Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Beliar

Z czym do ludzi?..

Polecane posty

Zauważyłem w różnych miejscach i sytuacjach że wiele dziewczyn w wieku studenckim to skończone idiotki. Oczywiście nie mówię że wszystkie, bo nie chcę uogólniać, ale w stosunku do znacznej części takie wnioski można wyciągnąć. Te, które mam na myśli mają mocno pokrzywioną wizję dalszego życia. Uważają się za wybitnie inteligentne (ło jezusicku- jestem studentką socjologi!! huraaa!), wychodzą z założenia że coś im się należy, wydaje im się że są tak atrakcyjne, że KAŻDY, nawet agent 007 na nie poleci. Daleko im do dam, plują, klną, chleją wódę aż bulgocze. Rzecz jasna, najczęściej kiedy nie trzeba to noszą się jak damy i mają się za chooj wie kogo, ale odrobina alkoholu pokazuje ich oblicze. Dają doopala, często usprawiedliwiając to ,,upojeniem alkoholowym". Jednocześnie myślą że to one ,,zaliczyły" chłopaka a nie odwrotnie, a prawda taka że to im przeorali doopska i to im porobili fotki z cycami na wierzchu. Chwalą się jakie to one śliczniutkie (rzekomo) z wszelakich perspektyw na fejsbuku, zaraz obok zdjęć z litrami gorzały. Zdarzają się skromne i ambitne panienki, często nawet młodsze ode mnie. Czasem nawet jestem mile zaskoczony. Ale bądźmy koorwa szczerzy, jak na 100 dziewczyn około 80 to takie bliżej niesprecyzowane ,,coś" to trochę żal za doopala ściska. Tym bardziej że ,,dama" czekająca na swojego rycerza w lśniącej zbroi, klnie, kłamie, pluje, chodzi nayebana co weekend i tak dalej. Już nawet wizualnie to damy nie przypomina- jeansy, trampexy, jakieś nic nie warte błyskotki, prezentowane na kwejku z cyklu ,,jak zrobić coś z niczego", debilne słownictwo (rzekomo top na czasie), śmianie się z byle czego i byle kiedy i tak dalej. Nie ma już tej delikatności, kobiecości i tak dalej. Na szczęście nie wszystkie takie są.