Gość g0sienk4 Napisano Listopad 14, 2011 Hej, dziewczyny. Po przeczytaniu wszystkich wypowiedzi doszłam do wniosku, iż zrezygnuję z zakupu tej bielizny. Dostałam e-mail od provea dzień po telefonie konsultantki, czyli dzień po tym jak zgodziłam się na zakup bielizny. Dziś zadzwoniłam na nr 123755959 ( za 2 razem się dodzwoniłam) i złożyłam rezygnację zakupu ( w mailu przyszła taka informacja iż do dnia 29.11 mogę zmienić zamówienie bądź z niego zrezygnować). Pani zapytała tylko o powód rezygnacji ( powiedziałam, że po głębszym przemyśleniu chcę zrezygnować - nie drążyła dalej), następnie uprzejmie poinformowała mnie o anulowaniu przez nią tego zamówienia oraz podała mi nr identyfikacyjny tej rezygnacji, gdyż poprosiłam ją pisemne dostarczenie mi drogą e-mail potwierdzenie tej rezygnacji oraz usunięcie moich danych z ich bazy. Niestety uzyskałam odpowiedź, że muszę zwrócić się bezpośrednio do BOK z tą prośbą, ponieważ ona może tylko anulować zamówienie, a potwierdzenie i usunięcie moich danych można dokonać tylko poprzez BOK. Dzwoniłam tam lecz na chwilę obecną się nie dodzwoniłam, ale dalej będę próbowała. Jak tylko się tam dodzwonię to Was poinformuję o przebiegu rozmowy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość g0sienk4 Napisano Listopad 14, 2011 Ok, właśnie dodzwoniłam się do BOK 222055220 również za 2 razem. Ta Pani była mniej sympatyczna, ale może ma zły dzień;D Przedstawiłam jej całą sytuację ( pytała o datę złożenia zamówienia oraz o drogę rezygnacji - powiedziałam, że przed chwilą dzwoniłam na nr 123755959 i zrezygnowałam z zakupu. Zapytała o e-mail i powiedziała, że prześlą potwierdzenie rezygnacji. Poprosiłam ją również o usunięcie moich danych z ich bazy firmowej, powiedziała, że usunie. KONIEC:) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
aneta.... 0 Napisano Listopad 14, 2011 tez chce zrezygnowac ale nie moge sie dodzwonic Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
aneta.... 0 Napisano Listopad 14, 2011 a co najciekawsze po 5 minutach sami sie rozlaczaja i pobieraja oplate nie za polaczenie tylko za kazda minute!!! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość g0sienk4 Napisano Listopad 14, 2011 Ja się dodzwoniłam, udało się na szczęście za 2 razem. Dostałam już od nich maila z potwierdzeniem anulowania wysyłki. Także uważam sprawę za zakończoną. Reszcie życzę wytrwałości i powodzenia! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość asiulka001 Napisano Listopad 15, 2011 dzisiaj zadzwoniłam pod nr 123755959 -dodzwoniłam się od razu uprzejma Pani anulowała moje zamówienie podała kody identyfikacyjne przesyłek i poleciła bym napisała maila na adres serwis.klientow@provea.pl (podając imię nazwisko adres oraz nr kodu identyfikacyjnego przesyłek- bez tego nie można zrezygnować) z prośbą o pisemne potwierdzenie rezygnaji tak też zrobiłam chciałam dodatkowo zadzwonić na nr BOK 22 20 55 220 by wszystko już mieć z głowy ale ten nr w ogóle nie odpowiada tak jakby był błędny no nic poczekam na maila zwrotnego mam nadziej że się odczekam :) pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
dolcevita133 0 Napisano Listopad 15, 2011 szukałam jakiegoś fajnego gorsetu i trafiłam na bieliznę marki Melissa Jamrog gdzie podobno szyją gorsety na miarę :) zainteresowało mnie to bo mam dość duży biust i problem z doborem gorsetów zazwyczaj. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ishtar88 0 Napisano Listopad 15, 2011 Witam ja też dałam się naciągnąć, za nic nie zapłaciłam bowiem nic nie zamawiałam. Majtki im odesłałam z oświadczeniem że nic nie zamawiałam i zwracam wszystko oraz z prosba o nie wysyłanie mi nic więcej. Czy komuś się udało od nich uwiolnić?????????? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość ELIK 10 Napisano Listopad 16, 2011 Witajcie też dziś udało się firmie Mirial namówić mnie na zakup promocyjny, ale po przeczytaniu wszystkich uwag na temat ciągłości zakupów i problemów z rezygnacją ,postanowiłam działać od razu.Zadzwoniłam po nr.wcześniej podany przez Was i miła pani powiadomiła że zamówienie do niej jeszcze nie dotarło i z chwilą kiedy otrzymam na adres e-maila nr zamówienia mam zadzwonić, ona je anuluję bez żadnych konsekwencji ,zobaczymy czy się uda. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
aneta.... 0 Napisano Listopad 16, 2011 uda się:) ja tez zadzwoniłam za wczesnie i tez mi powiedziano ze musze zadzwonic dopiero gdy dostane maila z potwierdzeniem. dzis sie dodzwonilam wszystko odwolalam i pani powiedziala ze nic wiecej nie beda mi przysylac. takze dziewczyny nie dzwoncie poki nie dostaniecie maila z potwierdzeniem bo to szkoda nerw i pieniedzy na telefon. fakt ze place za kazda minute sluchania jakiejs durnej muzyczki po czym i tak sie nie moge dodzwonic szalenie mnie irytowal Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość UWAGA CZYTAĆ! Napisano Listopad 16, 2011 UWAŻAJCIE na tą firme: http://rabat.dozgarniecia.pl/ to jest bielizna miriale Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość ELIK 10 Napisano Listopad 18, 2011 dodzwoniłam się po dwukrotej próbie oczywiście odsłuchaniu kilometrów muzyki Pani rezygnację przyjęła zapewniając że żadnej przesyłki nie dostanę,oby bo już raz miałam taki problem tyle że z telefonem i darmowymi smsami z komputera ufff Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
doris55555 0 Napisano Listopad 18, 2011 Witam! Dzisiaj zadzwoniła do mnie, jak widzę po opiniach ta "cudowna" firma. Na szczęscie nic nie zamówiłam, ale firma zrobiła sobie badanie opinii za free... Pani zapytała czy może mi zadać trzy krótkie pytania a w zamian otrzymam upominek. Spotkałam się z tym, że firmy wysyłają jakieś drobne gadżety za badanie więc się zgodziłam. Na koniec okazało się, że upominkiem był rabat około 150 zł na zakup trzech majtek! "Czy to nie jest wystarczający upominek??" - zapytała pani po moim zdziwieniu, że miałam otrzymać upominek, a nie rabat! Sprytne mało oszustwo... Pytanie, co my jako konsumenci możemy w ogóle zrobić, żeby tego typu firma nie mogła w taki sprytny sposób robić sobie badania opinii+jak widzę po innych osobach naciągać?? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kaktusik1985 0 Napisano Listopad 18, 2011 u mnie od 05.09-czyli od dnia otrzymania od nich maila o przyjeciu mojej rezygnacji- spokoj. jakby co mam maila od nich na dowod ;) takze jestem dobrej mysli :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość not_this_shit_again Napisano Listopad 19, 2011 @Morgoth, wybacz, że dopiero teraz odpisuję, wcześniej jakoś nie zaglądałam. Co do tego, że był tel., że jesteś stałym klientem, to niestety, ale to była ściema danego telemarketera, na którego trafiłeś. Stałym klientom nie możemy tego proponować. 5 miesięcy? Nie powiem, za długo. Miałoby być do 6 tyg. max. Więc tu widocznie ktoś nawalił. Natomiast skąd były dane? To już różnie. Generalnie w Polsce są firmy, które specjalizują się w zbieraniu danych i ich przetwarzaniu. Z reguły ludzie wypełniają wszelakie ankiety, formularze etc., i na dole jest dosyć niegroźnie wyglądająca formułka "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą... blablabla". I ta mocarna regułka jest podstawą zbierania wszystkich danych, przetwarzania, a w praktyce - również przekazywania innym firmom zgodnie z polskim prawem. Sama regułka w sobie de facto jest niegroźna, tylko ważne, żeby zwracać uwagę, w jakim celu mają być te dane przetwarzane (czy do rekrutacji, czy do marketingu, czy w celach handlowych etc.). Rozwiązanie? Zapytać, skąd jest numer, konsultant z automatu jest zobowiązany odpowiedzieć, i voila, masz źródło, skąd pochodzą dane. A dalej kontakt z tą firmą i cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych. Ot, cała filozofia. Nie wiem, powiem szczerze, że jestem zszokowana nie tyle tutejszymi opiniami i tym, jak ludzie nie słuchają (i nie czytają, bo o ile jeszcze majtasy poczta polska faktycznie może ukraść po drodze, o tyle sensu w kradzieży listu nie widzę, a w liście jest naprawdę wszystko napisane) i tym, że nie znają naprawdę elementarnych swoich praw konsumenckich. Podpisują byle co i byle gdzie, nie czytają, nie słuchają. I nie, nie 'kozakuję' czy coś, o takich rzeczach to mnie uczono na długo przed rozpoczęciem jakiejkolwiek pracy zarobkowej, na przedmiocie w liceum, co to WOS się zwał. A może po prostu to ja miałam mądrego nauczyciela, tutejsze osoby już nie miały takiego szczęścia. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Morgoth Napisano Listopad 20, 2011 do not_this_shit_again wiesz u mnie juz wszystko rozwiązane :) szło 5 miesiecy ponieważ jak sie dowiedziałem telefonicznie była to już druga przesyłka a pierwsza nie doszła wcale (miała być podobno w lipcu) sam byłem zdiwiony bo nie podobała mi się cena a z tego co sobie przypominałem powinna być o połowę niższa. W każdym bądź razie tę przygodę mam już za sobą drugą przesyłkę odesłałem poleconym z priorytetem mimo że moja pani pooglądała sobie jedne trzech fig a co za tym idzie otworzyła woreczek :)Ważne ze zmiesciłem sie w tych 10 dniach od daty dostarczenia przesyłki :) A co do danych to przeciez sie nie dziwię bo wiem że w tym kraju mozna je znaleść na śmietniku :( Tymczasem pozdrawiam Cię i inne czytelniczki i pamiętajcie wizyta u rzecznika nic nie kosztuje jest darmowa przynajmniej w Sosnowcu :DDD Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
dolcevita133 0 Napisano Listopad 22, 2011 na prawde nikt nie zna za bardzo bielzny Melissy Jamrog?? Bardzo podobaja mi sie ich gorsety, zwlaszcza to ze szyją na miarę i ciekawa jestem opinii ludzi którzy juz korzystali z ich usług. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gosiaczek15 Napisano Listopad 23, 2011 Witam, dzisiaj rozmawiałam z Panią z firmy Prowea, chciałam zmienic rozmar tych majteczek i pytałam o odstąpienie.powiedziała ze nie ma problemu ale trzeba zadzwonic w ciągu 10 dni od otrzymania przesyłi i katalogu i powiedzic czy sie odstępuje od tej następnej czy całkowicie i trzeba sobie niby od nich wziąźć numer klienta i go podać a poza tym niby przy rezydnacji całkowitej trzeba dokładnie powedzieć""" rezygnacja definitywna na stałe""" nawet kazała mi sobie to zanotować:):) Pozdrawiam:0 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Huguś Napisano Listopad 23, 2011 Dziś po raz "enty" zadzwoniła do mnie kobieta z firmy Miriale. Bełkocząc coś pod nosem przeprowadziła durną ankietę.. i zaczęła coś wkręcać o wysyłce bielizny... Nie zgodziłam się, a ona powiedziała, że i tak i tak wyślą i jeśli będę chciała to odeśle im ją. Nie wchodząc z kobietą w zbędne polemiki rozłączyłam się. Mam nadzieje, że nie wyślą mi tego badziewia bez mojej zgody. Tak teraz czytam Wasze wypowiedzi i stwierdzam, że to jakaś poroniona firma, a w swoim callcenter powinni zatrudniać osoby mające dobrą dykcję. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wpinka 0 Napisano Listopad 23, 2011 dobrze, ze jest to forum:) Zadzwoniła do mnie pani sympatyczna dziś. Nie zgodziłam sie na żadne zamówienie w ciemno, przełozyłam kontakt na nastepny dzień i zaczęłam szukac w internecie. Nie mam wątpliwosci, że się w to nie dam wplątać Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość i.moni. Napisano Listopad 24, 2011 Witam. Do mnie zadzwonił kiedyś konsultat z propozycją 3 par fig w cenie jednej. Zgodziłam się. Absolutnie nic od nich nie dostałam.. Żadnych fig.. Kompletnie nic.. Aż do dzisiaj, kiedy to w skrzynce znalazłam wezwanie do zapłaty za zakup fig (rzekomo w maju) plus naliczone odsetki.. Co robić? Pomóżcie!!! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Ałunka 0 Napisano Listopad 24, 2011 Dzwoniła dziś do mnie pani z majtasami. Grzecznie odmówiłam. A teraz sprawdzam, co to za firma. Ależ miałam nosa, by nic nie zamawiać. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość kamaNU Napisano Listopad 25, 2011 Hej witajcie mam pytanie ;) bo teraz to i ja się boję czy nie zrobiłam jakiejś głupoty.. a mianowicie dzwoniła do mnie dziewczyna z zastrzeżonego numeru oferując mi właśnie bieliznę tej firmy,właściwie to jesli odpowiem na 3 pytania to dostanę prezent..zgodziłam się gdyż przedstwiła to raczej wszystko bardzo jasno i wydaje się uczciwie. A mianowicie, że dostanę w przeciągu 10 dni list potwierdzający naszą rozmowę oraz 3 pary stringów, które wybrałam za 39.90 (normalnie podobno jest to bielizna warta ok 130 zł za same figi). Zgodziłam się bo wydało mi się to w miare uczciwe i mam troche czasu na zgromadzenie i odłożenie sobie takiej kwoty ;) (nadmienię, iż jestem studentką dlatego o tym piszę) .Mam nadzieję, że nie będę potem dostawała żadnych już paczek których nie zamówie. i teraz pytanie do Was, czy ktoś jak ja miał taką sytuację i czy potem miał z tego jakieś nieprzyjemności ? Proszę o odpowiedź i Pozdrawiam ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość this is mine Napisano Listopad 25, 2011 no to niezle... otoz do mnie rowniez natarczywie dzwonila pewna pani (dosc niedouczona bo nie wiedziala jak sie pisze KUKULSKA) i powiedziala ze SPECJALNIE DLA MNIE ma przygotowana SUPER oferte... bielizne o lacznej wartosci 180zl za jedyne 29.90+koszt przesylki... Odpowiadalam na te durne pytania jadac w autobusie bo Pani konsultantka nie rozumiala ze nie moge rozmawiac bo to przeciez tylko chwilke zajmie... dzieki temu caly autobus wiedzial jakie majtki nosze i w jakim rozmiarze... ale to nic... i teraz kiedy sie tu tyle naczytalam odrazu napisalam maila z rezygnacja... wszystkim nam wciskaja kit a my glupie sie lapiemy... i owszem, jesli odbierzesz pierwsza przysylke to potem beda przychodzic nastepne-drozsze nawet jesli napiszesz rezygnacje... bo do nich ani sie dodzwonic nie mozna ani poczta nie dociera... dziewczyny, idzcie lepiej do sklepu bo tam nie ma kota w worku i nikt nam bielizny nie ukradnie... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość ANECZKA77 Napisano Listopad 26, 2011 Hej dziewczyny..ja równiez zamowiłam ta nieszczesna bielizne przez telefon..od godziny siedze i czytam co to za firma..i od razu postanowiłam zrezygnowac poki jeszcze nie dostałam zadnej paczki od nich..po telefonie otrzymałam list potwierdzajacy zamowienie w ktorym to mam numery telefonów i adres mailowy jednak kiedy napisałam do nich maila na podany adres dostałam odpowiedz ze taki adres nie istnieje:/ mozecie podac mi maila na którego Wy wysyłacie ? prosze.. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość malaaniacz Napisano Listopad 28, 2011 hejka dajcie znac czy dostaliscie ten list w ciagu 10 dni.. ja tez tak zrobiłam najpierw sie zgodziłam a potem przeczytałam:( Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kaktusik1985 0 Napisano Listopad 28, 2011 ja list dostalam po miesiacu...... list wyslany 22, dostalam go 25 a termin rezygnacji byl do 23;/ zadzwonilam i powiedzialam jaka jest sytuacja. pani powiedziala ze zamyka moje konto. potem jeszcze z 5 maili wyslalam z rezygnacja bo chcialam miec jakis namacalny dowod ze przyjeli moja rezygnacje. i dopiero po tym jak napsialam ze jezeli w ogole mi cos wysla zglosze sprawe do rzecznika praw konsumenta (wizyta jest darmowa:)), szybciutko dostalam odpowiedz ze nic mi juz nie wysla:) mam nadzieje ze to koniec;) ostanio dzwonila do mnie pani z super oferta maszynek do golenia. rozlaczaylam sie i nawet z nia nie gadalam. juz nie oddzwonila. wiecej nie dam sie wciaganac w jakies chore zakupy przez telefon:P pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość agata320 Napisano Listopad 28, 2011 Witam! Czy napisze ktos mejla do tej firmy? Rowniez chce wyslac e-maila z rezygnacja. Ale skoro odpisuje na ten co mi wyslali , dostaje odpowiedz ze taki adres nie istnieje. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość marta 1222 Napisano Listopad 28, 2011 Wysłanie mejla i ich odpowiedz wystarczy w celu rezygnacji? Czy trzeba dzownic i zalatwic to telefonicznie? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość jakw Napisano Listopad 30, 2011 czemu nie zamkną oszustów? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach