Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

domenka

Jeszcze roczek do ślubu...

Polecane posty

Pewnie! Ja też obiecuje, że powysyłam zdjęcia! Ale już pewnie nie będę miała z kim gadać jak już wszyscy będą po a ja przed:(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość świeczka
zmienimy wtedy temat na "przed i po - wymiana doświadczeń" ;) nie przejmuj się... wiesz jak podasz mi nr gg albo mail to wyślę Ci link do strony gdzie obejrzysz sobie mój nazwijmy to dom weselny :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość świeczka
chyba czytamy sobie w myślach :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Świetnie ja na pewno zdam wam relacje z wszystkiegoo o ile jeszcze będę miała dostęp do internetu z pracy;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ja mam ślub za rok 23 wrzesien 2006.sala juz jest orkiestra tez i kamerzysta:),sukienke kupię 3 miechu przed z allegro,potem oczywiscie sprzedam. Na dzien dzisiejszy mamy na slub 0zł a potrzeba około 12tys straszna załamka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość świeczka
hej Kasiu :) nie przejmuj się to cały rok jeszcze!! zresztą topik jest taki ;) a gdzie domenka - założycielka się podziała?? :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jestem, jestem, niestety w pracy czasem musze przerwać. Cześć Kasiu witamy u nas!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uch...Postanowiłam zrobić sobie przerwę w pracy i zaglądnąć co tu słychać. A widzę, że słychać całkiem sporo! :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość świeczka
wiadomo :) ja też mam co nieco... eeeh a tak mi się nie chce :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
domenko - wracając do tematu - szefostwa oczywiście nie zapraszam, bo mam go dość w pracy :-) Zresztą nie nadaje się na imprezy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
No jestem, chyba jednak wykrakałam bo sie zrobiło troche roboty w pracy, :D. Oj ja też tak myślę newt co do szefa, hahahah.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fajnie newt, że wstąpiłaś:) kasiu24 to jednak nie będe ostatnia! Tez jestem wrześniowa, ale jak będziesz nam towarzyszyć to na pewno czas szybciej zleci;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Orientujecie się może jak to jest w restauracji z dziećmi, takimi 2 - 3 letnimi? Płaci się za nich jak za osobę, czy za pół, czy jeszcze jakoś inaczej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wiesz co newt ja się nie orientuję, bo mamy na sali ale może dziewczyny wiecie??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Widzę, że dziś ten topik się rozkręcił! Oby tak dalej a będziemy wyławiać coraz to więcej przyszłych Panien Młodych;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość świeczka
z tego co wiem do 6-7 roku życia dzieci płaci się za nie jak za pół osoby ;) a takie maluchy to chyba za darmo, bo one chyba niewiele jedzą :) zazwyczaj z rodzicami z jednego talerza :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
No własnie też tak myślę z tymi malutkimi dziećmi, a te większe to chyba zależy od lokalu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fajnie tak pogadać z kimś, kto przeżywa to samo. o a poza tym można się wymienić pomysłami i dowiedzieć się czegoś ciekawego :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
No własnie też tak myślę z tymi malutkimi dziećmi, a te większe to chyba zależy od lokalu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
A właśnie newt i świeczko gdzie pracujecie, tzn, czym się zajmujecie w pracy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
No to fajnie, bo spodziewam sie dwóch takich szkrabów i nie bardzo wiedziałam jak ich liczyć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ja się męcze z doktoratem i siedzę głównie w laboratorium. Chemikalia, mikroskop i babranie sie w paskudztwach :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość świeczka
u mnie takich szkrabów będzie chyba ze dwóch mój chrześniak i kuzyna synek :) a i mojej kumpeli dwie dziewuszki :) ja jestem specjalistą ds. dystrybucji ;) jeśli domenko otrzymałaś juz maila to wiesz w jakiej firmie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
O nawet jeszcze nie sprawdzałam poczty! B,ędę musiała to zrobić. ja udzielam kredytów na towar i gotówkowych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witam wszystkich.Ja też biorę ślub za rok.Mamy juz ustaloną datę slubu na 19 sierpnia na 15.30.To załatwilismy w pierwszej kolejności.Dostalismy od księdza kartkę co trzeba załatwić bo to ślub konkordatowy.Na dodtek troszke jeszcze bardziej utrudniony bo ten kościół który wybraliśmy nie jest kościołem parafoialnym i podlega pod Kośció św.Krzyża w Warszawie bo stąd jestem.Tak więc jeszcze jakieś trzeba rzeczy w Kurii załatwiać.Jak któraś chce to mogę wam przepisać co należy załatwić i ile jakie dokumenty są ważne.Załątwienie spraw z Kościołem jest chyba najprostrze.Najbardziej przeraża mnie wesele.Planujemy max na 50 osób ze względów finansowych ale chcieli byśmy żeby to było takie naprawdę udane wesele.Problem jak i gdzie je zrobić i jak zminimalizowac koszty.Jak podliczylismy orientacyjnie to wyszło nam 16tys zł co jest przynajmniej o połowę za dużo niż planujemy.Czy któraś z Was jest z Warszawy i może wie gdzie można urządzić fajne wesele płacąc mniej niż 70zł za osobę.Może ktoś też może polecić jakiś niedrogi fanny zespół?Wiem że może wymagam zbyt dużo zbyt małym kosztem ale nic nie poradze a wiem że czasami jak dobrze poszukać to można zrobic naprawde coś ekstra niedużym nakładem.Podpowiedzcie coś dziewczyny.Pzdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jeśli chodzi o oszczędności to też ich szukałam. Wymyśliłam, że nie będę miała zespołu, który bierze ok. 2000 i naprawdę dobry trzeba rezerwować półtora roku wcześniej. Dogadaliśmy się z facetem, który puszcza muzyke na weselach i prowadzi całośc - powitanie, pierwszy taniec, podziękowania, oczepiny (jeśli sie chce), jakieś tam zabawy, konkursy itp. Muzyke dostajeszc dokładnie taką, jaką chcesz i nikt Ci nie śpiewa co trzy kawałki \"A teraz idziemy na jednego\".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cześć Ewunia21! Fajnie, że do nas dołączyłaś! Wiesz co, ja myślę, że jakbyś chciała zminimalizować koszty to wynajmij salę i oddzielnie płać kucharkom, bo w restauracjach jest naprawdę drogo no i każdy dostaje jakiś tam przydział jedzenia, a tak je do woli i co chce. Dla mnie tutaj to naprawdę wyszło o wiele taniej, zamiast 7200 za sma salę z jedzeniem w restauracji(bez alkoholi i ciasta) zapłacę1380+ składniki do potraw.To o wiele taniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×