Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Gość sklep z odzieżą

Mój własny interes-BUTIK Z ODZIEŻĄ...

Polecane posty

Gość oj dorotko pierdnij
jeszcze to bardziej ci ulzy, zalosna mala gowniara ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość do dorothy
brawo oby więcej takich mądrych , puścić z torbami sklepikary ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ale niby jakich madrych????
Dorota ale o hurtownie ci chodzilo?? Przeciez zadna hurtownia nie sprzedaje w detalu chyba ze przyszlo tam bydlo ze 20 osob i porzucalo sie na ciuchy jak kiedys zucano sie na cukier w perelu ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Dorotha jak niestać cie
na ciuchy w sklepach to zawsze zostaja ci szmatole

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wszystkir hurtoiwnie sprzedaja
wszystkir hurtoiwnie sprzedaja na sztuki iu siebie na na alegro po cenach hurtowych , wystarczy poszukać , ma dziewczyna rację, wasze czasy zacofancyh butików dobiegają końca, klient nie jest już głupi ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość no i euro..
przemowila

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość NOWA w tym temacie
wszystkir hurtoiwnie sprzedaja, jak czytam takie bzdury jak Ty wypisujesz to mi się nóż w kieszeni otwiera!! "wasze czasy zacofancyh butików dobiegają końca, klient nie jest już głupi" - hurtownia która sprzedaje na allegro jest hurtownią do "dupy", wyobrażasz sobie jak klient detaliczny wchodzi do normalnej hurtowni, wielkiej hali, i próbuje coś dla siebie kupić? Jeśli czasy butików wg. Ciebie dobiegają końca, to ciekawa jestem jak długo pociągnęłyby hurtownie bez "tych głupich butików"!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość cz_ma
Mi się wydaje, że to ktoś chciał wywyołać chorą prowokację. Tak, żeby znowu było wesoło na forum. Piękna pogoda u mnie za oknem. :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość zostaną tylko ci co nie okrada
zostaną tylko ci co nie okradają klientów 300 proc. marżą i będą konkurencji dla tanich zakupów na alegro już i tak 90 proc. społeczeństw tam kupuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość zostaną tylko ci co nie okrada
nikt nie jestem głupi żeby przepłacać skoro może po to samo jechać za mniejszą cenę na wólkę , do ptaka czy maksimusa, dzisiaj to wszędzie blisko , można pojechać na tanie zakupy n ie doplącając 300 proc. , a hurtownicy biorą mniej i przetrwają bo nie są pazerni i zachłanni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jeśli ktoś jest zainteresowany ubrankami dla dzieci w super jakości i wzornictwie to zapraszam do Rzgowa do Ptaka, dokładny adres na maila ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
"a hurtownicy biorą mniej i przetrwają bo nie są pazerni i zachłanni " Hurtownicy z prawdziwego zdarzenia nie muszą się ratować sprzedażą detaliczną, żeby przetrwać, bo mają mnóstwo odbiorców hurtowych. Dla mnie żałosne jest to, kiedy "hurtownik" dokłada 10 zł do ceny hurtowej i sprzedaje w detalu bez żadnej ewidencji, bo gdyby musiał zapłacić vat, to by go więcej wyniósł niż ta "marża". Takich "hurtowników" omijam szerokim łukiem i zauważyłam, że nie tylko ja. Oczywiście rozumiem hurtowników, którzy sprzedają w detalu, ale po doliczeniu vat 23% i normalnej marży minimum 30%. Chyba jeszcze kwiatka nie dostałaś na Dzień Kobiet i wylewasz tu swoje flustracje :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość NOWA w tym temacie
zgadzam się z aleksą, co więcej znam kilka hurtowni co mają swoje "show roomy" i tam prowadzą sprzedaż detaliczną po cenach z marżą czasem wyższą niż ja mam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jasne na alegro 90
jasne na alegro 90 proc. firm sprzedających to hurtownie , wystarczy wrzucić w google e-mail i do razu widać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jasne na alegro 90
na CHH największym polskim portalu wszytskie firmy są też na alegro i mają ceny tam niższe nawet niż whurcie, wiele takich wątków jest tam na forum wyłapywanych i pokazywanych właśnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość podswietlonanazielono
latop 2 tys program do fskalnej kasy 3 tysiace kasa 2 to juz jest 7 na takie pierdoly

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość frizia01
dziewczyny mam problem, dopiero od 2 miesięcy sprzedaje na allegro i pierwszy raz sie zdarzyło , ze list polecony z sukienka nie dotarł do klientki od 2 tygodni - wiem, ze mam złożyć reklamację na poczcie ale co wtedy ? poczta odda mi całą kwotę ( 122zł ) ?? i co mam napisać klientce z allegro ?? ze ma czekać, mam jej wyslac potwierdzenie nadania przesyłki ?? czy mam zwrócić kasę??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość reklamacja
Reklamacje możesz złożyć po 15 dniach roboczych Prawo przewiduje kilka przypadków, kiedy możesz wnieść reklamacje w kwestiach pocztowych: Kiedy Twoja przesyłka rejestrowana lub zawiadomienie o jej próbie (np. list polecony) nie zostały doręczone w ciągu 14 dni roboczych, wówczas już 15 dnia możesz wnieść Twoją reklamację, nie później jednak niż w terminie 12 miesięcy od dnia ich nadania. ustnie do protokołu sporządzonego przez pracownika firmy lub pisemnie. Jeśli składasz reklamację: * ustnie do protokołu osoba, która ją przyjmuje w oddziale firmy jest zobowiązana przepisami do potwierdzenia na piśmie, że ją przyjęła, * pisemnie upewnij się, że zawiera ona wszystkie wymagane prawem elementy umieszczone poniżej * drogą elektroniczną nie musi być ona podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, operator i tak wezwie Cię do przedłożenia dodatkowych dokumentów i uzupełnienia podpisu * w formie innej niż wymienione powyżej musi ona w sposób dostateczny ujawnić Twoją wolę i Twoje oczekiwania 1.2. Co powinna zawierać Twoja reklamacja? Prawo określa dokładne wymagania, jakie powinna spełniać oficjalna reklamacja do operatora. Upewnij się, czy Twoja reklamacja zawiera wymagane prawem następujące elementy: * imię i nazwisko (lub nazwę firmy), * adres zamieszkania (lub siedziby firmy), * rodzaj reklamowanej przesyłki, * uzasadnienie reklamacji, * kwotę odszkodowania, w przypadku gdy jego żądasz * Twój podpis (jeśli zgłaszasz reklamację pisemnie). Jeśli Twoja reklamacja dotyczy przesyłki rejestrowanej oprócz powyższych możesz także dołączyć, w zależności od okoliczności: * Oryginał potwierdzenia nadania przesyłki rejestrowanej lub przekazu pocztowego * Oświadczenie o zrzeczeniu się prawa do dochodzenia roszczeń w przypadku przeniesienia uprawnień przez nadawcę na adresata * Protokół sporządzony bezpośrednio przy przyjęciu uszkodzonej przesyłki rejestrowanej w przypadku jej przyjęcia przez adresata oraz opakowanie uszkodzonej przesyłki TWOJA REKLAMACJA POWINNA BYĆ ROZPATRZONA W CIĄGU 14 DNI OD DNIA JEJ OTRZYMANIA PRZEZ JEDNOSTKĘ PIERWSZEJ INSTANCJI. Jeśli jednostka pierwszej instancji nie będzie w stanie odpowiedzieć Ci na zgłoszoną reklamacje, wówczas poinformuje Cię pisemnie o niemożności udzielenia odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania, podając przyczynę zwłoki oraz termin udzielenia odpowiedzi na reklamację. Przedłużenie terminu, dotyczy przypadków, gdy niezbędne jest przeprowadzenie dodatkowego postępowania wyjaśniającego, w szczególności jeżeli: * zebrane w dotychczasowym postępowaniu dowody i wyjaśnienia wymagają uzupełnienia dla rzetelnego rozpatrzenia reklamacji, * uzyskanie dowodów i wyjaśnień w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji nie było możliwe pomimo zachowania należytej staranności operatora w ustalaniu stanu faktycznego. Termin udzielenia odpowiedzi na reklamację, nie może przekroczyć 30 dni od dnia jej otrzymania. eśli operator nie uznał Twojej reklamacji masz 14 dni na odwołanie się do jednostki odwoławczej wskazanej w otrzymanym piśmie. Odwołanie wnosi się za pośrednictwem jednostki I instancji. Jednostka ta w terminie 7 dni od dnia otrzymania odwołania: zmienia rozstrzygnięcie w przypadku zasadności odwołania, w szczególności gdy dokonano błędnej oceny stanu faktycznego albo gdy zostały ujawnione nowe, istotne dla sprawy okoliczności, które nie były znane przy rozpatrywaniu reklamacji, albo przekazuje odwołanie wraz z aktami sprawy jednostce odwoławczej. Jednostka odwoławcza (jednostka drugiej instancji) rozpatruje odwołanie niezwłocznie i informuje reklamującego o wyniku rozpatrzenia odwołania w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia otrzymania odwołania. Jeżeli operator nadal nie chce uznać Twoich racji, jego odpowiedź powinna zawierać pouczenie o wyczerpaniu drogi postępowania reklamacyjnego i prawie dochodzenia roszczeń na drodze sądowej, o postępowaniu mediacyjnym prowadzonym przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej oraz o możliwości rozpatrzenia sprawy przed stałym polubownym sądem konsumenckim przy Prezesie Urzędu Komunikacji Elektronicznej. 1.5. Jakie przysługuje Ci odszkodowanie? Ustawa Prawo pocztowe wyraźnie określa, że z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania powszechnej usługi pocztowej przysługuje odszkodowanie: 1) za utratę przesyłki poleconej w wysokości żądanej przez nadawcę, nie wyższej jednak niż pięćdziesięciokrotność opłaty pobranej przez operatora publicznego za traktowanie przesyłki jako przesyłki poleconej; 2) za utratę paczki pocztowej w wysokości żądanej przez nadawcę, nie wyższej jednak niż dziesięciokrotność opłaty pobranej za jej nadanie; 3) za utratę przesyłki z zadeklarowaną wartością w wysokości żądanej przez nadawcę, nie wyższej jednak niż zadeklarowana wartość przesyłki; 4) za ubytek zawartości lub uszkodzenie paczki pocztowej lub przesyłki poleconej w wysokości żądanej przez nadawcę lub w wysokości zwykłej wartości utraconych lub uszkodzonych rzeczy, nie wyższej jednak niż maksymalna wysokość odszkodowania, o którym mowa w pkt 1 lub 2; 5) za ubytek zawartości przesyłki z zadeklarowaną wartością w wysokości zwykłej wartości utraconych rzeczy. Wysokość odszkodowania nie może być wyższa niż zadeklarowana wartość przesyłki; 6) za uszkodzenie zawartości przesyłki z zadeklarowaną wartością w wysokości zwykłej wartości rzeczy, których uszkodzenie stwierdzono. Wysokość odszkodowania nie może być wyższa niż zadeklarowana wartość przesyłki. W przypadku niezrealizowania przekazu pocztowego przysługuje odszkodowanie w wysokości pięciokrotnej opłaty pobranej za jego nadanie. Ponadto zwrotowi podlega kwota pieniężna określona w przekazie pocztowym. W razie niewykonania usługi operator, niezależnie od należnego odszkodowania, zwraca w całości opłatę pobraną za wykonanie usługi. W przypadku firm świadczących usługi kurierski odszkodowanie jest zawarte w regulaminie świadczenia usług danego Operatora. 2. Wnieś sprawę do sądu powszechnego albo daj sobie jeszcze jedną szansę... Możesz wnieść Twój spór z operatorem do sądu powszechnego, właściwego dla miejsca Twego zamieszkania albo zwrócić się do Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej z wnioskiem o mediacje w Twoim sporze z operatorem. Wniosek powinien być opatrzony znaczkami opłaty skarbowej (5 zł od wniosku o wszczęcie postępowania mediacyjnego i 0,50 zł od każdego załącznika). We wniosku powinno być zawarte: * oświadczenie o wyczerpaniu drogi postępowania reklamacyjnego. zwięzły opis zaistniałej sytuacji. * oświadczenie o Twojej zgodzie na polubowne zakończenie sporu * w trakcie mediacji, satysfakcjonująca Cię propozycja rozstrzygnięcia sporu. Jeśli Twój wniosek będzie niekompletny, Urząd wezwie Cię do jego uzupełnienia. W toku postępowania mediacyjnego Prezes UKE zapoznaje operatora świadczącego usługi pocztowe z roszczeniem konsumenta, przedstawia stronom sporu przepisy prawa mające zastosowanie w sprawie oraz ewentualne propozycje polubownego zakończenia sporu. Prezes UKE może też wyznaczyć stronom termin do polubownego zakończenia sprawy. Jeżeli w wyznaczonym terminie sprawa nie została polubownie zakończona oraz w razie oświadczenia co najmniej jednej ze stron, że nie wyraża ona zgody na polubowne zakończenie sprawy, Prezes UKE odstępuje od postępowania mediacyjnego. Wtedy pozostanie Ci jeszcze dochodzenie Twoich racji przed sądem powszechnym. W razie 1.5. Jakie przysługuje Ci odszkodowanie? Ustawa Prawo pocztowe wyraźnie określa, że z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania powszechnej usługi pocztowej przysługuje odszkodowanie: 1) za utratę przesyłki poleconej w wysokości żądanej przez nadawcę, nie wyższej jednak niż pięćdziesięciokrotność opłaty pobranej przez operatora publicznego za traktowanie przesyłki jako przesyłki poleconej; 2) za utratę paczki pocztowej w wysokości żądanej przez nadawcę, nie wyższej jednak niż dziesięciokrotność opłaty pobranej za jej nadanie; 3) za utratę przesyłki z zadeklarowaną wartością w wysokości żądanej przez nadawcę, nie wyższej jednak niż zadeklarowana wartość przesyłki; 4) za ubytek zawartości lub uszkodzenie paczki pocztowej lub przesyłki poleconej w wysokości żądanej przez nadawcę lub w wysokości zwykłej wartości utraconych lub uszkodzonych rzeczy, nie wyższej jednak niż maksymalna wysokość odszkodowania, o którym mowa w pkt 1 lub 2; 5) za ubytek zawartości przesyłki z zadeklarowaną wartością w wysokości zwykłej wartości utraconych rzeczy. Wysokość odszkodowania nie może być wyższa niż zadeklarowana wartość przesyłki; 6) za uszkodzenie zawartości przesyłki z zadeklarowaną wartością w wysokości zwykłej wartości rzeczy, których uszkodzenie stwierdzono. Wysokość odszkodowania nie może być wyższa niż zadeklarowana wartość przesyłki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość SUKIENKI
5 SZTUK SUKIENEK CENA 225 ZŁ KTOŚ ZAINTERESOWANY?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość do SUKIENKI
nikt nie jest zainteresowany :) A ja mam samochód za 25 tyś jest ktoś zainteresowany ? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość co do samochodu...
to chyba na inne forum z samochodem zapraszamy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość a ktoś ma spodnie
w fajnej ofercie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witam wszystkich.mam takie małe pytanie czy ktoś z was sprzedawał lub sprzedaję odzież firmy rinascimento?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość NOWA w tym temacie
g,r ja sprzedaję a dlaczego pytasz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość do a ktoś na spodnie
podaj e-mail albo napisz na apanstylefashion@consultant.com

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×