Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
maxmara

Boje się rozmów telefonicznych

Polecane posty

Hej dziewczyny,

Na wstępie proszę o poważne podejście do tematu, a jeśli krytykę to konstruktywną.

Mam poważny problem w kontaktach telefonicznych z ludźmi od dłuższego czasu. Pracuję jako przedstawiciel i lubię bezpośrednie rozmowy z ludźmi, wtedy wychodze profesjonalnie, ktoś kto chce się spotkać jest raczej nastawiony normalnie, nie jakoś strasznie negatywnie.

Problem pojawia się kiedy mam zadzwonić i z kimś pogadać, szybko streścić się po co dzwonię i dlaczego. Bardzo to przekminiam od jakiegoś czasu bo spotkałam się z negatywnym podejściem tzn. ludzie z którymi pracuje to ludzie nauki. Często są specyficzni, trzeba ich tytułować, trochę wchodzić w tyłek. Zawsze staram się być miła i profesjonalna, czasem jednak spotykam się z okropnym traktowaniem ktoś potrafi mnie tak podsumować, zjechać, że mam ochotę zapaść się pod ziemie. Bardzo to w głębi przeżywam, płacze wieczorami, nie potrafię do tego przywyknąć.

wiem, że ludzie są rozni, ze moja praca na tym polega, ale ja naprawdę skacze wokół tych ludzi, jestem milutka, a czasami czuje się jakby mi ktoś dał obuchem w łeb. Teraz każda rozmowę za bardzo analizuje, stresuje się, sprawdzam w internecie wszystko, żeby tylko gdzieś nie strzelić gafy.

co z tym Zeobic ? Ktoś z Was miał podobnie i udało się to Wam w sobie zwalczyć ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, maxmara napisał:

ja naprawdę skacze wokół tych ludzi, jestem milutka, a czasami czuje się jakby mi ktoś dał obuchem w łeb. 

Normalne, że Cię nie szanują przy takim podejściu. Nikt nie szanuje kogoś, kto włazi w zad.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Za bardzo skaczesz. Nie mają cie lubic tylko traktowac jak profesjonalistkę w swojej dziedzinie, ktora może im w czymś pomóc. Wiem,ze na rynku panuje model sprzedawcy który suszy zęby i włazi do tylka bez wazeliny, ale nie tędy droga. Ludzie nie lubia tego. Musisz być merytoryczna i konkretna.

Co do dzwonienia musisz liczyć się z tym,ze z 10 telefonów czy rozmow 1 lub 2 będą umowione/sprzedane. To statystyczna średnia. Reszta to uszczypliwosc,wulgaryzmy i w najlepszym wypadku rozlączenie sie. Ale to świadczy o kulturze ludzi z ktorymi rozmawiasz,a nie o twoich zdolnościach czy profesjonalizmie. Nie analizuj tych rozmow,bo rozłączysz się z klientem i on już o tobie nie pamięta. Rób swoje i będzie coraz lepiej 🙂 poza tym kto Cie zna?

Ja dzis wykonałam  w sumie 10 telefonów. 8 nieodebranych, jedna umowiona i jedna ktora chciała zeby oddzwonić i juz nie odbierała. Tacy ludzie.. A co sie czasem naslucham od sarkastycznych starszych panow, albo od pan ktore wiedza wszystko najlepiej... to tylko część tej pracy. Masz pytania to pisz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

×