Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

4madzia4

Bielizna MIRIALE

Polecane posty

Gość balalala
Poczekaj na tego maila. A kiedy go dostaniesz wyślij swoją rezygnację z prośbą o anulowanie Twojego zamówienia (oferty powitalnej) i nieprzesyłanie Ci żadnych materiałów reklamowych ani gotowych wyrobów nigdy w przyszłości. Wnieś o wycofanie Twoich danych osobowych z bazy danych tej firmy oraz wyraź sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych w celach marketingowych przez firmę Provea i inne spółki grupy. W tej rezygnacji musisz tej podać ponownie swój adres (ten, który podawałaś przy zamówieniu) oraz numer identyfikacyjny klienta (znajdziesz go w tym mailu, który do Cb przyjdzie). A potem czekaj, zobaczysz co się wydarzy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość provea
Dzięki balalala - wzorowa instrukcja;) Tyle, że na nic później czekać nie trzeba, paczki nie wyślemy. Aneta17701 nie musisz czekać na list powitalny, w mailu wystarczą dokładne dane adresowe, które podałaś do wysyłki. Przypominam adres mailowy: serwis.klientow@provea.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość anka2234
do PROVEA- podajesz maila 3500 razy, ale NIE MA takiego adresu, lub jest uszkodzony. Zamiast mydlić nam oczy podajcie proszę PRAWDZIWE namiary do Waszej firmy. Bo podany adres mailowy jest niewłaściwy i nie da się na ten adres wysłać żadnej wiadomości!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość provea
anka2234 w adresie nie ma spacji w słowie provea

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gala777alla
A ja jestem bardzo zadowolona, cztery lata temu po regularnych półtora tocznych przesyłkach zrezygnowałam,ponieważ wystarczająco się zaopatrzyłam w nią.Jest ona bardzo wyrzymala i teraz zaczyna mi się dopiero zużywać i powoli nadaje się do wyrzucenia,dodam ze zakupiona w zwykłym sklepie po tylu praniach juz dawno jest wyrzucona. Kiedy na początku roku dostałam ponownie ofertę od nich nawet się nie zastanawiałam, od razu skorzystałam. Mam okazję znów uzupełnić garderobę dobrą bielizną i tym razem całymi kompletami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Bu-Ba
Hmmm, i to ma być dobra bielizna która po półtora roku nadaje się do wyrzucenia? Może źle pierzesz? Ja kupuję na bazarze ( nie tylko) i mam kilka lat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość provea
Bu-Ba czytanie ze zrozumieniem ma moc! Gala777alla pisze, że zrezygnowała cztery lata temu z kolekcji, którą kupowała przez półtora roku, więc bielizna służy już od kilku lat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość An.
Witam. Jeśli wdaliście się w oszukańczą grę z tymi naciągaczami po prostu odsyłajcie towar listem zwykły, nie poleconym. W taki sam sposób w jaki oni wysyłają. I broń boże nie piszcie do nich żadnych maili i nie dzwońcie żeby nie mieli żadnych dowodów przeciwko wam. Upomnieniami o zapłatę nie musicie się przejmować bo to czcze pogróżki ta firma właśnie w ten sposób działa. Groźbami próbują wyłudzić kasę za towar który nie został nawet wysłany. Mi przez kilka miesięcy przysyłali upomnienia i jakoś komornik do mnie nie zapukał. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość An.
Ps. Siedziba firmy jest w Szwajcarii? Może tam jeszcze swoją szwalnię macie?:) Ciekawy model biznesowy w czasach kiedy wszystkie firmy odzieżowe mają produkcję w Azji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nika;
Witam ja zamowilm ow komplet bielizny dosc ciekawy i bardzo mi sie podobal tylko szkoda ze rozmiar duzo za maly otrzymalam: pozdrawia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość okazyjnynews
WWW.newsletterki.pl Męczy Cię otwieranie gazetek promocyjnych na poczcie i bałagan, który za sobą ciągną?? Dobrze trafiłeś. Z nami nie potrzebujesz zapisywać się na różnego rodzaju stronach sklepów, aby mieć świeżą porcję informacji z ofertami produktów w atrakcyjnych cenach. Oddajemy do Twojej dyspozycji stronę newsletterki.pl zawierającą uporządkowany w 8 kategorii (bielizna, dla dziecka, księgarnia, odzież, dodatki, pozostałe , sprzęt RTV i AGD ,uroda wakacje) zbiór newsletterów wszystkich znaczących na rynku sklepów. Jeśli w naszej bazie nie znalazłeś Twojego ulubionego sklepu napisz a my dodamy go do bazy. Pozdrawiamy i życzymy udanych zakupów zespół newsletterki.pl.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość provea
An. a może lepiej po prostu zadzwonić i zgłosić nieotrzymanie przesyłek? Po pewnym czasie, jeżeli nie odnotujemy kontaktu w skutek wysyłki upomnień, przekażemy sprawę do firmy windykacyjnej. Poza tym mailowe czy telefoniczne zgłoszenia klientów nie są traktowane jako dowody przeciwko nim samym, dzięki takim kontaktom jesteśmy w stanie sprawdzać co się dzieje z paczkami, jeżeli nie docierają. Jak do tej pory, jeszcze nie zdarzyło się, żeby ktoś musiał płacić za coś, czego nie otrzymał, a opłacanie upomnień dla 'świętego spokoju', to tylko i wyłącznie decyzja klienta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość provea
nika; bieliznę możesz bezpłatnie wymienić na odpowiedni rozmiar, zadzwoń do Biura Obsługi Klientów - poinstruujemy jak to zrobić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Bu-Ba
No i znowu przysłali mi upomnienie. A na kopercie napisane priorytet !!!!! Zabawne. W naciąganiu innych nie liczą się koszta ? Miałam oddać ten list na pocztę ale dlaczego ja mam mieć z tym problem? Przymierzam się do poinformowania o tym rzecznika praw konsumenta. Bo w mediach ten temat już prawdopodobnie wałkowali. A może by tak go odświeżyć ? Jak chcą popularności , będą ją mieli. Mam tych oszustów dosyć. NIE DAJMY SIĘ OSZUKIWAĆ I NACIĄGAĆ !!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość marta1928384
dzisiaj dzwonili i do mnie, powiedziałam, że na zakup bielizny przez telefon sie nie decyduje i ze dziekuje bardzo . Czy któraś z Was mimo odmowy dostała i tak tą paczke? odmówilam stanowczo, ale jak widze na forum, można spodziewac sie wszystkiego po tej firmie... Aha chciałam zapytac, czy podawałyście im swój adres czy też mieli go już dzwoniąc do Was? Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość żarty?
to co ta firma robi i sobą reprezentują to jest jakiś żart podsyłaja produkt którego nie kupiłeś i nie zamawiałeś. zawracają Ci dupe żeby pójść na pocztę i to zwrócić. nie odbieraja telefonów!!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Niezainteresowana
Witam dziś otrzymałam niezamawiana przesyłke. 3 pary majtek w cenie 66,90 + 9,9 koszt przesyłki. Oczywiście zapłata ma nastąpić na konto szwajcarskiej firmy PROVEA S.A. Route des Dragons 9 CH-1033 Chesaux / Lausanne . Nie zamierzam płacić za towar nie zamawiany. Prosze o informację szanowne forum komu i jak udało sie skutecznie pozbyc niechcianych przesyłek. Dziekuje z góry za wszelkie informację.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość żarty?
zapraszam po odbiór osobisty produktu który mi przysłaliście.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość żarty?
ja się nie będę z Wami bawić w Kotka i Myszkę przed chwilą napisałam maila do Urzędu Ochrony Konsumenta. Ponieważ dziś już telefony żeby zgłosić sprawę są nieczynne. Zadzwonię tam w dniu jutrzejszym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Bu-Ba
Usiłowałam przesłać wiadomość do Biura obsługi klienta . Nie udało się . Czyżby firma się wystraszyła i zaprzestała swojej działalności ? Chciałabym ale wątpię. Takie gówno zawsze gdzieś wypłynie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość żarty?
Provea"Jak do tej pory, jeszcze nie zdarzyło się, żeby ktoś musiał płacić za coś, czego nie otrzymał, " a co my właśnie robimy jak nie płacimy za produkty których nie zamawialiśmy? a połączenia do Waszego zasranego biura obsługi są za darmo? a wysyłka zwrotna jest za darmo? jesteście żałośni i nie profesjonalni! ruszcie dupsko i sami sobie odbierzcie produkt pod wysłanym adresem. czeka na Was w nienaruszonym stanie. WTEDY BĘDZIE ZA DARMO PÓŁMÓZGU.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Niezainteresowana
Właściwy adres emailowy to : miriale.tono@databroker.pl , uzyskałam potwierdzenie ustnej rezygnacji na email. Oczywiście bielizne odsyłam na własny koszt tj 6,5zł + koperta (2zł) wysyłka na wskazany adres do Dębicy. Mam nadzieje że moja przygoda z ta bielizna sie zakończy. pozdrawiam , naciagnietych..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Żarty?
federacja konsumentów przekazała mi opierając się na kilku artykułach ustaw iż nie musimy wykonywać żadnych nawet najmniejszych czynności w kierunku tej firmy. Jeżeli nie podpisaliśmy żadnej umowy ( obejmuje to też umowę słowną) przesłanie produktu następuje na wyłączne ryzyko przedsiębiorcy. nie masz obowiązku nawet iść na pocztę i to odsyłać. Pozdr!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Bu-Ba
Jaki z tego wniosek ? Możemy spokojnie przyjmować paczki. I jeżeli nie zamówione, nie odsyłać i nie płacić! I proszę mi nie mówić że to jest nieuczciwe. Wobec takich oszustów tak jest najwłaściwiej. Aha ! I jeszcze jedno. Uwaga na podobnie działające firmy. Z całą pewnością funkcjonują na rynku i naciągają kolejne ofiary !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość provea
Niezainteresowana : Polecamy zapoznawać się dokładnie z przesyłanymi informacjami. Nic niestety nie poradzimy, że wolicie czytać forum niż zasady sprzedaży czy informacje dołączane do przesyłek. W liście powitalnym, wysłanym przed pierwszą paczką na mail lub tradycyjną pocztą, informowaliśmy, ze jest to sprzedaż na zasadzie prenumeraty i kolejne paczki będą wysyłane co 10 tygodni, jeżeli nie otrzymamy dyspozycji rezygnacji z kolekcji. W pierwszej paczce promocyjnej te informacje również były przekazane. Numer konta należy do polskiego oddziału Citi Banku Handlowy, adres odbiorcy jest wpisany zagraniczny, ponieważ jest to główna siedziba firmy - po prostu formalność. Po informacje odnośnie rezygnacji lub zasad odsyłki zachęcamy kontaktować się z Biurem Obsługi Klienta, bo jak widać, forumowicze mają z tym same problemy. Jak tylko zwrot bielizny zostanie odnotowany, kwota należności na koncie zostanie anulowana.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość provea
Żarty? : Niewyszukane epitety i inwektywy pozostaw dla siebie, rozumiemy, że można się zdenerwować, ale kulturalnej osobie chętniej się pomaga czy wyjaśnia. Powtarzamy: jest to sprzedaż na zasadzie prenumeraty i w przypadku braku rezygnacji, kolejne przesyłki będą kierowane co 10 tygodni. Jeżeli godzisz się przez telefon na przesyłkę, potwierdzasz adres, podajesz adres mailowy, nie czytasz informacji do Ciebie kierowanych, a potem masz pretensje, to chyba tylko do siebie możesz je mieć. W przypadku zamówienia na stronie www, należy zapoznać się z regulaminem sprzedaży, co jest wymagane przed potwierdzeniem złożenia zamówienia. Zdajemy sobie sprawę, że cena 19,90zł za pierwszy komplet jest atrakcyjna, ale żeby aż tak, że większość kupujących jest w takim szoku, że zapomina o umiejętności czytania? Bieliznę zawsze można odesłać, wymienić, w odpowiednim czasie zrezygnować, żeby potem nie było zaskoczenia. Tylko w gestii Twojego sumienia pozostaje, co zrobisz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość provea
Bu-Ba : Tobie również powtórzymy - jest to sprzedaż na zasadzie prenumeraty i w przypadku braku rezygnacji, kolejne paczki są wysyłane co 10 tygodni. Informujemy o tym w liście powitalnym, jeżeli zamówienie nastąpiło drogą telefoniczna, lub w regulaminie sprzedaży na stronie www, jeżeli zamawiasz samodzielnie. W obu przypadkach, w pierwszej paczce promocyjnej, jak i w każdej następnej te informacje są zawierane. Knując dziwne drogi wybrnięcia z tego wszystkiego, to Wy, Forumowicze, wychodzicie na oszustów. Zasady sprzedaży bielizny Miriale i Tono, procedury dotyczące rezygnacji, wymiany itp. są takie same i niezmienne od około 10 lat funkcjonowania firmy w Polsce. Firma się nie wystraszyła i nie zaprzestała działalności, zapraszmy do kontaktu pod numerem: 22 205 5250 od poniedziałku do piątku, 9-17. Adres mailowy również bez zmian: serwis.klientow@provea.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Bu-Ba
A miało nie być w słowie provea spacji. Pierwszą informację o rezygnacji wysłałam pocztą baaardzo dawno temu. Nic to nie dało. Ostatnio próbowałam wysłać do was maila. Przez kilka dni moja poczta informowała mnie że nie ma takiej możliwości. Nie zamierzam dłużej zawracać sobie tym głowy. Samo to jak wygląda sprzedaż jest już oszustwem. Można do was pisać i informować o rezygnacji w nieskończoność a i tak wysyłacie wezwanie do zapłaty. Paczek też oszuści nie wysyłacie. Ale żerujecie na tych co się wystraszą . Uważam że nie ma sensu dalsza polemika z wami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość provea
Spacji w adresie mailowym nie ma, Kafetria tak wkleja adresy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×