zarejestrowanego konta z listownym potwierdzeniem jak w przypadku chociażby serwisu allegro. Wszelcy użytkownicy straszący Państwa na forach to tzw. "firmowe straszaki" które mają płacone aby straszyć, upierać się przy interesie firmy i wyłudzać pieniądze. Jeśli się mylę proszę o wypowiedź użytkowników do których rzeczywiście przyszedł komornik... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
dorota.sz 0 Napisano Styczeń 19, 2012 A co jeśli mają nagrania z rozmów telefonicznych w których zgadzamy się na przesyłki? Czy przez telefon można zawrzeć umowę zobowiązującą konsumenta do odbioru bielizny? Jak wygląda sprawa doręczania tych przesyłek-zwykły list bez potwierdzenia odbioru-mógł go wziąć ktokolwiek a ty człowieku płać. Martwić się czy olać naciągaczy !!! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość jaki numer Napisano Styczeń 20, 2012 Grycan ma tak wielkie parcie na szkło, ze chce pozbyć się Gessler! http://www.flesik.pl/grycan-chce-wygryzc-gessler/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość prawnikpodirytowany Napisano Styczeń 24, 2012 olać, musi być przesyłka do rąk własnych, list może wysłać każdy... a obowiązek odsyłania też jest śmieszny bo nie ma nikt prawa obciążać nas kosztami. pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość vjolll Napisano Styczeń 24, 2012 Witam, Drogie Dziewczyny. Jakiś czas temu, bodajże w listopadzie otrzymałam potwierdzenie zamówienia bielizny TONO i MIRIALE - Pani zaoferowała mi miłą ofertę - na bieliznę dla faceta za 5 zł i bieliznę dla mnie za 30 zł bez groszy. Jakieś dwa tyg temu dostałam przesyłkę, ale tylko z męską bielizną. Zapłaciłam za nią. Dziś złożyłam rezygnację, aby już nie dostać kolejnej oferty. Jednak nie otrzymałam potwierdzenia mailem. Po drugie, skoro nie dostałam w tym samym czasie obu przesyłek, to co z tą drugą? Nie mam zamiaru płacić za coś, czego nie widziałam nawet na oczy! Chciałam porozmawiać o tym z Panią Konsultantką, bo jestem osobą uczciwą i przejmuje się takimi sprawami. Ale nie mam ochoty chodzić po prokuratorach, mieć styczność z komornikami itp. Chce z tego wszystkiego zrezygnować, bo ja też nie śpię na pieniądzach. Ale chce to uczciwie zrobić. Ale nikt nie odbiera moich telefonów. Dziewczyny, doradźcie! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kontele Napisano Styczeń 26, 2012 Do "prawnikpodirytowany" Proszę Pana, proszę nie pisać na forum informacji, które nie są zgodne z prawdą bądź nie zostały przez Pana dokładnie sprawdzone. Proszę o dokładne zapoznanie się z przepisami prawa polskiego. Z przykrością stwierdzam że nie jest Pan wiarygodny. W drodze wyjaśnienia: Umowa zawierana na odległość jest umową wiążącą. Oczywiście firma ma obowiązek potwierdzenia zamówienia - tak też czyni. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kontele Napisano Styczeń 26, 2012 Do: "dorota.sz" Umowa zawierana na odległość ma takie same prawa jak umowa zawierana w salonie. Oczywiście jeżeli nie spodoba się Pani otrzymana przesyłka, ma Pani prawo do jej zwrotu w okresie 10 dni od dnia jej otrzymania. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kontele Napisano Styczeń 26, 2012 Do "vjolll": Proszę napisać wiadomość z wyjaśnieniem do Biura Obsługi Klientów na adres serwis.klientow@provea.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zastanawiam sie... 0 Napisano Styczeń 28, 2012 hej wszystkim. Też mam/miałam przygodę z tą firmą, jednak chyba jeszcze się nie zakończyła, tak sądzę. Po otrzymaniu drugiej przesyłki złożyłam drogą internetową rezygnację z bycia ich klientką, owszem gatki mają niczego sobie ale rozmiary nie trzymają się kupy:)P pod koniec grudnia otrzymałam od nich list w którym jest napisane, że dokonując bilansu zamówień stweirdzili, że nie uiszczyłam wszystkich opłat, mianowicie brakuje im 76.80zł. tylko jest mały problem, za te dwie przesyłki co je dostałam, zapłaciłam a teraz nagle mam zapłacić jeszcze 76.80?? niby za co?? rezygnację z przesyłki mogłam złożyć do 16 grudnia, złożyłam pod koniec października. Czy jest możliwe że ta opłata jest za tą przesyłkę co z niej zrezygnowałam?? Na razie nie zapłaciłam rachunku, czekam na dalszy rozwój wydarzeń, jak mi naliczą jakieś odestki to się lekko zdenerwuję:) pozdrawiam i proszę o odpowiedź:) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
danusia22231 0 Napisano Luty 2, 2012 ja odmówiłam na infolinii 22 205 52 50 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
danusia22231 0 Napisano Luty 2, 2012 I jeszcze napisałam pismo o odmowie, w którym podałam nazwisko pani z infolinii która przyjęła moją rezygnację. Wysłałam to faksem, mailem oraz dołączyłam regulamin: Twoje gwarancje od Miriale Luxury Najwyższa jakość za najlepszą cenę (cena znacząco niższa niż normalna cena detaliczna tej jakości bielizny w sklepach). Dla Ciebie wykreowane i dostarczane bezpośrednio do domu! Dokonuj zakupów łatwo i wygodnie w domu. Jako pierwsza korzystasz z naszych nowych, ekskluzywnych kreacji. Co dwa miesiące będziesz otrzymywać nowy prospekt z ekskluzywnym kompletem bielizny w najlepszej cenie. Nie wiąże Cię przymus przyjęcia przesyłki. Możesz bez problemu zrezygnować z kolejnego kompletu. Modele, które zawsze pasują. Zapamiętujemy Twoje rozmiary, żeby każda nowa bielizna zawsze dobrze pasowała. Pozostajesz Klientką Miriale tak długo, jak sobie tego życzysz. Jeśli w ogóle nie życzysz sobie żadnych więcej dostaw, możesz o tym w każdej chwili zawiadomić Miriale. Korzystasz w pełni z prawa do zwrotu w ciągu 10 dni roboczych od dnia otrzymania przesyłki. (W przypadku zwrotu, ponosisz jedynie koszty odesłania). Oferta ograniczona:na jeden adres jedno zamówienie. Oferta tylko dla nowych klientek! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość nowy singiel dody! Napisano Luty 4, 2012 NOWY SINGIEL DODY NA FLESIK PL DO FILMU KAC WAWA Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość prawnikpodirytowany Napisano Luty 6, 2012 bzdury!!! Umowa zawierana na odległość MUSI zgodnie z polskim prawem zostać potwierdzona w ciągu 10 dni przez "stronę sprzedającą". Jedynym wyjątkiem było przedłużanie umów OC... więc jeśli opisywana firma będzie Państwa dręczyła można podać ją do sądu o próbę wyłudzenia pieniędzy. pozdrawiam i radzę nie słuchać kogoś kto ma płacone za zastraszanie, psychologiczne wymuszanie i udawanie jaka to firma Miralle nie jest wspaniała Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość prawnikpodirytowany Napisano Luty 6, 2012 oczywiście potwierdzenie musi zostać dostarczone listownie, za potwierdzeniem odbioru!!!! W przeciwnym wypadku firma Mirale nie ma prawa do żadnych roszczeń z Państwa strony!!! Tak przy okazji ponieważ w regulaminie jest wyraźnie napisane że przesyłka trwa od 2 do 4 tygodni, to po tym czasie także przesyłkę można zlekceważyć, bez konieczności odsyłania gdyż nie jesteśmy pracownikami Mirale i guzik nas obchodzą ich straty. pozdrawiama Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość polbankówna Napisano Luty 6, 2012 Witam. Mam podobny problem z tą "firmą". Zamówiłam bieliznę rok lub dwa lata temu - nie pamiętam już. Dostałam przesyłkę, za którą zapłaciłam i myślałam, że po sprawie. Nie dostałam już żadnej przesyłki. Po jakimś czasie zaczęły przychodzić ponaglenia w wysokości 150zł za wie przesyłki których nie widziałam na oczy. Olałam je. Dziś dostałam list polecony z zewnętrznej firmy windykacyjnej z Wrocławia. Zadzwoniłam tam i czekam na wyjaśnienie sprawy. Jak się nie uda to chcę zgłosić sprawę do prokuratury. Czy mogę liczyć na jakieś podpowiedzi? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Apator Rządzi Napisano Luty 9, 2012 LUDZIE OGARNIJCIE SIE TROCHE I NIE ZAMAWIAJCIE Z TEJ FIRMY MIRIALE LUXURY JA NIC NIE ZAMAWIAŁEM OD NICH A PRZYSYŁAJĄ MI WEZWANIE DO ZAPŁATY NA SUME 150pln BANDA ZŁODZIEJI I TYLE JA TEGO TAK NIE ZOSTAWIE ZGLOSZE TO WRESZCIE TĄ SPRAWE DO ORGANÓW ŚCIGANIA !!! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Moos Napisano Luty 10, 2012 Od roku mam problem z tą firmą. Zatelefonowała do mnie konsultantka z ofertą (luty). Zgodziłam się, wszak niecałe 30 zł za trzy pary ładnych fig to dobra propozycja. Dostałam je, i niestety ale jak dla mnie są bardzo słabej jakości, dość niewygodne, a poza tym następne przesyłki to już niecałe 80 zł za 3 sztuki. Napisałam maila z rezygnacją z następnych przesyłek (marzec) i bycia klientką. Niestety następną przesyłkę jednak dostałam (sierpień) i musiałam ponieść koszt jej zwrotu. Pomyślałam, że to pomyłka i będzie z głowy. Jednak nie! cały czas dostawałam faktury za niezapłacone przesyłki. Ignorowałam je. Ale niedawno dostałam kolejną z opłatą za opóźnienie. Zdenerwowałam się i zadzwoniłam do biura obsługi klienta. Wyjaśniłam mój problem. Pani po drugiej stronie poprosiła o podanie nr klienta, po czym się rozłączyła! Zadzwoniłam więc jeszcze raz odebrała już inna konsultantka. Wyjaśniłam problem i dostałam odpowiedź, że to jest opłata za jakąś przesyłkę, którą powinnam rzekomo dostać w czerwcu! Powiedziałam już bardzo zdenerwowana tej pani, że ja żadnej przesyłki w czerwcu nie otrzymałam i, że to są chyba jakieś żarty. Niestety teraz muszę zadzwonić za dwa tygodnie (nawet konsultantka nie zobowiązała się, że do mnie zatelefonuje, jak się coś wyjaśni) i dowiedzieć się jaki jest rezultat wyjaśniania sprawy z pocztą polską. SYF A NIE FIRMA Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość czarna005 Napisano Luty 14, 2012 witam, rowniez dzisiaj zostalam namowiona na komplet bielizny przez ta firme lecz jak chcialam ja sprawdzic przerazilam sie, na szczescie moj chlopak jest prawnikiem i podpowiedzial mi co mam zrobic. Piszcie rezygnacje to tej firmy , powolujac sie na art. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 maca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U z 2000 r. nr 22, poz. 271) konsument, który zawarł umowę na odległość, tzn. bez jednoczesnej obecności obu stron, przy wykorzystaniu środków komunikowania się na odległość (np. przez Internet, przy wykorzystaniu formularza zamówienia niezaadresowanego lub zaadresowanego, listu seryjnego, reklamy prasowej z wydrukowanym formularzem zamówienia, katalogu, telefonu, radia, telewizji, poczty elektronicznej, faksu), może od niej odstąpić bez podawania przyczyn w ciągu 10 dni od wydania produktu. i moga Wam skoczyc Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość czarna005 Napisano Luty 14, 2012 i wiecie co? trzeba zajac sie ta firma medialnie... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach