Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Bruno Shatyn

Kaczka na taczkę czyli WYBORY WYBORY...archiwum 8

Polecane posty

Gość gość
A co takiego w Polsce dzieje się niedobrego?Chodzi o ten Trybunał co go poprzednia władza nagminnie lekceważyła?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
samolot rządowy przewożący prezydenta jest samolotem wojskowym o najwyższym statusie czyli air-force - 1 tak jest to traktowane we wszystkich krajach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
O ten co sam w swojej sprawie wydaje dla siebie wyroki.Znaczy się demokratyczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gość dziś samolot rządowy przewożący prezydenta jest samolotem wojskowym o najwyższym statusie czyli air-force - 1tak jest to traktowane we wszystkich krajachxxNo i co z tego wynika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
nie wiesz? to doczytaj debilu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
co z tego wynika? też chciałabym wiedzieć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Powtórzę...xgość dziś samolot transportowy jest co innego ,a pasazerski zupełnie co innego...xxTo podaj konkretnie jakie występuja różnicę jeśli chodzi o badani wypadku lotniczego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Oficjalny życiorys nowego członka zarządu stadniny w Janowie Podlaskim budzi coraz większe wątpliwości. Mateusza Leniewicza-Jaworskiego przedstawiano jako eksperta z wieloletnim doświadczeniem za granicą. Tymczasem kolejne stadniny podają, że owszem, pracował u nich. Ale jako stajenny, masztalerz i sekretarz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Już blisko 30 działaczy partyjnych PiS dostało intratne posady w notowanej na giełdzie spółce energetycznej Energa. Nikt w partii nie potrafi wytłumaczyć, skąd wiedzieli o naborze, o którym nikt nie informowałxxDobra zmiana...:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość barramek
z tego wynika , że donek i spółka powinni z miejsca stanąć przed sądem za natychmiastowe wyrażenie zgody na jakieś rozpatrywanie sprawy tu -154 wg. procedur cywilnych przez władze Rosji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
dokladnie,ale do tego debila nie dociera,ze samolot jako air force 1 z prezydentem na pokladzie to samolot wojskowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Nigdy nie byłem fanem p.Macierewicza.... Ale dziś jak zaoral tych trzech chlystkow to totalny SZACUN!!!!!!!! Siemoniaki itp. miały buzki blade jak papier!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
tusk nie wyraził yakiej zgody

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
18;52 jaaa cie piiórkuje plomby na klej, słuchał bez słuchawek i słyszał cos tam jak inni słuchawki ściągneli i na tym jest oparty raport z odsłuchania czarnych skrzynek co zostaly w moskwie ręce opadają :( to parodia nie komisja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
szmatyn a moze ty w koncu wylacz ten internet i odsłon zaslony i zobacz ta zagrozona demokracje bo tylko bredzisz i bredzisz i nic z tego nie wynika :D wez zejdz na ziemie i wylacz te portaliki w koncu i zacznij zyc miernoto zyciowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Oficjalny życiorys nowego członka zarządu stadniny w Janowie Podlaskim budzi coraz większe wątpliwości. Mateusza Leniewicza-Jaworskiego przedstawiano jako eksperta z wieloletnim doświadczeniem za granicą. Tymczasem kolejne stadniny podają, że owszem, pracował u nich. Ale jako stajenny, masztalerz i sekretarz. x no i ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dlaczego wypadek badano zgodnie z Załącznikiem 13 Konwencji o międzynarodowym lotnictwie cywilnym, a nie dotyczącym lotów wojskowych polsko-rosyjskim porozumieniem z 1993 r.?xIstotnie, samolot Tu-154M nr 101 był statkiem powietrznym należącym do lotnictwa państwowego i do wypadku z jego udziałem nie miał zastosowania art. 26 Konwencji o międzynarodowym lotnictwie cywilnym (tzw. Konwencji Chicagowskiej), dotyczący obowiązku przeprowadzenia badania technicznego. Jednak obowiązujące w dniu zaistnienia katastrofy polsko-rosyjskie Porozumienie z 1993 r., które w art. 11 odnosiło się do wyjaśniania zdarzeń lotniczych wojskowych statków powietrznych (należących do lotnictwa państwowego Polski lub Rosji), nie określało żadnych procedur (w szczególności odnoszących się do sposobu prowadzenia badań i sposobu prowadzenia konsultacji), rodzaju dokumentu, jaki miałby być sporządzony po zakończeniu procesu badawczego, wzajemnych praw i obowiązków, a także, co istotne, przewidywało możliwość ograniczenia dostępu do danych z uwagi na ochronę informacji niejawnych.Tymczasem załącznik 13 do Konwencji Chicagowskiej zawiera zasady i normy prowadzenia badań w odniesieniu do wypadków i incydentów lotniczych w lotnictwie cywilnym, określa wzajemne prawa i obowiązki państw zainteresowanych wynikami badania prowadzonego wyłącznie w celach profilaktycznych. Jednocześnie z przepisów tegoż dokumentu wynika możliwość zastosowania procedur w nim określonych do badań wypadków, które nie podlegają przepisom art. 26 Konwencji.Wychodząc z założenia, że Rzeczpospolita Polska i Federacja Rosyjska, będąc Państwami-Stronami Konwencji Chicagowskiej znają, rozumieją i stosują określone przez tę Konwencję zasady i procedury badań wypadków lotniczych, uznano, że w tej wyjątkowej sytuacji do przeprowadzenia badania przez stronę rosyjską zostaną zastosowane procedury zawarte w Załączniku 13 Konwencji, dzięki czemu zagwarantowano stronie polskiej włączenie się w proces badawczy.Równolegle do badań prowadzonych przez stronę rosyjską strona polska prowadziła w oparciu o nasz system prawny własne, niezależne badania w celach profilaktycznych. W badaniach tych nie uczestniczyli przedstawiciele strony rosyjskiej i nie ustanawiali swojego akredytowanego przedstawiciela do badania prowadzonego przez polską komisję. Polska komisja nie przedstawiała stronie rosyjskiej do konsultacji projektu swojego raportu końcowego. Raport polskiej Komisji Badania Wypadków Lotniczych Lotnictwa Państwowego został sporządzony w oparciu o polskie prawo, a jego kopia została przesłana do wiadomości stronie rosyjskiej po zakończeniu prac Komisji.Na zakończenie trzeba jeszcze raz przypomnieć, że zarówno badania prowadzone przez rosyjski MAK, jak i polską KBWL LP były badaniami prowadzonymi wyłącznie w celach profilaktycznych bez wskazywania winnych czy odpowiedzialnych za zaistnienie lub przebieg katastrofy. Polska komisja sformułowała w swoim raporcie 46 zaleceń dotyczących bezpieczeństwa, których wprowadzenie miało na celu zapobieganie występowania takich tragedii w przyszłości.Postępowanie karne prowadzone w związku z zaistnieniem katastrofy jest domeną organów wymiaru sprawiedliwości a nie komisji badających zdarzenia lotnicze w celach profilaktycznych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gość dziś Oficjalny życiorys nowego członka zarządu stadniny w Janowie Podlaskim budzi coraz większe wątpliwości. Mateusza Leniewicza-Jaworskiego przedstawiano jako eksperta z wieloletnim doświadczeniem za granicą. Tymczasem kolejne stadniny podają, że owszem, pracował u nich. Ale jako stajenny, masztalerz i sekretarz.xno i ?xxxNo i doświadczenie stajennego to dużo za mało dla członka zarządu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
ale chyba szedl do góry i zdobywal doswiadczenie co nie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
a zeby byc czlonkiem zarzadu to co trzeba robic wedlug ciebie :D w tych wszystkich kosmisjach zarzadach to myslisz ze zasiadaja jacys ultra specjalisci bo ja wątpie :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
prosty przyklad tusk malowal kominy a dzis kosi grube hajsu w parlamencie hujnii za robienie nic :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gość dziś ale chyba szedl do góry i zdobywal doswiadczenie co nie ?xxO tym, żeby szedł do góry nie napisano.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gość dziś a zeby byc czlonkiem zarzadu to co trzeba robic wedlug ciebie smiech.gifw tych wszystkich kosmisjach zarzadach to myslisz ze zasiadaja jacys ultra specjalisci bo ja wątpie xxTrzeba pracować w zarządzaniu, mieć odpowiednie wykształcenie itp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gość dziś prosty przyklad tusk malowal kominy a dzis kosi grube hajsu w parlamencie ch*jnii za robienie nic xxTusk ma ogromne doświadczenie polityczne czyli takie jakie potrzeba na tym stanowisku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Trzeba pracować w zarządzaniu, mieć odpowiednie wykształcenie itp x trzeba pracowac w zarzadzaniu :D no to sie jak zwykle wysililes :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
a skad wiesz czy nie ukonczyl potrzebnych szkolen czy nie doksztalcal sie w tym kierunku ?? p*****lniesz cos jak zwykle i myslisz ze jestes madry

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×