Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość MegaMałaMi

Zdrady wśród mundurowych...

Polecane posty

Gość MegaMałaMi

Pracuję w resorcie mundurowym od kilku lat. Przyglądam się i mężczyznom i kobietom. Przykro to stwierdzić, ale 80% ma na koncie zdrady i wcale się z tym nie kryją. Zatanawiam się czy jest tak tylko wśród mundurowych czy we wszystkich środowiskach, gdzie pracują i kobiety i mężczyźni. Tyle wokół rozwodów...Może to specyfika stresującej pracy, ryzyka i tak starają się odreagować? Wraca potem po namiętnej nocy z kochanką do domu jeden z drugim i całuje żonę na powitanie mówiąc ale miałem ciężką służbę. Co o tym myślicie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość meczejka
Fuj :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość MegaMałaMi
Nie można tego o wszystkich oczywiście powiedzieć, ale niestety o większości...!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Rikitaka
Znam ten temat bo pracowalam przez jakis czas w podobnym miejscu. Mysle ze 80% to przesada ale 50% to juz fakt. Zreszta oni sie do tego przeznaja i tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jeju.....
a to jakis iny gatunek niz reszta??????????????? nie sadze!!!!!!!!! tak jest wszedzie a TY myslisz ze tylko tam gdzie ty jestes

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość MegaMałaMi
Zastanawiam się czy jest to kwesia specyfiki zawodu czy co...? Po prostu zauważyłam, że nikogo to nie dziwi i jest na to ogólne przyzwolenie. Ot taka norma!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jeju.....
dodam jeszcze zo oni tacy niby okropni zdrajcy a baby ktore sie z nimi puszczaja to co???????????????????????? to ktos lepszy?? jedna z druga to kur.a i tyle wiec skad to oburzenie?