Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Migotka_91

Brak seksu w zwiazku

Polecane posty

Witam, moj problem jest taki ze moj facet strasznie sie zmienil ostatnimi czasy. A dokladnie od kiedy przestal brac prochy (koks, extazy). Poswieca mi o wiele mniej czasu, nie okazuje mi tyle uczucia co na poczatku, no i seks jest teraz raz na dwa tygodnie. Ogolnie jestesmy ze soba od roku ale czuje ze to zaczyna sie wypalac. Podzieli sie ktos opinia? Czy to mozliwe ze dragi go tak zmienily? Wczesniej kochajacy i czuly a teraz jakby obojetny... Nie chcialabym tak szybko konczyc tego zwiazku ;(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, Migotka_91 napisał:

Czy to mozliwe ze dragi go tak zmienily?

Nie, no coś Ty. Dragi są bezpieczne i zupełnie nie wpływają na psychikę człowieka.

Na poważnie to sama zrobiłaś sobie kuku wchodząc w relację z ćpunem.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niezależnie co jest powodem olewania nie możesz na to pozwolić. Sygnalizujesz, że jest problem. Nie działa? Każdy w swoją stronę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
22 minuty temu, Nemetiisto napisał:

ćpunem

Nie mam pojęcia co dzieje się wtedy z człowiekiem, nigdy w życiu nie próbowałam. Nie wiem czy uzależniają, jaki mają wpływ na psychikę. Dla mnie temat czarna magia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)
32 minuty temu, Migotka_91 napisał:

dokladnie od kiedy przestal brac prochy

Powinnaś go w tym wspierać, jeśli byłaś z nim wiedząc, że bierze. Chce z tym skończyć to trwaj przy nim. Dopiero dotarło co przeczytałam. Impulsywnie zareagowałam "rok i już problemy z olewaniem, fak", dopiero potem właściwa rozkmina. Jeśli to walka z nałogiem wspieraj.

Edytowano przez Electra

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)
39 minut temu, Migotka_91 napisał:

[...] Podzieli sie ktos opinia? Czy to mozliwe ze dragi go tak zmienily? [...]

Tak, dragi często intensyfikują emocje i uczucia. Póki brał - czuł, chciał, miał potrzeby. Po odstawieniu potrzeby zmalały. Libido i potencja zaburzone. Potrwa jakiś czas, nim organizm zregeneruje i ustabilizuje się. Ale facet już nigdy nie będzie taki, jaki był na używkach. Postaraj się nie wywierać na nim presji i nie wypominać zmian na niekorzyść, ponieważ istnieje ryzyko, że wróci do ćpania. Jeśli nie akceptujesz jego zmiany i nie jesteś w stanie go wspierać lepiej, byś odeszła, po prostu zakończ związek.

Edytowano przez Nenesh

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×