Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość nie hitowa

HIT MEBLE - sklep z meblami, mega oszuści

Polecane posty

Gość gość
proponuję najpierw zebrać grupę ludzi a potem ruszyć do lokalnej telewizji....;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Cieszę się, że więcej osób jest chętnych do załatwienia spraw z tym sklepem. Jutro wysyłam pismo do miejskiego rzecznika praw konsumenta, jeżeli to nic nie da to sprawę kieruję do sądu. Chętnie przyłączę się do grupy pokrzywdzonych, zaraz wyślę maila do pana na wskazany adres. Koniec z oszustwami i naciąganiem ludzi na koszty, chcą reklamy, to im w tym pomożemy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ja zamówiłam 25.09 tapczan dla dziecka czas zamówienia to 28dni roboczych mija 7tygogodni i nic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Oni mają to w nosie ile ktoś czeka czy ma na czym spać czy nie, w końcu przywiozą nie ten i powiedzą, że zgodnie z umową, proszę dokładnie sprawdzić za nim cokolwiek podpiszecie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Ania777pń
Ja czekam na ławę 2 miesiace zamawiałam w Poznaniu na Zamenhofa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Matiiiiiiiiii
Witam! Wszyscy potrafią wypisywać tylko negatywy na necie ale , jeśli ktoś jest zadowolony to już nie napisze! Ja zakupiłem ostatnio w Poznaniu na ul. Zamenhofa narożnik i jestem z niego bardzo zadowolony szybka dostawa panowie wniesli mi narożnik na 3 piętro miałem dobry kontakt telefoniczny , poinformowali mnie o dostawie bardzo polecam sklep!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Czekam już ponad miesiąc na realizacje zamówienia a miało być w ciągu 3 tyg. Teraz żądam od nich zwrotu wpł pieniędzy. Dałem im 14 dni za zwrot (wezwanie do zapłaty) potem kieruję sprawę do sądu za Pośrednictwem i przy pomocy Miejskiego Rzecznika Konsumerystów, Jestem już po pierwszych konsultacjach z nim i znają doskonale ten Sklep. Tak jak mówił wyrok z sądu, aby odzyskać wpł pieniądze to tylko formalność w moim przypadku, oni mi już ich sami dobrowolnie nie oddadzą - Komornik mi je przyniesie :-) Polecam wszystkim Kontakt z Miejskim Rzecznikiem Konsumenta dla tych kótrzy mają z tym sklepem same problemy. Pozdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość DO MATIIIII
DO MATIIIII.... Jak długo pracujesz w tym sklepie??? Bo nie wirze w to że kupiłeś coś u nich, jesteś zadowolony i szukałeś tej str aby się tym pochwalić..... No proszę cię.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Jestem za !!! Można wezwać telewizję, dziennikarzy, sprawdzić sp .z o.o czy mają jakieś zabezpieczenie, wierzytelność, oraz zarząd spółki, którego absolutnie nie interesuje sklep.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ja też kieruję sprawę do sądu!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Jeśli ktoś będzie robił spotkanie itp. proszę o kontakt aswirkosz@wp.pl w końcu trzeba skończyć z tymi oszustami!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Witam Wszystkich Ze względu iż jestem kolejną osobą do której nie dotarł zamówiony mebel w wyznaczonym terminie w sklepie Hit Meble, chciałam się podzielić z info jakie mam. Osoby, które wpłaciły zaliczkę przed 2014 r. i nie otrzymały jej spowrotem proponuję udać się do US Poznań-Wilda i zgłosić to (a dokładnie podejrzenie, że nie rozliczyli się z tych pieniędzy). Natomiast osoby, które wpłaciły i nie odzyskały wpłaty mają 3 miesiące na żądanie wydania faktury. Jeżeli odmówią też zgłosić to do US. Można też zgłosić do Inspekcji Handlowej. Ja należę do tej drugiej grupy i zawiozłam im rozwiązanie umowy z winy sprzedającego z 3 dniowym terminem zwrotu wpłaconej kwoty. Jak nie wpłacą to zgłaszam to do UOKiK i później sąd. Podstawa to mieć wszystko na piśmie! Pamiętajcie, że obowiązujący adres sklepu to jest ten adres jaki jest w KRS!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Moses1969
Przyłączam się do grona nabitych w butelkę. Czekam 8 tygodni i nic, chyba mamy do czynienia z bogatą firmą, która obsługuje tylko wybrańców. Mimo wielokrotnych zapewnień ze strony sprzedawców o szybkiej dostawie, towaru brak. Szczerze odradzam. Mariusz z Wrocławia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kolejnaofiara
Szanowni Nabici, jestem kolejną ofiarą, 2 lutego zamówiłam towar, wpłaciłam całą kasę i cisza. Proszę o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
jestem poszkodowana przez HIT Meble, towar zamowiony i zaplacony a sklep OD DWOCH MIESIECY nie chce mi go dostarczyc, POMOCY

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Krzysiek39
W nawiązaniu do wątku - miałem podobną przygodę - zamówiłem narożnik dla dziecka - po 4 tygodniach poinformowano mnie że dotarł - gdy udałem się po odbiór okazało się że jest bok mebla jest odwrotnie dokręcony - miła Pani namawiała mnie aby mebel przyjąć "aby dziecko miało na czym spać" że za 3 tygodnie przyjadą z takim samym tylko poprawionym bokiem - oczywiście chciała zainkasować od razu całość zapłaty - odmówiłem - zostało na tym że mam jeszcze raz zgłosić się po odbiór poprawionego za 2 tygodnie - "bujałem" się ze sprawą ponad 2 miesiące - ciągle mnie zwodzili - poprosiłem aby Pani wysłała fax do centrali w Poznaniu z moją skargą - to usłyszałem że im linie telefoniczne odłączyli!!! Na żaden fax który wysłałem do Poznania na własną rękę nie dostałem żadnej odpowied********ońcu pięknego dnia zajeżdżam do salonu na ul Poleczki w Warszawie gdzie dokonałem wpłaty zaliczki a salon zamknięty na cztery spusty!!! Tknęło mnie - sprawdziłem tą firmę w Krajowym Rejestrze Długów - gdybym to zrobił wcześniej nigdy bym tam nie zostawił żadnej zaliczki - mieli na koncie mnóstwo Firmy współpracujące z nimi którym zalegali pieniądze! - to banda złodziei.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Krzysiek39
I jeszcze jedno do mojej wypowiedzi Pękałem ze smiechu gdy wszedłem dziś na ich stronę - a tam setki opinii od ich klientów - oczywiście same pozytywne:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ja zamówiłem kanapę na początku lutego do chwili obecnej jestem bez towaru.Nie polecam,mega oszuści,szczęście że nie wpłaciłem zaliczki.Kanapa jedzie do mnie już 3-tygodnie a to tylko 80km żenada i kpiny z klienta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bebe_em
A ja jestem zadowolona. Zamówiłam meble 23.03 i dziś właśnie je odebrałam. Panowie mieli dziś co prawda poważny poślizg jeśli chodzi o godziny dostarczenia ale najważniejsze że meble są i są ok. Niepotrzebnie się naczytałam na forach tych wszystkich negatywnych komentarzy (oczywiście już po zapłacie za meble ) bo tylko niepotrzebnie się stresowałam, że ktoś ma mnie zamiar oszukać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ojciec wnerwiony
Ja również nie polecam tego sklepu żenada jak ich mało rodzice zamówili mieli dostać do 11 kwietnia 2014 a mebli jak nie widać tak niema przywieźli tylko krzesła i jakiś mebel po świętach matula ma się udać do rzecznika praw konsumenta i się dowiedzieć, co dalej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Opinia negatywna. W dniu 04.02.2014r w sklepie w Poznaniu na ul. Zamenhofa 138 zamówiłem sofe. Wpłaciłem zaliczkę w kwocie 200 zł. Na umowie tzn. specyfikacja zamówienia brak terminu realizacji na zamówiony towar. Pani z obsługi oświadczyła że sofa będzie dostarczona w terminie od dwóch do czterech tygodni. Gdy minęły dwa miesiące od zamówienia zaniepokoiłem się i udałem się do sklepu. Sprzedawczyni była bardzo zdziwiona, że nie otrzymałem zamówionej sofy. Zapewniała mnie, że w środę 02.04.2014r zostanie dowieziona sofa, a przedtem ktoś do mnie zadzwoni. Jednak tak się nie stało i nikt do mnie nie zadzwonił. Ponownie pojechałem do sklepu 14.04.2014 i zażądałem zwrotu pieniędzy. Sprzedawczyni powiedziała, że nie może mi oddać pieniędzy bo nie ma i mam napisać rezygnacje z zamówienia co zrobiłem. Pieniądze dopiero oddano mi 04.05.2014 tj. po trzech miesiącach od zamówienia, które miało być zrealizowane w dwóch tygodniach. Przestrzegam wszystkich przed podpisaniem takiej umowy na meble i dawaniem zaliczek. W międzyczasie gdy przypominałem telefonami o oddaniu mi zaliczki pracownicy sklepu nie odbierali mojego telefonu lub go odrzucali. Gdy otrzymałem moją zaliczkę nikt nawet nie powiedział słowa przepraszam. Mariusz Poznań

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Nie polecam, zrobili kanapę za 1700zl z płyty wiórowej, która po roku nie utrzymala oparcie i sie rozleciała, po zakupie wymienialam poduszki i dostala śmierdzące papierosami, bo lezaly w ich palarni, super:( Nie polecam!!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
My jestesmy na swiezo po przebojach z tym gównianym sklepem przy ul. Zamenhofa w Poznaniu, kuchnia miala byc w ciagu 3tyg, a potem sie kur*wa przeciągało o kolejne 3tyg, wkońcu po 6 tygodniach frajerzy powiedzieli ze przywiozą mi ją do domu. Jak sie dowiedzili ze mieszkam za Poznaniem to jeszcze mnie chcieli wyjeb*c za transport. W zyciu tam wiecej nie pojdę, chocby darmo dawali. Zjechani i zmieszani z gównem nic sobie z tego nie robią.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prosimy o kontakt mailowy wszystkie poszkodowane osoby mysz3006@poczta.onet.pl chcemy wnioskowac o pozew zbiorowy tez jesteśmy poszkodowani PILNE!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
witajcie, Moje pytanie brzmi czy w ostatnim czasie, miesiąc dwa wstecz ktoś w ogole otrzymał meble zamówione w salonie Hit w Poznaniu przy Zamenhoffa? My czekamy już 8tydzień, Wczoraj miał być transport pani jednak przed południem zadzwoniła i stwierdziła ze mamy się uzbroić w cierpliwość bo jednak mebla nie ma. Ale ze w czwartek lub piątek będzie. Jeśli do piątku go nie będzie jedziemy na policje złozyc zawiadomienie o oszustwie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Witam! Zamówiłyśmy w marcu fotele i do tej pory nie przywieźli, miały być na dniach, dzwonimy do nich a oni że nie ma na magazynie. Nawet nie raczyli zadzwonić, że nie dowiozą a czekałyśmy w umówiony dzień. OSZUŚCI! Nie wiem skąd się biorą dobre opinie, tylko i wyłącznie ONI sami je wystawiają. Proszę o kontakt, jeśli ktoś będzie w najbliższym czasie coś z nimi działał - huskaina@o2.pl.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Podałam zły mail - huskaina@gmail.com

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Widać, że tylko niezadowoleni wypisują te brednie. To są setki zamówień miesięcznie, zawsze się zdarza jakaś wpadka. Nie ma klientów = nie ma wpadek. Są klienci = są problemy. Ja dostałem swoją szafę po 9 dniach, wszystko idealnie. POLECAM!! Niech zaczną pisać opinie ludzie zadowoleni a nie tylko frustraci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ja nie wypisuję bredni tylko stwierdzam fakt, a fakt jest taki, że nie dostarczyli mi towaru ani nie oddali pieniędzy. Ciekawe jak Pan/Pani by się czuła na moim i wielu innych oszukanych przez tę firmę osób. Pewnie kolejny wpis pracowników tej firmy naciągaczy. Niech nikt się nie nabierze na ich kłamstwa, są to oszuści i już.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Witam! Oczywiście, że ta opinia była napisana przez pracownika, to jest pewne. I najlepiej niech się podszkoli i zobaczy w słowniku co to znaczy słowo frustrat, bo najwyraźniej nie ma zielonego pojęcia. Ja odzyskałam pieniądze, lecz wcześniej byłam cały czas OKŁAMYWANA przez pracowników tej firmy a głównie przez Panią Agnieszkę, która perfidnie grała na czas. Moja zaliczka co prawda była mała, ale musiałam się pofatygować po nią osobiście, a jeszcze bezczelnie mi powiedziano, że za parę dni mogą mi dostarczyć melble.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×