Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość sklep z odzieżą

Mój własny interes-BUTIK Z ODZIEŻĄ...

Polecane posty

Gość eurolifestyle
ja znam prawo , i nic nikomu nie muszę zwracać jeśli wydała towar kurierowi transakcja jest zakończona i możesz sobie skakać i pyszczyć nic ci sie nie należy , jak zginie w drodze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość adelajda g.
kochana uwierz mi ze to ty odpowiadasz bo calkiem nie dawno ktos z moich znajomych przegral ta sprawe w sadzie:D A umowe o dostarczenie towaru ty zawierasz z przewoznikiem a nie kupujacy i to ty sie zobowiazujesz do dosstawy:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość eurolifestyle
Przepisy jednoznacznie wskazują, iż - w przypadku braku odrębnych ustaleń stron - od momentu wydania przesyłki przez sprzedającego ryzyko zagubienia lub zniszczenia przedmiotu ponosi kupujący, zatem nie może on zgłaszać wobec sprzedawcy żadnych roszczeń tytułem zwrotu zapłaconej ceny za towar bądź żądać przesłania kolejnej paczki. Zasada przejścia ryzyka przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy na kupującego z chwilą powierzenia przewoźnikowi nie ulega modyfikacji nawet w przypadku ustalenia w umowie zawartej między sprzedawcą a kupującym, iż płatność nastąpi dopiero przy odbiorze paczki (np. za pobraniem w przypadku przesyłki pocztą polską). Jak podkreślił Sąd Najwyższy w uchwale z 23 maja 1997 r. (III CZP 18/97) W pojęciu niebezpieczeństwa, o jakim mowa w art. 548 par. 1 kc, mieści się obowiązek zapłaty przez kupującego ceny za rzecz, powierzoną przez sprzedawcę przewoźnikowi, choćby przewoźnik kupującemu-odbiorcy przesyłki nie wydał. Wynika z tego, iż jedynym skutecznym sposobem zabezpieczenia się przed skutkami zagubienia przesyłki w transporcie jest umowne ustalenie innej chwili przejścia niebezpieczeństwa przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy na kupującego (art. 548 par. 2 kc). " poczytaj bo masz duże braki dizecinko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość dorotka paprotka
euro to ty masz braki, no nie no nie sadzialm ze az taki z ciebie debila, ja piernicze jaki beton

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość adelajda g.
No tak ale tych aparatow to chyba nie sprzedawalas hurtownikom tylko osobom fizycznym? czy sie myle? A i ja nie chce sie tu klocic tylko wyjasnic pewne sprawy. Euro rob jak uwazasz tylko nie zdziw sie jak wyladujesz w sadzie i przegrasz z kretesem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość eurolifestyle
to ze Twoi znajmi adelajda są debilami i nie znają prawa to już ich problem, nikt nie ma prawa zmusić sprzedawcy do odpowidzialności za towar zaginiony w drodze, prawo chroni sprzedawcę i możesz sobie skoczyć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
do -do Voga- ja mam duzy wybor spodni- marki: Parakian,Laltramoda,Vidal,Degrade',Kauten,Cavalli,Taviani,Sonia Fortuna itp- jesli moga cie zainteresowac- lagriffeoutlet@gmail.com bez spacji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość eurolifestyle
aparat ? komentarze o aparat zostały napisane na 10 dni przed terminem planowanym jego dostawy, j mógł ktos ocenić zakup jak dosatwę miał za 10 dni ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość eurolifestyle
aparat ? komentarze o aparacie zostałty wystawione na 10 dni przed jego dostawą !!!!!!! bpo facet żądał zebym pracowala w swieta i tak liczył sobie termin dostawy wiec 13 stycznia napisal ze go okradla, a jego termin dostawy był 23 stycznia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość eurolifestyle
ja nawet do sądu nie doszłam, była u mnie policja już ze paczka nie doreczona i sprawy umorzone, nikt nie ma prawa nic zrobic sprzedawcy za niedoreczona paczke, jesli masz dowod jej wyslania, moga skoczyc, paczka nadana, zamowienie zrealziowane , i nic wiecej mnie nie inetresuje nie moj problem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość adelajda g.
Euro najlepiej wytlumaczy ci sad jak trafisz na sale rozpraw:P Twoja sprawa i twoich potencjalnych klientow.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość eurolifestyle
nikt mi nie bedzie nic tłumaczył zyjemy w państwie prawa jeszcze skoro Kodeks Cywilny tak stanowi to nikt nic mi nie ma prrawa zarzucić ani się upominać , bo działam zgodnie z polskim prawem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość uczciwa
Skoro rzuca Pani tak artykułami to prosze Art. 546. 1. Sprzedawca obowiązany jest udzielić kupującemu potrzebnych wyjaśnień o stosunkach prawnych i faktycznych dotyczących rzeczy sprzedanej oraz wydać posiadane przez siebie dokumenty, które jej dotyczą. Jeżeli treść takiego dokumentu dotyczy także innych rzeczy, sprzedawca obowiązany jest wydać uwierzytelniony wyciąg z dokumentu. Więc czemu nie wydała Pani tych dokumentów Pani betina110

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość eurolifestyle
poaptrz sobie na alegro każdy sprzedawca ma to już w warunkach sprzedaży, i nic nie możesz na to , możesz liczyć jedynie jak będziesz grzeczna na łaskę i dobry humor sprzedawcy, ale sprzedawcy nic nie musi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kroczący nick
przyglądam sie temu topikowi od wczoraj i jestem porażona chamstwem jakim raczy pani resztę towarzystwa. Właściwie moderatorzy powinni się tym zająć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość eurolifestyle
jak nie wysłalam oczywiscie ze wyslalam skan nadania kłamstwo i bzdura Pani Betiny ma krótkie nogi mam te emaile moga pokazac, skany zostały wysłane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość eurolifestyle
do kroczący no cóż do chamów trzeba pisac chamsko bo prostakli iaczej nie zrozumieją, ja tylko się distoswuje do poziomu piszących , żeby szoku nie dostali

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość adelajda g.
Zasada przejścia ryzyka przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy na kupującego z chwilą powierzenia przewoźnikowi nie ulega modyfikacji nawet w przypadku ustalenia w umowie zawartej między sprzedawcą a kupującym, iż płatność nastąpi dopiero przy odbiorze paczki (np. za pobraniem w przypadku przesyłki pocztą polską). Jak podkreślił Sąd Najwyższy w uchwale z 23 maja 1997 r. (III CZP 18/97) W pojęciu niebezpieczeństwa, o jakim mowa w art. 548 par. 1 kc, mieści się obowiązek zapłaty przez kupującego ceny za rzecz, powierzoną przez sprzedawcę przewoźnikowi, choćby przewoźnik kupującemu-odbiorcy przesyłki nie wydał. Wynika z tego, iż jedynym skutecznym sposobem zabezpieczenia się przed skutkami zagubienia przesyłki w transporcie jest umowne ustalenie innej chwili przejścia niebezpieczeństwa przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy na kupującego (art. 548 par. 2 kc). " euro przeczytaj to jeszcze raz, zwlaszcza ostatnie zdanie:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość adelajda g.
a co do aparatu to pytalam czy jesli dostal by ten aparat moglby go zwrocic w ciagu 10 dni? Nie czy dostal czy nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość eurolifestyle
no i co z tego? nikt nigdy takich zasad nie stosuje, ja na pewno nie zamierzam brać odpowiedzialności za firmy kurierskie to jest ich praca i problem kupującego jak straci ukradną mu czy zniszczą,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość eurolifestyle
nie mógłby, bo brał na sklep fotograficzny czyli na firmę, firmą nie przysługuje prawo zwrotu 10 dniowego ,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kroczący nick
Ja nie napisałam nigdzie, że Pani chamstwo mnie poraża. :) Lecz właśnie Pani mi odpowiedziała. I słusznie: nie chodziło o nikogo innego:) Mam pytanie: czy jako nadawca opłaconej przez klienta przesyłki nie czuje się Pani wcale odpowiedzialna za wybór przewoźnika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość adelajda g.
czyli nie mozna kupic u ciebie na osobe fizyczna? czy mozna i wtedy zwrocic ten aparat czy cokolwiek innego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość adelajda g.
Oczywiscie rzeczy na zamowienie tez sie nie zwraca to tez wiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość eurolifestyle
nie sprzedaje osobą fizycznym , bo nie jestem detalistą, chyba upadłaś na glowe ze osobie fizycznej dałabym możliwośc kupienia w cenach hurtowych ,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość eurolifestyle
do kroczący nie nie czuje się, nie mam takiej potrzeby się czuć ani nie muszę , więc nie czuje potrzeby odpowiadać za cudze błedy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość adelajda g.
to czemu sprzedajesz aparaty na sztuki a nie w hurcie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość do lagriffeoutlet
dziekuje za meila, jutro sie odezwe, bo dzis jeszcze troche sie posmieje z tego cyrku co Pani euro nam tu zafundowała, pozdrawiam;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość eurolifestyle
bo widac miałam takie widzimisię ale i tak nie dla detalistów i osb fizycznych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość adelajda g.
No tak, euro dlaczego jestes tak opryskliwie nastawiona do ludzi ktorzy robia u ciebie zakupy? Przeciez to twoi klienci i nalezy im sie jakis szacunek i pomoc. Jak ty bys sie czula jesli placisz za cos a i nie dostajesz za to w odwecie ktos pisze maila ze ma to w dupie bo on towar wydal. Szok. Tak sie nie postepuje z ludzmi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×