Gość mejgda Napisano Listopad 30, 2011 hej dziewczyny, no to w piękne bagno się wpakowałam. tak, proszę podajcie mejla do tej firmy i szybko im napisze, że rezygnuje.. to będzie koniec? czy będa mi truli i przyslą ta paczke? och jaki czlowiek głupi.. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
koati3 0 Napisano Listopad 30, 2011 Witam. Również mam problem z fi Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
koati3 0 Napisano Listopad 30, 2011 Witam. Również mam problem z Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
koati3 0 Napisano Listopad 30, 2011 Witam. Również mam problem z firmą Provea... Zacznę może od tego, że dokładnie słucham informacji, które przekazują mi telemarketerzy, a zwłaszcza podsumowania rozmowy, ponieważ pracowałam w call center i wiem, że w tym momencie można dowiedzieć się wszystkiego z czym wiąże się przesyłka... Mój problem zaczął się jakieś półtora roku temu, gdy zadzwoniła do mnie agentka z propozycją paczki powitalnej... Z doświadczenia wiem, że nie jest to łatwa praca, więc zgodziłam się na przesłanie, ale tylko dlatego, że rozmowa była nagrywana, a ja zostałam zapewniona, iż mogę zwrócić nawet pierwszą paczkę! Po jakimś czasie dostałam standardowy list informujący o zamówieniu, który wyrzuciłam. Paczka oczywiście nie przyszła, ale stwierdziłam, że może po odsłuchaniu rozmowy wykryto błąd w posumowaniu, bądź na przeszkodzie stanął ten tekst o możliwości zwrotu pierwszej przesyłki, co wiem, że się zdarza bez dalszej informacji klienta... Po(chyba)około pół roku przyszła do mnie faktura na opłacenie już dwóch kompletów bielizny, których nawet nie widziałam na oczy... Nie pamiętam już co zrobiłam z f-rą, jednak nie zajęłam się nią...:/ W wakacje przyszła kolejna, z upomnieniem i groźbą oddania sprawy do windykacji. Wraz z koleżanką zaczęłyśmy czytać fora na ten temat i znów zlekceważyłam sprawę, tak jak zwykle jest to tu radzone... Sęk w tym, że w poniedziałek dostałam kolejny list, tym razem z firmy Alektum Inkasso Sp. z o.o., że "wobec braku zapłaty zadłużenia Wierzyciel będzie mógł zdecydować o podjęciu działań zmierzających do uzyskania tytułu wykonawczego"!:O Kwota jaką mam zapłaic to 138, 60... Nie jestem pewna, ale na drugim wezwaniu była chyba ok 166, więc w ogóle nic z tego nie rozumiem... Czy myślicie, że mam wystarczające podstawy by zgłosić to na policję? Czy kto%C Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
koati3 0 Napisano Listopad 30, 2011 Czy ktoś miał taki przypadek, tzn sprawy zaszły tak daleko, jak u mnie? Pozdrawiam serdecznie i proszę o odpowiedź. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość M.krol22 Napisano Grudzień 1, 2011 Dzięki wielkie. Prawie się zdecydowałam, natomiast odrobina rozsądku spowodowała iż postanowiłam zajrzeć do internetu...i bardzo dobrze! Jeszcze raz dziękuje! Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość o_nie.! Napisano Grudzień 1, 2011 Właśnie do mnie dzwonili i się zgodziłam. Mają wysłać list i paczke do 6 tygodni. I jestem w szoku po tym co tu pobieżnie przeczytałam, bo chciałam sprawdzić co to za firma i przypadkowo weszłam na forum. Czy zrezygnowanie z tej paczki jest możliwe? Czy będę musiała już zapłacić za nią? Pomocy! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Ajgacia Napisano Grudzień 1, 2011 Witam, ja tez dziś otrzymałam telefon od Pani z tej firmy w celu przeprowadzenia ankiety. Oczywiscie tez miala dla mnie specjalną ofertę z 3 szt fig w cenie 130zł, ale nie przypominam sobie żebym potwierdzała zakup czy chęc przesłania mi takiego prezentu. nie padło takie pytanie ani tez nie wyraziłam zadnej zgody. Ani tez nie podawalam adresu do wysylki. Toteż chcialam zapytac, czy ktoś z Was podawal adres do wysylki - skoro otrzymal paczkę? Pozostale info o którym przeczytalam tutaj zgadza sie z Waszymi doswiadczeniami w trakcie rozmowy: numer telefonu zastrzezony, nagrywanie rozmowy, uprzejma konsultantka z 3 pytaniami i na koncu oferta specjalna tylko dzis. Ja odpowiedzialam ze obejrze sobie bielizne na stronie i dopiero wowczas moge podjac decyzje o zakupie, jak rowniez dodalam ze nie robie zakupow bielizny przez internet, tym bardziej ze jest to dla mnie nowy produkt i wole zakupu dokonywac w salonie. Mialam zapytac gdzie maja najblizszy salon, ale musialam konczyc rozmowe. Pani odpowiedziala jedynie ze jeszcze zadzwoni by sie dowiedziec czy zapoznalam sie z ich produktem. Tyle ze po przeczytaniu postów tutaj to juz nie wiem czy chodzilo jej o zapoznanie sie z oferta interentowa czy moze z produktem jaki mi wysla - przypominam, ze nie podalam zadnego adresu wysylki. Nawet nie podalam swojego nazwiska. Czy wy tez tak mieliescie? czy moze kazdy z Was podal swoje dane i adres do wysylki po wyrazeniu zgody na otrzymanie fig czy innego produktu tej firmy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kanka23 0 Napisano Grudzień 2, 2011 własnie dostałam taki sam telefon o którym tu piszecie, podziekowałam,ale zastanawiam się czy oni mają mój adres i czy wyślą mi to mimo,ze nie chciałam???czy ktos miał taką sytuację?pozdrowionka Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość dzonsi123 Napisano Grudzień 2, 2011 Drogie Panie, Jeżeli macie jakieś wątpliwości lub pytania odnośnie bielizny Miriale oraz firmy Provea z przyjemnością odpowiem na każde zapytanie. Podaję numer GG - 37053275 Konsultant Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Ajgacia Napisano Grudzień 2, 2011 Drogi Konsultancie, Większość wypowiedzi dotyczy Obsługi Klienta przez firmę Provea, a nie produktów firmy MIRIALE. Błędy jakie ta firma popełniła i klientów pokrzywdzonych z tego tytułu jest mnóstwo. Proszę profesjonalną odpowiedź na poruszane tutaj wątki, a nie zdawkowe wtrącenie numeru GG. Ja właśnie znalazłam stronę firmy Provea, więc jeżeli jest ktoś zainteresowany to zapraszam pod ten link: http://www.provea.com/Provea/ProveaMember/siteterms.aspx?CultureSet=pl-PL Znajdują się tam również namiary na Biuro Obsługi Klienta. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość violeeet Napisano Grudzień 2, 2011 Rany, widze, że dałam się wpakować w niezłe bagno. CZYLI: jeśli chcę zrezygnować już z PIERWSZEJ PROMOCYJNEJ przesyłki muszę poczekać, aż dostanę jakiś mail lub list z potwierdzeniem mojego zamówienia i wtedy probować rezygnować? (bo podobno muszą mnie najpierw zarejestrować w systemie) Czy raczej powinnam dzwonić od razu? Jeeeju, nigdy więcej nie dam wcisnąć sobie żadnego shitu! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość telemarketerka Napisano Grudzień 3, 2011 kurdeeeeeee ;/ sama pracuje w telemarketingu z tym że na zupełnie innych warunkac, zwyczajnie przeprowadzam ankiety.(wiem to wkurzające...;p) w czwartek dzwonila do mnie konsultantka, powiedzialam ze nie mam czasu rozmawiac wic zadzwonila dzisiaj rano. jako że oferta wychodzi tanio,a szkoda mi każdego kto pracuje w firmie tego typu, więc pomyślałam że może mieć dziewczyna jakieś profity z mojej zgody więc zamówiłam bielizne,ale jak tak czytam to forum to masakra. jak moge złożyć rezygnację nie mając ich nr tel ani e-maila? ! błagam pomóżcie póki jeszcze mi niczego nie wysłali ;p oczywiście zapytałam czy jeśli mi się bielizna nie spodoba to czy mogę dokonać zwrotu,no i podobno nie ma z tym najmniejszego problemu,no ale cóż, wiadomo że prawdę piszecie Wy,a nie ta konsultantka ;p Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Ajgacia Napisano Grudzień 3, 2011 Telemarketerko, Nie jestem specem ani nie mam doświadczenia /tak jak ty przeszłam pierwszą rozmowę telefoniczną -tylko nic nie zamówiłam/ i dokładnie nie wiem jak prawidłowo tą sprawę rozwiązać, ale moze spróbuj dodzwonic sie na te numery, które podali na stronie: http://www.provea.com/Provea/ProveaMember/siteterms.aspx?CultureSet=pl-PL Biuro Obsługi Klientów: ul. Sengera Cichego 1 02-790 Warszawa tel. 22-205 52 50 fax 22-205 52 51 czynne: pon.-piąt.w godz.9.00-17.00 E-mail: serwis.klientow@provea.pl Automatyczny serwis czynny 24h: 22 205 20 04 i zrezygnuj z pierwszej przesyłki. Jeżeli to się nie powiedzie to bądź czujna. I napisz Nam jak i co udalo Ci sie zrobic. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość telemarketerka Napisano Grudzień 3, 2011 póki co wysłałam e-maila. Poczekam do poniedziałku na jakąś odpowiedź jeśli nie dostanę żadnej to zadzwonię, dzięki wielkie za pomoc :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość violeeet Napisano Grudzień 3, 2011 Telemarketerka daj znać czy dostałaś odpowiedź na maila. Ja poczekam do poniedziałku i zadzwonię. Ale jestem zła! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość telemarketerka Napisano Grudzień 3, 2011 jasne ;)) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
szaza99 0 Napisano Grudzień 5, 2011 hej!! dziiewczyny ta rezygnacje odcylacie na adres warszawski czy szwajcarski? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość telemarketerka Napisano Grudzień 5, 2011 mimo wysłanej wcześniej rezygnacji dostałam e-maila z potwierdzeniem zamówienia ;/ trzeba będzie zadzwonić ;/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
szaza99 0 Napisano Grudzień 5, 2011 nie no to jest w ogole jakas paranoja!! po 1 nie powiedziano mi ze maja mi wyslac meila lub list z potwierdzeniem przyjeciem zamowienia a po 2 zapytalam czy to jest na zasadzie ze pozniej co jakis czas przychodza do mnie jakies przesylki!! a ta pani powiedziala ze absolutnie nie!! co to ma w ogole byc??????? dzis dostalam pierwsza paczke, napisalam meila z rezygnacja a jutro mam zamiar odeslac paczke i ewentualnie jeszcze pisemna rezygnacje, tylko zastanawiam sie na ktory adres... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość violeeet Napisano Grudzień 5, 2011 Telemarketerka, to dziwne, bo do mnie dzwoniła dzień wcześniej i nie dodstałam żadnego potwierdzenia zamówienia. Ale.. przecież nie podawałam jej swojego adresu email. Ciebie rozumiem pytała o to? Dzwonisz jutro do nich? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość lulkkj Napisano Grudzień 5, 2011 nie, no doprawdy, nie jest lekko. http://chomikuj.pl/?page=465820 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość violeeet Napisano Grudzień 5, 2011 Szaza99, to u mnie pewnie będzie podobnie. Żadnego potwierdzenia, a za kilka tygodni paczka. Dzwonie do nich jutro:/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
szaza99 0 Napisano Grudzień 5, 2011 violeeet masz moze gdzies numer do nich pod reką? to moze tez zadzwonie;/// a co do tego adresu to nie wiem na ktory odeslac, bo na stronie jest podany ul. Sengera Cichego 1 02-790 Warszawa, a na tej kartce w przesylce napisali ze zwroty na adres Prografix Sp. z o.o. skr poczt 16 39-210 Dębica hmmm milo w tym ostatnim adresie tylko skrytka pocztowa super, jakas firma krzak, a przesylki ze szwajcarii ida haha paranoja Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
szaza99 0 Napisano Grudzień 6, 2011 dzis mi odpisali z mnie wykreslaja i ze nie beda wysylac paczek... mam nadzieje ze tak tez bedzie. na razie nie dzwonie bo widze ze z tym tez jest problem zeby sie dodzwonic.A u Was jak tam dziewczyny? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość violeeet Napisano Grudzień 6, 2011 No ja właśnie próbuje się dodzwonić (123755959) i oczywiście muzyczka i czekam, czekam i nic... Coż, spróbuję jeszcze raz, jeśli nadal nie odbiorą, to też wyślę maila. Szaza99 gatuluję pomyślnego zakończenia sprawy, ufff:) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
szaza99 0 Napisano Grudzień 6, 2011 mam nadzieje qrczaczki teraz sie zastanawiam czy zapracic za ta przesylke czy odeslac haha Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
szaza99 0 Napisano Grudzień 6, 2011 mam nadzieje qrczaczki teraz sie zastanawiam czy zapracic za ta przesylke czy odeslac haha Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
szaza99 0 Napisano Grudzień 6, 2011 No właśnie wyślij meila. Mam nadzieje, że to naprawdę pomoże. A ja chyba zaplace juz za ta paczke. Tylko wkurzylo mnie to,że ta laska przez tel powiedziala, ze nic nie beda przysylac pozniej. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
szaza99 0 Napisano Grudzień 6, 2011 No właśnie wyślij meila. Mam nadzieje, że to naprawdę pomoże. A ja chyba zaplace juz za ta paczke. Tylko wkurzylo mnie to,że ta laska przez tel powiedziala, ze nic nie beda przysylac pozniej. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach