Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość koniczyna1

Warszawa - Odbieranie ze szkoły

Polecane posty

Gość koniczyna1

Chciałabym znaleźć kogos kto odbierałby mojego syna (11 lat) ze szkoły od przyszłego roku. Chętnie z samochodem. W sumie praca na 1-1,5 godziny dziennie. Czy myślicie, że znajdą się chetne? Ile to może kosztować/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Marta W-wa
Mąż kiedyś umawiał się tak z taksówkarzem. Płacił nie wg normalnej taryfy, a wg jakiegoś "ryczałtu". Wszystko można.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mogłabym odbierać dziecko
ze szkoły, podawać mu obiad, pomagać w lekcjach, tyle że jestem studentką UW (filologia polska) i nie mam prawa jazdy i samochodu... Także mam przechlapane;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość brunetkaaaaaa
11-letnie dziecko to chyba raczej może samo dojeżdżać do domu autobusem lub tramwajem chyba, nie?? Bez przesadyi to jeszcze chłopak- chcesz wychować takiego mamisynka i małą ciapę??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mogłabym odbierać dziecko
po pierwsze to jest sprawa rodziców. Po drugie- jeżeli dziecko ma daleko do domu, to nie powinno wracać samo. Po trzecie- 11-letnie dziecko jest jeszcze małe i nie potrafi sobie poradzić w większości sytuacji. I wśród starszych rówieśników z podstawówki (np. 13 lat) bardzo łatwo może stać się ofiarą... Zazwyczaj w tym iweku dzieje sie tak, że młodzież "rozwarstwia się" na tą "grzeczną" i tą trochę mniej... 13-letnie dzieciaki, które biegają w dresach, pala papierosy a nawet trawę(!!!) zazwyczaj nie nękają swoich kolegów ani rówieśników, ale właśnie młodsze dzieciaki. Nie rozumiem co Cie tak dziwi w tym, że ktoś chce zadbać o swoje dziecko?:o Chyba sama musisz być nastolatką....