Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
monika1908

Jak ogarniacie życie z dzieckiem?

Polecane posty

Drogie mamusie, pytanie, całkiem serio. Jak ogarniacie dom i dziecko jednocześnie. Jestem mamą jednego dziecka, nie mam doświadczenia (no może poza dobrymi radami typu "za moich czasów to dzieci..." od mam itd.) i chyba jestem wielkim nieogarem.
Córeczka normalnie chodzi do żłobka, ale wiadomo, choroby, lockdowny, więc nie zawsze tam jest. I wtedy nie potrafię sobie w domu poradzić ze zrobieniem wszystkich rzeczy typu obiad, zakupy itd. tak żeby jednocześnie nie przestawiać tylko dziecka z kąta w kąt albo nie puszczać bajek na pół dnia.