Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość jest mi przykro

Zostałam sprzątaczką i uważam, że nie mam się czego wstydzić

Polecane posty

Gość jest mi przykro

Zrobiło mi się przykro czytając wasze niektóre wpisy o sprzątaczkach, śmieciarzach itp. Ja jestem z zawodu polonistką, zaraz po studiach zaszłam w ciążę i zostałam sama. Nie miałam nikogo do pomocy, mój ukochany mąż znudził się i odszedł. Nie uważam żeby to była moja wina, widocznie przez wcześniejsze 8 lat musiał się nieźle maskować i ukrywać swoją niedojrzałość. Rzucił mi miesięcznie 200zł alimentów i tyle go widziałam. Nie miałam pracy, w końcu po ukończonych studiach i praktykach w szkole zaszłam w ciążę, ale się nie poddałam, złożyłam swoje cv do wszystkich szkół w mieście. Nie mieli etatów, jedynie w szkole 40km od mojego miasta zaproponowano mi posadę za całe 1400zł. Fajnie ale opłacić dojazd, żłobek, opiekunkę i pieniędzy nie ma, a gdzie rachunki, życie? Cóż, trzeba było schować dyplom do kieszeni i iść do supermarketu gdzie płacili więcej. Tam poznałam miłą panią, która była naszą klientką i szukała kogoś do sprzątania, a ja przecież potrzebowałam pieniędzy. I tak się zaczeło, najpierw u niej, potem jej siostry, koleżanki, w końcu dałam ogłoszenie, że posiadam referencje jestem dokładna, uczciwa. No i z czasem miałam cały grafik, zrezygnowałam z pracy w supermarkeci. To było 5 lat temu i zarabiałam wtedy średnio 4 tysiące na miesiąc. Dla mnie pracującej w supermarkecie za 1600zł to były naprawdę dobre pieniądze. Byłam dobra w tym co robiłam, więc poelcano mnie coraz częściej, miałam tyle obiektów do sprzątnaia, że założyłam firmę i zatrudniłam jedną dziewczynę do sprzątania, potem drugą. Dziś mam 3 dziewczyny i codziennie rano wychodzę sama też sprzątać. Mogłabym odpuścić, bo już nie pracuję tyle godzin co wcześniej, ale uważam, że mieć te parę złotych