Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość Yasminelle

Yasminelle

Polecane posty

Gość ul_cia
To fakt że jajniki nie bolą po tabletkach, ale piersi tak i to cały czas bynajmniej mnie-dlatego zmieniam yasmin na yasminell i zobaczymy czy zmniejszona dawka choć trochę to zmieni....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Genie
Jajniki nie bola przy tabletkach.....Niestety nie wszystkich kobiet to dotyczy..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kasia-19
hej dziewczyny biore yasminelle juz jekies pol roku a nadal w polowie cyklu zawsze co miesiac boli mnie jeden jajnik trwa to jeden niecaly dzien wiecie moze co to moze byc przeciez nie mam jajczkowania dodam ze jak nie bralam tabl anty to rez tak mnialam czekam na wasze odp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość lola2001
witam,odzywma sie na tym forum juz po raz drugi..na poprzedniego posta nikt mi nie odpisal bo kazdy byl zajety rozwiazywaniem problemu "tyjacej od tabletek dziewczyny".. ale nie poddaje sie;)mam pytanie... biore yasminelle juz 3 tydzien,i od konca okresu caly czas mam ciemne "upławy" (bo plamieniem ani okresem tego nazwac nie moge..) pomozcie i doradzcie moze cos wiecie na ten temat? pozdrawiam i LICZE NA ODZEW! kacha. ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość lola2001
tzn. to moj pierwszy blister i od poniedzialku przerwa 7dniowa.. ale to "coś" mnie strasznie męczy i jest uciążliwe dosyc;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wydaje mi się ,że musisz się uzbroić w cierpliwość, organizm dopiero oswaja się z hormonami ,taka sytuacja nie jest czymś niezwykłym.Jesli powertujesz strony tego forum ,przekonasz sie jak duzej grupy dziewczyn to dotyczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość lola2001
dzieki dzieki,zaczelam sie niepokoic bo wczesniej nikt mi nic o tym nie mowil dlatego wolalam sie zapytac, upewnic czy to jest normalne.. takze jeszcze raz dziekuje;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pollyy88
spokojnie ja tak miałam cały pierwszy blister ale po przerwie wszystko minęło :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość lola2001
a jezeli chcialabym np. zmienic godzine przyjmowania tych tabletek... moge najzwyczajniej w swiecie, wziac kolejna pewnego pieknego dnia np. 3h wczesniej niz powinnam? jakie sa tego nastepstwa? p.s. czyli miesiac bez kochania się?? no bo na to wychodzi.. 3 tyg. krwawienia, krwawienie w tyg odstawienia a potem juz okres ... ale jaja ... o.O

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pollyy88
jak to mój Tato powiedział "Dobry marynarz to i po morzu czerwonym popłynie" :P więc to wcale nie oznacza miesiąca bez seksu :) ale podczas okresu ja bym się nie dała. to takie niehigieniczne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
polly --> Faktycznie obraz moze byc rozny ,mnie się "udało" kilka razy poniesc emocjom;) i powiem Ci ze jest to tez kwestia podejscia partnera.Moj maż osobiscie nie przepada za tym,ale kiedys bylam zwiazana z czlowiekiem dla ktorego to bylo tak naturalne ,ze nie chcial rezygnowac z sexu nawet wtedy .To wcale nie musi byc "rzeznia" naprawdę! przed tym zawsze miałam tampon a w czasie stosunku krwawienie zawsze mi się zatrzymywało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość lola2001
hehe macie racje, ale ja "nie mam" (w zasadzie normalnego) okresu i wczoraj z moim chlopakiem dalam sie poniesc takim emocjom i na dobre nam to nie wyszlo jakby moglo sie wydawac i krwawienie tak jak mowisz nie zatrzymalo sie a wrecz przeciwnie i to wlasnie bylo NA MAXA nie tyle ze niehigieniczne ale takie... "niesmaczne" ehh klopotliwa sytuacja..ale skoro mowicie ze powinno przejsc w nast. cyklu to spadl mi kamien z serca;p gorzej bedzie jezeli tak sie nie stanie... a jak myslicie jaka jest najlepsza pora? ja biore ok. 17:oo . mam jeszcze jedno pytanko.. czy tabletka ma taka sama skutecznosc od razu po jej zazyciu czy sa takie godziny po ktorych dziala slabiej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość marazzz
godzina w ktorej bierzesz tabletke nie ma znaczenia, wchlania sie przez ok 2 godziny od zazycia wiec sama musisz sobie ocenic kiedy bedzie Ci najwygodniej. a ja mam pytanie czy badanie mammograficzne jest platne jesli tak to mniej wiecej ile kosztuje i gdzie mozna takowe badanie zrobic?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość młoda położna
marazzz --- jezeli masz skierowanie to nie placisz, a o cene najlepiej dowiadywac sie tam gdzie wykonuja te badanie.Szpital,prywatna klinika....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość marazzz
ale prywatny lekarz tez moze wystawic takie skierowanie? kurde boje sie troszke bo wyczulam ostatniocos twardego w lewej piersi a slyszalam kiedys ze u kobiet ktore biora tabletki jest wieksze prawdopodobienswo wystapienia raka piersi lub jajnikow..;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mloda polozna -- Czy mogę Ci napisać maila? Jeszcze dziś.I zależy mi na odpowiedzi też dziś jeśli da radę.Mam poważny problem i może mi pomożesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość młoda położna
marazzz --- u młodych kobiet preferuje sie USG.Idz najpierw do ginekologa, niech on Cie zbada. steysi ---mozesz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość javannka
młoda położna, to dlaczego sama parę stron wcześniej napisałaś, że słyszałaś o wpadkach z yasminelle ale przy używaniu prezerwatywy jeszcze nigdy? Chyba jakaś logika musi być. A jeśli o mnie chodzi to nie truje organizmu ze względu na antykoncepcję, tylko inne względy zdrowotne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość młoda położna
javannka ---- a gdzie napisalam,ze przy prezerwatywach nie? A jezeli chodzi wzgledy zdrowotne....tabletkami boli nie wyleczysz, wroca jak odstawisz, a jezeli juz je bierzesz do pozwol sobie i swojemu facetowi na przyjemnosc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gennie
A jaka jest logika w stosowaniu prezerwatyw i tabletek?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość javannka
Czyli tak po prostu przestać tracić kasę na prezerwatywy? Martwią mnie tylko moje plamienia pod koniec brania tabletek każdego opakowania. Bo jeśli one nie działają jak należy, to zawsze mogę liczyć na gumkę...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość STOKROTKA310
Ja mam takie drobne pytanie czy takie preparaty na przeziębienie kupowane w aptece bez recepty np. fervex czy gripex mogą w jakiś sposób wpłynąć na skuteczność tabletki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość młoda położna
javannka ---- plamienia nie swiadcza o tym,ze jestes slabo zabezpieczona.Dawka jest wystarczajaca zeby zablokowac owulacje,ale byc moze w twoim przypdaku za mala zeby utrzymac cykl.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

×