Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Gość gość

Czy wierzycie w to, że istnieją dziś faceci którzy cieszą się że żona nie pracuje, rodzi dziecko za dzieckiem, wierzycie w to że napewno szanują bardzo te kobiety? Bo ja mam wrażenie że takich prawdziwych mężczyzn już nie ma. Koleżanka poznała, ma farta

Polecane posty

Gość gość

gość zarabia chyba ponad 25 tysiecy na reke miesiecznie, ona nie pracuje, obecnie kolejna ciąża, a w planach jest co najmniej jeszcze dwójka dzieci, a teraz jest w ciazy z trzecim. od 6 lat nie byla w pracy, zanosi sie na to, ze nie bedzie jej kolejne 6. wierzycie w to że niektorym kobietom w ogole to nie przeszkadza ze cały ich los uzalezniony jest od męża?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Ela

Zawsze myślałam że facet zarabiający np 25 tys i na stanowisku nie podnieca się kurą domową. Ja bym się w takie ... tzn ponad 2 dzieci i brak pracy nie dała wrobić nawet na warunkach twojej koleżanki... Znam kilku facetów zarabiających dużo, w tym mój szef, jak dzieci byly malutkie to sobie chwalił zonke w domu, teraz wszystko jej wypomina, narzeka nam pracownikom, że żona bez ambicji. Znam dużo takich przypadków. Także wiesz...wierzyc nie wierzyć, ufo też ktoś podobno kiedyś widział 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kokoo

No bo siedzenie w domu zabija ambicje. 

Jakie możesz miec wyzwania poza ugotwaniem obiadu czy wyjściem do fryzjera

Ludzie stają się zblazowani, powoli, po prostu nudni. 

Tyczy się obu płci, ale kobietom jakoś bardziej odwala w domu. 

ALE i tak temat umrze bo zaraz zleca się utrzymanki krzycząc że zazdrości u i że one się samorozwijaja w domu xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Ktoś

A ja miałam szefa, który duzo zarabiał i nie chcial zeby żona pracowała. Ona sie trochę buntowala, bo też po dobrych studiach, dzieci dwójka już w szkole, ale on sie upierał. A i tak musial w domowych sprawach uczestniczyć do dzieci na wywiadówki chodzić ....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość

Ok. A gdzie w tym wszystkim ambicje kobiety?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, Gość Kokoo napisał:

No bo siedzenie w domu zabija ambicje. 

Jakie możesz miec wyzwania poza ugotwaniem obiadu czy wyjściem do fryzjera

Ludzie stają się zblazowani, powoli, po prostu nudni. 

Tyczy się obu płci, ale kobietom jakoś bardziej odwala w domu. 

ALE i tak temat umrze bo zaraz zleca się utrzymanki krzycząc że zazdrości u i że one się samorozwijaja w domu xD

Jakie znowu ambicje? Po co komu wyzwania?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
11 minut temu, Gość Ela napisał:

Zawsze myślałam że facet zarabiający np 25 tys i na stanowisku nie podnieca się kurą domową. Ja bym się w takie ... tzn ponad 2 dzieci i brak pracy nie dała wrobić nawet na warunkach twojej koleżanki... Znam kilku facetów zarabiających dużo, w tym mój szef, jak dzieci byly malutkie to sobie chwalił zonke w domu, teraz wszystko jej wypomina, narzeka nam pracownikom, że żona bez ambicji. Znam dużo takich przypadków. Także wiesz...wierzyc nie wierzyć, ufo też ktoś podobno kiedyś widział 

Wiesz, ona niby mówi że wróci do pracy. Ale pomyśl. Czy prawnik,  lub neurobiolog czy lekarz (bo ona ma coś podobnego ukończone, czyli kierunek po którym MUSISZ sie uczyc na bieżąco nowych rzeczy, działać od razu w zawodzie i nie mieć długich przerw)po 8 latach przerwy będzie miał do czego wracać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Ddtccggc

Ja jestem utrzymanka prawie 4 lata juz, facet wygania mnie do roboty i od początku ciazy grozi ze jak nie cos tam to do roboty i tak sie slizgam.

Tyle ze ja nudna jestem czy pracuje czy nie a moje ambicje to wychowanie dziecka a jesli nawet mnie nie szanuje ( gorzej mnie traktowal jak pracowalam) to trudno, wole być wyspanym i zadowolonym gownem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Ddtccggc

Ja jestem utrzymanka prawie 4 lata juz, facet wygania mnie do roboty i od początku ciazy grozi ze jak nie cos tam to do roboty i tak sie slizgam.

Tyle ze ja nudna jestem czy pracuje czy nie a moje ambicje to wychowanie dziecka a jesli nawet mnie nie szanuje ( gorzej mnie traktowal jak pracowalam) to trudno, wole być wyspanym i zadowolonym gownem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Dvsbsbbs

Moim zdaniem taki facet szanuje kobiete wyłącznie wtedy gdy w jakimś stopniu zajmuje sie tymi dziećmi od czasu do czasu na trochę dluzej niz kilka godzin. Jak.myśli ze dziecko to robot to moze myslec ze taka dziewczyna zbija baki całe dnie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Szczęśliwa żona

Tak, mam takiego męża ! 🙂 moze warto rozejrzeć się za kandydatem w jakimś wartościowym środowisku? 🙂

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, Gość Szczęśliwa żona napisał:

Tak, mam takiego męża ! 🙂 moze warto rozejrzeć się za kandydatem w jakimś wartościowym środowisku? 🙂

Na przykład wśród oficerów marynarki handlowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość
6 minut temu, Rescator555 napisał:

Na przykład wśród oficerów marynarki handlowej.

Których miesiącami nie ma w domu i o seksie można sobie tylko pomarzyć, albo korzystać z listonosza. No rzeczywiście super sprawa. Już nie mówiąc o tym, że większość z nich ma nierówno pod sufitem od trybu życia, który prowadzą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
17 minut temu, Gość Gość napisał:

Których miesiącami nie ma w domu i o seksie można sobie tylko pomarzyć, albo korzystać z listonosza. No rzeczywiście super sprawa. Już nie mówiąc o tym, że większość z nich ma nierówno pod sufitem od trybu życia, który prowadzą.

I nie dadzą sie wziąć pod pantofel 😀. Ani nabrać na partnerstwo: ona go oszukala- ch... mu w d..., jak sie nie podoba niech płaci alimenty-  jak zechce mieć dziecko, to będzie miała bez jego zgody

Edytowano przez Rescator555

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc

Tez mam takiego męża 😊

decyzja należy do mnie czy chce pracować czy nie... może w przyszłym roku poszukam czegoś dorywczo, tak żeby na swoje wydatki zarobić... co dziwne, ja nie lubię wydawać kasy niepotrzebnie, jestem z natury oszczędna , mój mąż z kolei na odwrót , już planuje luksusowe wakacje w Grecji na przyszły rok.

ostatnio kupił mi tore torebkę Calvina Claina za 300 zł - taka listonoszkę, to go ochrzanilam ze szkoda kasy🙄

stwierdzil, ze sama sobie jej kupię, bo mi szkoda kasy, to kupił mi ja.

nie zawsze żonki siedzące w domu, wydają pieniądze na swoje fanaberie..😊

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
28 minut temu, Rescator555 napisał:

Na przykład wśród oficerów marynarki handlowej.

którzy kochają dzieci hydraulika jak swoje własne <3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
1 minutę temu, Rescator555 napisał:

👆👆👆

:* :* 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kiss
8 minut temu, Gość Gosc napisał:

Tez mam takiego męża 😊

decyzja należy do mnie czy chce pracować czy nie... może w przyszłym roku poszukam czegoś dorywczo, tak żeby na swoje wydatki zarobić... co dziwne, ja nie lubię wydawać kasy niepotrzebnie, jestem z natury oszczędna , mój mąż z kolei na odwrót , już planuje luksusowe wakacje w Grecji na przyszły rok.

ostatnio kupił mi tore torebkę Calvina Claina za 300 zł - taka listonoszkę, to go ochrzanilam ze szkoda kasy🙄

stwierdzil, ze sama sobie jej kupię, bo mi szkoda kasy, to kupił mi ja.

nie zawsze żonki siedzące w domu, wydają pieniądze na swoje fanaberie..😊

Szkoda, ze nie Calvina Kleina, tylko jakaś podróbę. No ale zwykłe skórzane 200-300 zł kosztują, to CK więcej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
2 minuty temu, Rescator555 napisał:

👆👆👆

jak to ostatnio leciało z Twojej strony "nie zamierzam wchodzić w polemikę z twoimi urojeniami"? :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przed chwilą, Gość gość napisał:

jak to ostatnio leciało z Twojej strony "nie zamierzam wchodzić w polemikę z twoimi urojeniami"? 😄

👆👆👆

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość
10 minut temu, Gość gość napisał:

którzy kochają dzieci hydraulika jak swoje własne ❤️

😂😂😂😂😂

Bo to dobrzy ludzie są 😄 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Przed chwilą, Gość Kiss napisał:

Szkoda, ze nie Calvina Kleina, tylko jakaś podróbę. No ale zwykłe skórzane 200-300 zł kosztują, to CK więcej.

ona dostała Calvina Claina a nie Kleina, to może faktycznie zeszło 300 zł z konta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość
1 godzinę temu, Rescator555 napisał:

Ambicje dotyczące czego?

Czegokolwiek. Pracy, rozwoju, nauki, wyjścia z domu i robienia czegokolwiek dla siebie, a nie jedynie zajmowania się domem i dziecmi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość
11 minut temu, Gość gość napisał:

którzy kochają dzieci hydraulika jak swoje własne ❤️

Oni nie tylko je kochają jak własne. Oni też płacą na nie jak na własne 😄 I na ich mamusię, żeby miała dużo czasu i energii na płodzenie kolejnych gdy mężowie są na kontrakcie 😄 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przed chwilą, Gość Gość napisał:

Czegokolwiek. Pracy, rozwoju, nauki, wyjścia z domu i robienia czegokolwiek dla siebie, a nie jedynie zajmowania się domem i dziecmi.

Po co jej praca czy nauka, jeśli pracować nie musi? Wyjście z domu i robienie czegoś dla siebie? Chyba ma fryzjera, kosmetyczkę i fajne ciuchy. Jeśli chce gdzieś pojechać, coś zobaczyć, to chyba też to robi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
28 minut temu, Gość Gość napisał:

Oni nie tylko je kochają jak własne. Oni też płacą na nie jak na własne 😄 I na ich mamusię, żeby miała dużo czasu i energii na płodzenie kolejnych gdy mężowie są na kontrakcie 😄 

👆👆👆

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc
42 minuty temu, Gość Kiss napisał:

Szkoda, ze nie Calvina Kleina, tylko jakaś podróbę. No ale zwykłe skórzane 200-300 zł kosztują, to CK więcej.

Czepiasz się🙄

pomyliłam się w nazwie🤔 ale to chyba nie jest powód żeby uważać ze to podróbka ... co do ceny to była przeceniona z 400 na 300 zł..

nie wierzysz to nie wierz, dla mnie to i tak dużo,a pozatym moj mąż nie kupuje podróbek 😏

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×