Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
anati30

Randka okazała się porażką.

Polecane posty

4 minuty temu, Bartek94 napisał:

Na razie to dziewczyna pierwotnie sygnalizująca chęć spotkania, chyba z grzeczności, bo byłem wtedy w szpitalu przed dość ryzykowną operacją, olała mnie [dyplomatycznie, że nikogo teraz nie rozpatruje jako potencjalnego partnera, bo nie ma na to czasu - dużo formalności np. z legalizacją pobytu - jest z Białorusi, ja ją uczyłem polskiego poprzez nasze rozmowy] i już nawet po koleżeńsku się nie odzywa od tygodnia - jasne, ma ciężką pracę, dołki, które sprawiają, że nie chce się z nikim kontaktować [bo rozłąka z rodziną], ale rzadko tak długo się nie odzywała. Ostatnio to chwaliła się fotkami z ogniska z kumplami z pracy i nowo poznanymi osobami w wielkanocną niedzielę (ognisko było w sobotę, sam ją do tego namawiałem, bo pierwotnie chciała z powodu obniżki nastroju dać prezent koledze w pracy, a na jego urodziny nie przyjść), może poznała tam kogoś mniej nudnego ode mnie? Kto wie? Na dość długą wiadomość z pozbieranymi informacjami z różnych miejsc, gdzie w Poznaniu może się udzielać i gdzie szukać pomocy w sprawach bytowych, już nie odpowiedziała, nawet nie wyświetliła [wiadomość w dwóch częściach; czwartek - piątek]. Tu mi podpowiadano już, że pewnie nie chce mi robić nadziei, dlatego mnie olewa.

Gdyby jednak udało mi się zainteresować kogoś na dłużej, pieniędzy bym nie żałował - bylebym czuł, że to ta właściwa. Tej co ostatnio dałem ładny bukiet z bilecikiem na urodziny, ogarniając wcześniejszą wypłatę za tekst pisany do pewnej gazety - od wicenaczelnego, do oddania, gdy przyjdzie właściwa kasa z redakcji. Wtedy nie protestowała, że za dużo sobie pozwalam, było jej miło, a dopiero kilka dni potem zbłąkane między pytanie o ocenę Badoo jako portalu wtrącenie, że "podobasz mi się jako kobieta" skłoniło ją do stwierdzenia takiego jak powyżej przytoczyłem. Zastanawiam się, czy coś spieprzyłem w międzyczasie, bo przecież przedtem sama informowała mnie, jakie kwiaty lubi, a kwiaty są chyba bardziej sugestywne niż takie ostrożne palnięcie, bez wynoszenia pod niebiosa, jaka to ona piękna itd. - zwłaszcza, że tekst na bileciku aż za mocno wskazywał na moje intencje. Mój wygląd czy stan majątkowy w tym czasie też nie zmienił się na lepsze czy gorsze.

Dziwnymi drogami chadza kobieca psychika.

Trudno powiedzieć, nie znam całej sytuacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, KorpoSzynszyla napisał:

Nie taki wyjadacz skoro nie chciał a zrobił 😕

On ocenil w lot sytuacje  a moze falszywie ja ocenil? ale na pewno ocenil.Taka operacje wykonal !

Mysle ze mial za soba juz kilka randek i byl ostrozny 🙂  az do bolu i uznal ze to spotkanie nie ma przyszlosci.Kobiety nie zdaja sobie zupelnie sprawy jakie sygnaly wysylaja do mezczyzn a potem sie dziwia ze sa zle odbierane, ze cos nie wyszlo itd itp.Tu facet najwyrazniej dal jej do zrozumienia ze nie bedzie drugiej randki i zapewne z ulga opuscil ten lokal.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przed chwilą, KorpoSzynszyla napisał:

Jak panu szkoda było wydać parę groszy na ten posiłek to nadal twierdzę że nie powinien się umawiać 

Dokładnie, niby jestem biedny i niedoświadczony, bo wyglądam jak wyglądam, ale to podstawy savoir-vivre 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, anati30 napisał:

Spotykałam się dziś z jednym facetem poznanym przez Badoo i poszliśmy do jednej z otwartych restauracji. Na miejscu okazało się, że Pan stosuje dietę i w sumie nie ma tam nic, co mógłby zjeść. W ostateczności wziął sałatkę, w której mięsa prawie nie było. Jednak stwierdził, że tu nie chodzi o to, żeby się najeść tylko, żeby nie być głodnym. Wzięłam porcję spagetti i stwierdziłam, że bardzo mi smakuje. On na to, że on je tylko z mięsem drobiowym i ciemnym makaronem. Spytałam, czy czasami nie zdarza mu się zgrzeszyć z jedzeniem. Powiedział, że bardzo rzadko, bo nie będzie robił z brzucha śmietnika, dlatego przy tej diecie zostanie już na zawsze.. Chcąc załagodzić temat, powiedziałam, że każdy powinien jeść to co lubi.  To zaczął wykład, że to czym się żywisz, przekłada się na Twoje zdrowie. Różne choroby i raki powstają ze złego trybu życia. Dobrze by było, gdyby ludzie zaczęli dbać o swoje zdrowie, to było by mniej zgonów.  Przyznaję, że od słuchania tego odechciało mi się jeść. Powiedziałam, że oczywiście nie należy przesadzać z fast foodami, słodyczami, tłustym mięsem, czy gazowanymi napojami, ale od czasu do czasu wszystko jest dla ludzi. Gdy zaczął mówić o tym, że warto czytać skład wszystkich produktów, żeby nie jeść tych świństw, które mają tablicę Mendelejewa w składzie. Z grzeczności przytaknęłam, zjadłam, i pod pretekstem zakończyłam spotkanie.  W domu od razu napiłam się lampkę czerwonego wina :). Zamiast luźnej rozmowy, wykład dietetyka.

A gdzie ta porażka? Facet ma 100% racji. Tak powinno się podejść bo też robiłem resercz. Inna sprawa że nie potrafię wytrwać 😆 jedzenie to nie przymus, organizm człowieka potrafi bez niego się obejść sporą ilość czasu, tyle czasu że powinniśmy dbać o to co zjemy. Zresztą wszystko napisałaś. Rozumiem że może taki samorozwoj nie pasować ale rację ma. Zjadlbym naleśniki z bitą śmietana 😰

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, AntyBazyl napisał:

Zapłacił chociaż za spaghetti? 

Przynajmniej nie będziesz już marnować czasu na rozmowy z tym pajacem. Bierz się za następnego. 

Zapłacił już przy zamówieniu, więc choć tyle dobrze :).

Zdrowo nie wyglądał. Moim zdaniem był za chudy jak na faceta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)
4 minuty temu, Bartek94 napisał:

Nie widział w necie, z kim się umawia? Jasne, kobiety starają się wyglądać jak najlepiej, ale to chyba nie zmieni ich twarzy czy wymiarów?

Bardzo zmienia! Niektore potrafia wstawiac fotki sprzed 20 lat LOL lub podrasowane  Photoshopem  liczac ze nikt nie zauwazy.Pierwsza randka to zawsze randka " w ciemno" .Po to sie spotykasz aby zweryfikowac co widziales na portalu 🙂 LOL

Edytowano przez marinero

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, anati30 napisał:

Zapłacił już przy zamówieniu, więc choć tyle dobrze :).

Zdrowo nie wyglądał. Moim zdaniem był za chudy jak na faceta.

To po co sie z nim umawialas:) ?! Bylo niedziele spedzic w domu:)  i zjesc nalesniki z  makaronem 🙂 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przed chwilą, Paulinka_93 napisał:

Może byś tak poszedł o normalnej godzinie jak każdy zdrowy człowiek?

Niestety mam przyzwyczajenie do zarywania nocek, a dziś muszę jeszcze jeden projekt zrobić, ale się nie mogę zmobilizować.
Skąd ta troska, Piwosz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, marinero napisał:

Bardzo zmienia! Niektore potrafia wstawiac fotki sprzed 20 lat LOL lub podrasowane  Photoshopem  liczac ze nikt nie zauwazy.Pierwsza randka to zawsze randka " w ciemno" .Po to sie spotykasz aby zweryfikowac co widziales na portalu 🙂 LOL

Nie sądzę,by Photoshop z nieatrakcyjnej kobiety pomógł zrobić seksbombę, musiałaby mieć grafika, który by nad nią pracował 😉

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, Leżaczek napisał:

A gdzie ta porażka? Facet ma 100% racji. Tak powinno się podejść bo też robiłem resercz. Inna sprawa że nie potrafię wytrwać 😆 jedzenie to nie przymus, organizm człowieka potrafi bez niego się obejść sporą ilość czasu, tyle czasu że powinniśmy dbać o to co zjemy. Zresztą wszystko napisałaś. Rozumiem że może taki samorozwoj nie pasować ale rację ma. Zjadlbym naleśniki z bitą śmietana 😰

To wpadaj, bo mam tyle ciasta naleśnikowego, że jeszcze jutro będę jadł. Śmietana też jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, anati30 napisał:

Zapłacił już przy zamówieniu, więc choć tyle dobrze :).

Zdrowo nie wyglądał. Moim zdaniem był za chudy jak na faceta.

Jak toto same sałatki je, to co się dziwić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Bartek94 napisał:

Nie sądzę,by Photoshop z nieatrakcyjnej kobiety pomógł zrobić seksbombę, musiałaby mieć grafika, który by nad nią pracował 😉

Mam wrazenie ze rozmawiam z gimbusem 🙂 Nie obraz  sie 🙂 Przejedz sie po portalach randkowych a zobaczysz cuda 🙂

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, agent of Asgard napisał:

To wpadaj, bo mam tyle ciasta naleśnikowego, że jeszcze jutro będę jadł. Śmietana też jest.

Zrobiłeś mi apetyt, a obiad był bardzo dawno. Znowu będę zbyt późno jadł 🙂 Zwłaszcza że nastrój taki sobie 😞 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przed chwilą, marinero napisał:

Mam wrazenie ze rozmawiam z gimbusem 🙂 Nie obraz  sie 🙂 Przejedz sie po portalach randkowych a zobaczysz cuda 🙂

Raczej z osobą, która ma dużą wadę wzroku i nie zna się na grafice komputerowej tak bardzo, żeby uwierzyć, że można z osoby nieatrakcyjnej zrobić taką, na widok której facetom aż ślinka cieknie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, Paulinka_93 napisał:

Konsultowałeś ten problem z jakimś lekarzem?, normalny człowiek pracuje za dnia.... Po nocach siedzą tylko przegrywy takie jak przemek bo i tak nie wychodzą z domu, wiec za dnia śpią zeby sie schować przed społeczeństwem normalnym...

Ach, znam to. Już wracałem do normalnego trybu, aż spadek nastroju - i ehh, wróciłem do starych przyzwyczajeń.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przed chwilą, Bartek94 napisał:

Raczej z osobą, która ma dużą wadę wzroku i nie zna się na grafice komputerowej tak bardzo, żeby uwierzyć, że można z osoby nieatrakcyjnej zrobić taką, na widok której facetom aż ślinka cieknie.

To my wiemy ale osoby ktore uzywaja Photoshopa nie rozumieja tego bo laduja sobie swoje ego 🙂 widzac sie takim pieknym ! LOLDlatego uwazam ze kazda randka to randka "w ciemno " Weryfikujesz fotke z rezczywistoscia ! 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
15 minut temu, KorpoSzynszyla napisał:

Jak panu szkoda było wydać parę groszy na ten posiłek to nadal twierdzę że nie powinien się umawiać 

On sie umawial na randke " w ciemno" i liczyl na cos ekstra  a dostal cos z Biedronki 🙂

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przed chwilą, marinero napisał:

To my wiemy ale osoby ktore uzywaja Photoshopa nie rozumieja tego bo laduja sobie swoje ego 🙂 widzac sie takim pieknym ! LOLDlatego uwazam ze kazda randka to randka "w ciemno " Weryfikujesz fotke z rezczywistoscia ! 

Ale żeby od razu wychodzić, być niemiłym/świadomie nudnym? To nieeleganckie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przed chwilą, marinero napisał:

On sie umawial na randke " w ciemno" i liczyl na cos ekstra  a dostal cos z Biedronki 🙂

Kobiety mają gorzej pod tym względem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Bartek94 napisał:

Ale żeby od razu wychodzić, być niemiłym/świadomie nudnym? To nieeleganckie

Rozni sa ludzie .Randka nr 1 to raczej konfrontacja  a nie salon towarzyski.Spotykaja sie osobowosci i rozne szkoly wychowania 🙂 style bycia , zachowania.Nie ma szkoly "randkowania"! Albo przypadacie sobie do gustu i dalej umawiacie albo rozchodzicie, inna sprawa  w jakim stylu ?🙂 ale to temat rzeka! 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, Paulinka_93 napisał:

Konsultowałeś ten problem z jakimś lekarzem?, normalny człowiek pracuje za dnia.... Po nocach siedzą tylko przegrywy takie jak przemek bo i tak nie wychodzą z domu, wiec za dnia śpią zeby sie schować przed społeczeństwem normalnym...

Widzisz, ja jestem w stanie pracować mając przespane po 4h przez ileś dni pod rząd. A od 2 do prawie 8 to jestem już spokojnie wyspany, jak teraz mam pracę zdalną. 
To, co mam do zrobienia, to nie jest nic do pracy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)
6 minut temu, Bartek94 napisał:

Kobiety mają gorzej pod tym względem

Faceci tez padaja :ofiarami" 🙂 Mozesz mi wierzyc.Mozna poczytac na roznych forach fajne historie 🙂 Jest nawet taki termin  na chciwe kobiety -golddiggerka:) lub "hajcopedna "

Edytowano przez marinero

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, marinero napisał:

Faceci tez padaja :ofiarami" 🙂 Mozesz mi wierzyc.Mozna poczytac na roznych forach fajne historie 🙂 Jest nawet taki termin  na chciwe kobiety -golddiggerka:)

Niestety obie płcie mają tendencje do bycia w związku dla korzyści. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
10 minut temu, Paulinka_93 napisał:

Taki tryb życia potrafi zrobić z człowieka kaleke czy tez alkoholika więc warto sie przestawić na tryb dzienny

Mam wzorcowo zdrowe żołądek i wątrobę, mimo fatalnego nastroju piję bardzo rzadko, inne używki też zażywałem jedynie w dobrym nastroju i okazjonalnie [zdecydowanie rzadziej niż alkohol]. Kaleka? Społecznie i tak nie da się być w gorszej sytuacji, utrzymuję kontakt z kilkoma osobami, a w pandemii poza koniecznością nie wychodzę, bo mam osoby z grupy ryzyka w domu. W przypadku tamtej dziewczyny zamierzałem zrobić wyjątek, no ale cóż - żadnych złudzeń, drogi panie, żadnych złudzeń... Ona też prowadzi bardzo jednostajny tryb życia i ma zaburzony zegar biologiczny przez zmienne godziny pracy, więc wątpię, by akurat to stanowiło problem. Jak w piosence:
"We mnie, problem jest na pewno we mnie

Nie doszukuj się go w sobie, w Tobie wszystko jest ok"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, agent of Asgard napisał:

Niestety obie płcie mają tendencje do bycia w związku dla korzyści. 

Ano! Maja! LOL i dlatego ostroznosc nigdy nie zawadzi bo moze sie okazac ze spotykasz sie z "wezem" w przenosni 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przed chwilą, Paulinka_93 napisał:

I tak musisz wychodzić do roboty chyba ze masz rente?

Praca zdalna, piszę teksty 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Paulinka_93 napisał:

Długo tak nie pociągniesz człowieku, po jakimś czasie pojawi sie nocne oddawanie moczu, hemoroidy w końcu pewnie i śmierć. Ja jak sie nie wyśpię przynajmniej te 8-10h to kontaktuje gorzej jak pijak

Jak  najbardziej.Minimum snu to 8 godz na dobe .Mozna nadrobic w niedziele tygodniowe ubytki ale nie warto odkladac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, Paulinka_93 napisał:

Długo tak nie pociągniesz człowieku, po jakimś czasie pojawi sie nocne oddawanie moczu, hemoroidy w końcu pewnie i śmierć. Ja jak sie nie wyśpię przynajmniej te 8-10h to kontaktuje gorzej jak pijak

Oj, długo już tak „ciągnę”.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, Paulinka_93 napisał:

Długo tak nie pociągniesz człowieku, po jakimś czasie pojawi sie nocne oddawanie moczu, hemoroidy w końcu pewnie i śmierć. Ja jak sie nie wyśpię przynajmniej te 8-10h to kontaktuje gorzej jak pijak

Mnie się nie pojawiło po ca 5 latach takiego życia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
26 minut temu, marinero napisał:

Bardzo zmienia! Niektore potrafia wstawiac fotki sprzed 20 lat LOL lub podrasowane  Photoshopem  liczac ze nikt nie zauwazy.Pierwsza randka to zawsze randka " w ciemno" .Po to sie spotykasz aby zweryfikowac co widziales na portalu 🙂 LOL

Poza tym fotka to tylko jeden z elementów, nie zweryfikuje wszystkiego co nasz komputer pokładowy chce sprawdzić, musi być na żywo, czasem starczą sekundy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×