Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

franiolka

b. wczesna ciaza a farbowanie wlosow

Polecane posty

hei:-) wiem, ze topikow takich mnostwo ale i tak sie pytam: czy we wczesnej ciazy (5 tydz.) mozna farbowac wlosy? wiem, ze wiekszosc odradza, ale ja wlasnie mam taaakie odrosty i planowalam wizyte do fryzjera wlasnie teraz, nie wiedzac, ze jestem w ciazy. trzy miesiace uplyna tak pod koniec marca, a do tego czasu to ja bede wygladoala malo estetycznie. a wlosy farbuje i rozjasniam na blond, wiec czarne odrosty sa male piekne. ale oczysiwscie dzidza naj naj wazniejsza. wasze doswiadczenia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
:) ja jestem brunetka a tez farbuje sie na blond :) mozesz robic wlosy ja ostatnio robilam a jestem chyba w 8 tc do lekarza mam na 8 lutego wtedy mi da skierowanie na usg to bede wiedziala w ktorym dokladnie jestem :)bo nie pamietam dokladnie ktorego okres mialam ostanio,ja odrosty robie rozjasniaczem i robilam w tamtym tyg poprostu nie wydychaj tego zapachu wes sobie husteczke i oddychaj przez nia jak ktos bedzie ci nakladal farbe :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bambarka, dzieki:-) fryzjerka uzywa takiej farby co w sumie nie smierdzi, tylko szczypie na poczatku. ale musze z tym siedziec jakies 40 min wiec sama nie wiem. wiem tylko, ze wygladam okropnie s tymi odrostami. a tki mo cos mowilo, zeby je wczesniej zrobic :-) a ja czekalam i sie doczekalam:-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość vbbhjbjbjh
ja nie wiedząc,ze jestem w ciąży zmeiniłam kolor włosów;) Farba loreal, zawsze pieknie sie trzymała, zmyła mi się (!!) po tygodniu a kolor nie złapał wszędzie i wyglądało to nie za ciekawie;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach