Gość karolkarz Napisano Styczeń 13, 2008 ja też dzięki bogu, przeczytałam wcześniej wasze komentarze i na pewno nie podjmę tak nierozważnej decyzję związania się z tą firmą. Przy okazji dziwie się takim gazetą jak \"Świat Kobiety\", że umieszczaja ulotki firmy, która ma kiepsą renomę - chyba , że redaktor naczelny nieźle za to zainkasował!!! przykro jedynie, że firma nie potrafią w sposób uczciwy pozyskać klientów i posywa sie do takich działań!!jak tak dalej pójdzie do dalsza działalność firmy na rynku w Polsce stoi pod znakiem zapytania - ale chyba sami wiedzieli co może przynieść taka polityka!!!! A firmie Miriale życze poszukanie lepszej strategi na pozyskanie klintów lub przygotowanie silnych argumentów w rozmowie z Rzecznikiem Praw Konkurencji i Konsumenta. ----------A TAKI ŁADNY KOMPLECIK I TAKA KICHA------------------ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość ejkk Napisano Styczeń 25, 2008 a co zrobić jesli nie odbieraja tel i nie odpisuja? ja zamowilam komplet jeden w prom. cenie i dostałam i zapłaciłam. minął prawie rok a oni mi rachunek przysłaliu na ponad 200zł!!! myslalam ze zawału dostane. a dzisiaj strasza windykacja. probuje sie dodzwonic i wyjasnic to ale jest albo zajete albo uszkodzone. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość 33madzia Napisano Luty 5, 2008 Witam wszystkich, A ja niestety, nie czytalam wczesniej komentarzy i zlozylam dzis zamowienie. Jestem w szoku, nie moge w to wszystko uwierzyc. Zadzwonila do mnie pani z jakiejs firmy telemarketingowej, przedstawila oferte, ktora wydawalo mi sie, byla interesujaca i stalo sie. Zamowilam trzy pary stringow za 15 zl + koszty przesylki. Ale po przeczytaniu Waszych komentarzy, wyslalam do nich maila na podane wczesniej przez Was adresy tej firmy. Napisalam, ze rezygnuje ze zlozonego dzisiaj zamowienia i zadam aby moje dane osobowe zostaly usuniete z ich bazy danych. Czy myslicie, ze to wystarczy aby uniknac dalszych klopotow? Nie chce miec z ta firma nic wspolnego. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość 33madzia Napisano Luty 5, 2008 do ejkk: Czy cos sie wyjasnilo w Twojej sprawie? Jest jakas odpowiedz? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość ejkk Napisano Luty 17, 2008 tak. wyczyszczono konto i dane osobowe z tego co wiem to wielu ludzi poprostu zachowuje bielizne a im wciskaja kit ze nic nie dostali... wiec i z tej i z tej strony są "oszuści" Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Beti40 Napisano Marzec 1, 2008 Jestem przerażona tym o czym przeczytałam o pseudo firmie jaką jest Miriale , po prostu to jakiś koszmar ! Po rozmowie telefonicznej z 11.02 08 zgodziłam się na zamówienie 3 par fig za 15.00+koszt przesyłki 9,90zł. ale wcześniej dopytałam się czy nie będę zobowiązana do dalszych zamówień. Odpowiedziano mi że nie mam obowiązku zakupu ,że będą wysyłane co dwa miesiące nowe oferty o ile nie zgłoszę swojej rezygnacji. Teraz po przeczytaniu tych wszystkich wypowiedzi jestem na siebie wściekła że dałam się tak nabrac , czy mogę się jakoś z tego wycofac. Nadmienie że faktycznie telefonicznie z firmą nie można się skontaktowac. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość mroova2602 Napisano Marzec 3, 2008 Witam wszystkich, Tak sobie poczytałam conieco na tym forum i może tylko ja mam takie wrażenie, ale większość osób tu wypowiadających się jest kompletnie nieprofesjonalnych. DO tego pewnie na codzień szukają dziury we wszystkim w czym się da. Ja zamawiam w Miriale od maja zeszłego roku (tj.2007). I każda przesyłka do mnie dotarła. Raz nie otrzymałam przesyłki po 3 miesiącach, to prawda, ale napisałam maila do biura obsługi klienta i na drugi dzień dostałam odpowiedź z przeprosinami i zapewnieniem, że paczka została wysłąna ponownie. I faktycznie po niedługim czasie przyszła. Mam już 3 świetne komplety bielizny, z koszulkami i figami, jakość jest super, chociaż trzeba zdać sobie sprawę z tego, że to sztuczne materiały (aczkolwiek wysokiej jakości). Fanki bawełny niech sobie od razu podarują. Z płątnościami nie mam problemu, po otrzymaniu paczki robię przelew i tyle. Miałam na początku kilka wątpliwości co do wysyłek, ale wszystkie rozwiały panie w BOK. I proponuję czytać dokładnie wszystko co piszą na stronie, na fakturach i na informacjach przesyłanych w paczce. Jedna pani pisałą tu o tym, że nie można dokonać zwrotu bielizny, jeśli opakowanie jest naruszone (po prostu otwarte). Oczywiście, że tak jest. Ale jeśli chcemy WYMIENIĆ towar, możemy go odesłać po otwarciu i dostaniemy drugi w innym rozmiarze na przykłąd czy co tam jeszcze nam nie będzie pasowało. Według mnie firma nie jest lipna, gdyby tak było, nie ufałaby klientom na tyle, żeby zgadzać się na opłatę po otrzymaniu i wypróbowaniu towaru i bez poświadczenia odbioru(to nie są przesyłki polecone). Więc drogie Panie, przestańcie się tu tarzać we własnym jadzie i jeśli nie chcecie zamawiać albo nie umiecie sobie radzić z włąsnymi problemami, nie oczerniajcie ludzi bez powodu, bo ta firma to też ludzie... Udanych zakupów, ja właśnie dziś otrzymałam komplet fig i szczerze, naprawdę są zaje...!Nie zamienię tej firmy na żadne inne triumphy! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość agnesnaw Napisano Marzec 3, 2008 jestem przerażona tym co tu czytam ponieważ w listopadzie zamawiałam komplet primavera do dnia dzisiejszego nie otrzymałam tej przesyłki natomiast dostałam trzy pary fig których w ogóle nie zamawiałam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość mroova2602 Napisano Marzec 4, 2008 Dziewczyny! Czytajcie warunki zamawiania przesyłek! Figi są przesyłką gwarantowaną, którą możecie conajwyżej ODWOŁAĆ, ale jeśli tego nie zrobicie, to zasze otrzymacie tą przesyłkę. A osobno zawsze przychodzą biustonosze i koszulki, które za to MUSICIE ZAMÓWIĆ osobno, jako zamówienie dodatkowe, aby do Was przyszły. Proponuję napisać do biura obsługi klienta, adres jest na fakturze (serwis.klienta@provea.pl zdaje się) i wszystko wyjaśnić. Panie są bardzo układowe, więc pewnie będziesz mogła odesłać te figi bez płacenia za nie. Spokojnie. Wszystko można załatwić ugodowo ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość IWONCIA32 Napisano Marzec 7, 2008 Witajcie,ja mam podobny problem z ta bielizna.Jeszcze w u.r. w pazdzierniku zamowilam komplet bielizny.Wlasnie dostalam od nich przesylke,listem zwyklym.W srodku byly tylko trzy pary figow damskich,bez tego co ja zamowilam,oraz rachunek na kwote 72.80,i jeszcze pisze,ze zamowilam slipy meskie!Chce im to oddac,ale nie wiem,czy wystarczy tylko wyslac meila,ze zwracam to,i ze nie chce,aby przysylano mi wiecej ich bielizne?MOze ktos poradzi mi?Pozdrawiam:) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość mroova2602 Napisano Marzec 10, 2008 Hej, napisz maila od biura, adres w poscie powyżej. Pani Ciebie poinstruuje na jaki adres mozesz odeslac przesylke. A biustonosz pewnie przyjdzie lada dzien :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość naiwniaraaaaa Napisano Marzec 15, 2008 dwa tyg temu dostalam telefoniczna oferte tej firmy zgodzialam sie na przesłanie oferty powitalnej czyli slipek meskich za 5 zł plus przesyłka.chce z tego zrezygnowac jak myslicie czy bedzie z tym problem??? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość mroova2602 Napisano Marzec 27, 2008 Możesz przyjąć tą przesyłkę, 5zł to nie majątek. W przesyłce powinien być adres mailowy do biura obsługi klienta (podawałam zresztą wcześniej już) i numer tel. Skontaktujesz się z kimś z biura i po sprawie. Nikt nie robi problemów. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość smouse Napisano Marzec 27, 2008 Witam wiosennie, mam pytanko, czy ktos z Was po otrzymaniu przesylki z oferta powitalna firmy MIRIALE i oczywiscie po oplaceniu przesylki zrezygnowal ze wspolpracy z ta firma. ja dzisiaj otrzymalam od nich list , ktory potwierdza moje pierwsze zamowienie podczas rozmowy tel z dn. 17.03.2008. postanowilam zadzwonic i upewnic sie, ze bede mogla zrezygnowac z dalszej wspolpracy, np.gdyby towar mi sie nie spodobal i nie chcialabym juz nigdy wiecej u nich nic zamawiac. bardzo sympatyczna pani absolutnie mnie zapewnila, ze zrezygnowac moge zawsze dzwoniac pod nr tel podany w liscie. ale teraz po rozmowie znalazlam to forum i kurcze cykam sie troche. wg listu mam czas do 8.04.2008r na zrezygnowanie z ich ofer i nie wiem co mam zrobic, bo Wasze zdania sa podzielon. doradzmie mi prosze pozdr Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość mroova2602 Napisano Marzec 28, 2008 Witaj, jak zapewne zauważyłaś, większość dziewczyn tutaj po prostu panikuje, że dostają przesyłkę, której nie zamawiały, ale żadna z nich później nie pisze, czy udało im się jakoś załatwić sprawę z paniami z biura obsługi klienta...Pewnie im głupio. Ale do rzeczy. Z przesyłki możesz zrezygnować nawet, jeśli już do Ciebie przyjdzie i po prostu ją odesłać - warunek jest taki, że nie możesz oddać otwartej paczuszki z bielizną. Wymienić na inny rozmiar na przykład można natomiast już po otwarciu praczki. Prawda jest taka, że nikt nie jest w stanie Tobie udowodnić, że w ogóle taką paczkę otrzymałaś ;) Proponuję, żebyś spróbowała po prostu z tą pierwszą przesyłką. Jak coś będzie nie tak, może uda się zwrócić towar, mówiąc np. że nie odpowiada TObie jego jakość. Możey by to przeszło. Ale szczerze uważam, że nie będziesz żałować. Ja właśnie mam zamiar zamówić sobie koszulkę i biustonosz jak tylko wrócę do domu, bo jestem właśnie w pracy, a nie mam numeru przesyłki przy sobie...Poza tym polecam zamawianie dodatkowych przesyłek albo rezygnowanie z nich przez stronę internetową. Wystarczy się zarejestrować. W razie pytań chętnie odpowiem, bo jako zadowolona klientka postanowiłam bronić tej firmy. Wbrew temu co tu piszą inne dziewczyny, wszystkie wątpliwości czy nieporozumienia można spkojnie załatwić z paniami w biurze obsł.klienta. To na tyle. Pozdrawiam :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość MOTULEWICZ Napisano Marzec 30, 2008 podajcie mi adres e-mail do firmy miriale bo chcę zrezygnować. adres przesyłajcie na adres motulewicz@gazeta.pl z góry dziękuje Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość ulaagula Napisano Kwiecień 3, 2008 Ja zamówiłam pierwszą paczkę z trzema parami majtek, dostałam ją i weszłam na to forum gdzie poczytałam o tych "strasznych" kłopotach z rezygnacją. Ponieważ preferuję bieliznę bawełnianą mimo iż ta jest bardzo ładna, postanowiłam zrezygnować. I co? Bez problemu dodzwoniłam sie do biura obsługi klienta, powiedziałam że rezygnuje i tyle. Pan powiedział, że następnych dostaw bielizny nie będzie. Wszystko miło i nie mam powodów do narzekania. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Marianna25 Napisano Kwiecień 3, 2008 Witajcie ja właśnie zamówiłam 3 pary fig za15 zł plus koszty przesyłki.Teraz nie wien co mam robić czy jeżeli do nich zadzwonie to anulują mi to zamówienie poczka ma zostać mi dostarczona za 6 tygodni.Dopiero dzisjaj postanowiłam ta firmę sprawdzić i nie wygłąda to za ciekawie.Może ktoś mi poradzi co mam robić bardzo proczę???? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wika2 0 Napisano Kwiecień 4, 2008 Dziś dostałam przesyłkę z Miriale i dopiero chcąc wejść na str.tej firmy natknęłam się na to forum.niestety żałuję ze dopiero teraz,gdybym wiedziała że z powodu tej bielizny mogę mieć jakiekolwiek kłopoty to na pewno 2 razy zastanowiłabym się wysyłając swoje zamówienie .Bielizna jest ladna ale biustonosz za duży. zadzwoniłam na BOK i konsultantka powiedziała ze mogę odesłać go listem poleconym i dokonać zamiany. Czy któraś z forumowiczek dokonywała takiej wymiany? Po przeczytaniu tych opini nie wiem czy warto sobie zadawać trud. a odesłać nie mogę bo paczkę otworzyłam.A z tą przesyłką to jednak prawda mój listonosz dał mi ją osobiście z czystej grzeczności , jako że nie jest to przesyłka polecona nie miał obowiązku wspinania się na 4 piętro. Gdyby upchnął ją w skrzynce mogła by wystawać i stać sie dla kogoś łatwym celem.Obawiam się że po tym czego dowiedziałam się dziś o Miriale nie będę spała spokojnie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wika2 0 Napisano Kwiecień 4, 2008 Dziś dostałam przesyłkę z Miriale i dopiero chcąc wejść na str.tej firmy natknęłam się na to forum.niestety żałuję ze dopiero teraz,gdybym wiedziała że z powodu tej bielizny mogę mieć jakiekolwiek kłopoty to na pewno 2 razy zastanowiłabym się wysyłając swoje zamówienie .Bielizna jest ladna ale biustonosz za duży. zadzwoniłam na BOK i konsultantka powiedziała ze mogę odesłać go listem poleconym i dokonać zamiany. Czy któraś z forumowiczek dokonywała takiej wymiany? Po przeczytaniu tych opini nie wiem czy warto sobie zadawać trud. a odesłać nie mogę bo paczkę otworzyłam.A z tą przesyłką to jednak prawda mój listonosz dał mi ją osobiście z czystej grzeczności , jako że nie jest to przesyłka polecona nie miał obowiązku wspinania się na 4 piętro. Gdyby upchnął ją w skrzynce mogła by wystawać i stać sie dla kogoś łatwym celem.Obawiam się że po tym czego dowiedziałam się dziś o Miriale nie będę spała spokojnie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość magdzia07 Napisano Kwiecień 5, 2008 Witam!!! Do mnie Pani z firmy zadzwoniła dzisiaj, proponując 3 pary majteczek za 15 zł + 9,90 wysyłka. Pani poinformowała mnie że rozmowy są nagrywane w trosce o jakość obsługi i zapytała czy zgadzam się na wysłanie promocyjnej przesyłki - nic nie wspomniała o sposobie działania firmy czyli tym iż po wyrażeniu zgody na 1 przesyłkę będę zobowiązana do zakupu następnych ofert. Na szczęście nie lubię kupować czegoś z niepewnego źródła nawet jeśli to promocja i nie wyraziłam zgody za zakup ale zapytałam czy firma ma stronę internetową abym mogła sprawdzić towar, który reklamują i firmę. Pani podała mi stronę i grzecznie się pożegnała. Potem znalazłąm to forum i z tego co tu czytam to więcej problemów z tą firmą niż zadowolonych klientek więc nie będę ryzykować. Pozdrawiam wszystkich i radzę aby najpierw sprawdzić firmę a potem zamawiać - zaoszczędzi to niepotrzebnych stresów. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość MICHALECZEK Napisano Kwiecień 10, 2008 ALE BREDNIE PISZECIE... ZAMOWILEM PROMOCYJNA PARE BOKSEREK BO TEZ KTOS DO MNIE W TEJ SPRAWIE DZWONIL. PO ROZMOWIE OTRZYMALEM LIST POTWIERDZAJACY ZAMOWIENIE I W LISCIE BYLO WSZYSTKO NAPISANE, ZE JAK CHCEMY ZREZYGNOWAC TO TRZEBA ZADZWONIC NA INFOLINIE. ZADZWONILEM I PO PROBLEMIE. NAUCZCIE SIE CZYTAC TO NIE BEDZIECIE MIELI POZNIEJ PROBLEMOW... JAK UMOWE PODPISUJECIE TO TEZ JEJ NIE CZYTACIE...?? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość kayahnis Napisano Kwiecień 10, 2008 Witajcie drodzy!!! Jestem klientka Miriale i jak narazie jestem bardzo zadowolona. Przypominam sobie ze z pierwszym zamówieniem każdy został poinformowany o konieczności dalszych zamówień lub pisemnej rezygnacji o ile ktoś już nie chce dostawać dalszych produktów. Sama już zrezygnowałam i zrobiłam to telefonicznie ale od niedawna znowu korzystam z usług. Podejrzewam, ze otrzymany towar Trzeba zapłacić takie były warunki umowy lub odesłać jeżeli nie podoba sie on. zrezygnować z ich usług można również pisemnie dołączyli do tego taki formularz lub przesłać go faksem. pozdrawiam Kaśka Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ewiczka_80 0 Napisano Kwiecień 10, 2008 Uwaga naciągacze! Wysyłają przesyłki z niezamawianym towarem i żądają zapłacenia za nie (przesyłka zwykła bez pobrania) Po odesłaniu towaru z powrotem po jakimś czasie wysyłają ponaglenie do zapłaty miriale tono to oszuści! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość klop Napisano Kwiecień 12, 2008 Witam Rowniez dzis dostalem upomnienie. Wysokosc 84,50 Towaru nigdy nie dostalem zamowilem telefonicznie (zadzwonili do mnie) Miala byc jakas promocja, ktora wygladala calkiem ok. Odpisalem wlasnie maila, zeby wykasowali moje dane i ze traktuje to jako nekanie mojej osoby, bo nigdy nic nie dostalem. Zobaczymy co bedzie dalej, ale skoro firmy nie stac na wysylanie listow poleconych to niech sie bujaja. Nie bede placic chorych rachunkow za nic pozdrawiam i odradzam firme Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość panterka30 Napisano Kwiecień 17, 2008 Witam bardzo sie ciesze ze trafilam na to forum mozna od reki wyciagnac wnioski ze nie warto pod zadnym wzgledem wiazac z sie z taka firma!!!Tyle negatywnych opini ze az glowa boli , a ja sie dalam naciagnac tej przemilej pani ktora rewelacyjnie przedstawila mi firme szwajcarska z najlepszej strony, czekam juz 4miesiace na przesylke listonosz jest codziennie gdyzkorzystam rowniez z allegr i nic-wiec to nie poczta polska tylko ta "fikcyjna" firma co nas oszukuje!!!Skontaktowalam sie po wielkich trudach zjednym z numerow podajrze infolinia- przemiła kobieta mi wytłumaczyla ze owa moja przesylka promocyjna zostala wyslana 2miesiace temu do mnie i co???I nic nadal nic nie mato jest jedno wielkie oszustwo ciekawa jestem naczyj koszt byla pierwsza rozmowa ze sprzedawca???Pozniej skontaktowalam sie z biurem obslugi klienta 4 dni dzwonilami ktos laskawie podniusl sluchawke i pani oznajmila mi ze juz 2 wysylka zostala wyslana-to dopiero zart!!!Teraz jestem uprzedzona kazdy list uwaznie czytam aby nie natrafic na ta przeylke bo jak widac ciezka bedzie sie od niej uwolnic!!! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Bemkag Napisano Kwiecień 22, 2008 hmmm byłam w miriale rok i też nie miałam z firmą problemów, w listopadzie zrezygnowałam z dalszej współpracy, a dziś dostałam upomnienie i rachuneczek na 150 zł:/ drogą e-mailową skontaktować sie już nie idzie. Zero odzewu choć pisałam już na trzy adresy podane na tym forum xD ech ile niepotrzebnych nerwów:/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość magda_mm Napisano Kwiecień 23, 2008 Od kilku dni nęka mnie przedstawiciel tej firmy telefonując między godz. 7-20. Chce porozmawiać o promocji bielizny, nowa firma na rynku itp. Nigdy nie miałam z nimi kontaktu, dzwonią na moją prywatną komórkę. Odmowiłam grzecznie, bo nie wierzę w żadne promocje na telefon ;) Nazwę firmy jednym uchem wpuściłam, a drugim wypuściłam... Po 2 dniach znowu telefon. Odmówiłam konkretnie informując, że już do mnie dzwonili. Dziś dzwonili już 5 razy. Nie odebrałam. Wklepałam sobie w google hasło: provea i już po 5 min. zorientowałam się, że chodzi o naciągaczy i zwykłych oszustów. Wystarczy poczytać warunki zakupu na www.provea.com W dobie zakupów przez internetu, dostarczania towaru w 24h od złozenia zamówienia itd. oni oferują rozwiązania celowo piętrzące problemy i stwarzajace wrażenie chaosu. Długie oczekiwanie na przesyłkę, jedno zamówienie na jeden adres, towar wysyłany zwykłym listem (bez potwierdzenia odbioru) itd. Wszystko po to, by wyłudzić od biednych klientów pieniądze. Człowiek w stresie z reguły działa nielogicznie, jest mnóstwo osób, które z pewnością zapłaciły za towar, którego nie zamawiały dla tzw. świętego spokoju. Dochodzi do tego starszenie firmą windykacyjną itd. To OSZUŚCI i nie ma się co łudzić, że jest inaczej. Jeszcze jeden telefon od ich handlowca, a wysyłam maila do TVN-u. Niech prześwietlą skurw... ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość OBYWATEL Napisano Kwiecień 24, 2008 UWAGA!!!!! FIRMA MIRIALE PODRZUCA LUDZIOM DO SKRZYNEK POCZTOWYCH RZEKOME RACHUNKI DO ZAPŁATY CHOCIAŻ NIC OD TEJ FIRMY NIGDY NIE ZAMAWIALI!!!!!! NAJWYŻSZY CZAS ZAWIADOMIĆ WŁADZE O USIŁOWANIU WYŁUDZENIA Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość kesto Napisano Kwiecień 27, 2008 Ta firma to jedna bielka bzdura, próbują wymusić na utrzciwych ludziach kasę trzeba to niezwłocznie zgłaszać do powiatowego rzecznika konsumentów. Takie firmy nie powinny istnieć w naszym państwie Wpisujcie rady jak się od nich uwolnić !!! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach