Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość paniHania

gdzie najlepiej pożyczyć pieniądze?

Polecane posty

Gość paniHania

myślę o pożyczce w firmie typu provident, nie mam doświadczenia bo nigdy nie korzystałam z usług takich firm pożyczkowych. Chcę pożyczyć ok 3000 na max 1,5 do 2 miesięcy. macie jakieś doświadczenia z pożyczkami? możecie polecić jakąś firmę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pozyczkodawca
a co mozesz zaoferowac w zastaw?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Martychna_K
Lepiej nie pozyczać żadnych chwilówek! Najlepiej zaufac jakiemuś bankowi, który nie zdziera tak dużo procent... Dobrze jest przejrzeć sobie zestawienia z najlepszymi bankami, które udzielają kredytów (także dla klientów zewnętrznych!). Ze swojej strony polecam Invest Bank, który ma jedne z najtańszych pożyczek na rynku. Widziałam tez u nich sporo konkursów, np. biorąc Kredyt Plus można wziąć udział w konkursie, i wygrać ciekawe, WARTOŚCIOWE, nagrody - iPady i samrtfony Galaxy III Mini. Np. przy pożyczce 8 tysięcy złotych na 12 miesięcy oprocentowanie wyniosłoby jakieś 17%, a miesięczna rata - ok. 700 zł. Oczywiście mniej pozyczysz - mniejsza rata.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Właśnie czekam na decyzję tego Kredytu Plus w Invest-Banku. Może i smartfona wygram, bo na 20 000 na iPada nie miałam zdolności:P Za cieńka w uszach jestem:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Obi77
Ja proponuję zaznajomić się z oafertami takimi jak ta: http://www.skarabeusz.biz.pl bardzo dobra jakośc pozyczki, w dodatki bardzo małe oprocentowanie, w dodatku można pożyczyć niskie kwoty nawet :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
od mafii

Udostępnij ten post