Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość smutnaaaaaa

____Mój facet nie chce nigdzie wyjechać__________

Polecane posty

Gość smutnaaaaaa

Ciężko pracuje, nie ma praktycznie urlopu, bo pracuje w rodzinnej firmie. Rok temu byliśmy nad morzem, a w tym roku? Kicha! Kuźwa, chyba po całym roku harowania jak wół należy się kilka dni wolnego! Tym bardziej, że wiem, jak kocham morze. Szlag mnie trafia. Ja jestem zmęczona, nie tyle fizycznie, co psychicznie. pracuję, studiuję, chciałabym trochę odpocząć, ale chyba nie da się przekonać. Nie mam już siły. Wszyscy gdzies wyjeżdżają, aja ciągle w domu! Chyba mi padnie na rozum.

Gość smutnaaaaaa
halooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Gość nie pasujecie widac

Nawet nie wiesz, jak Cie rozumiem. Z mezem znamy sie juz 7 lat, a po slubie jestesmy 4 lata i nigdy nigdzie nie wyjezdzalismy. Zawsze mu bylo szkoda kasy. A teraz nawet nie dostanie urlopu, wiec tez kicha :(

Gość nie mozesz jechac sama
lub z kolezanka ? co to za problem ? uzaleznilas sie od niego czy co ?

Gość smutnaaaaaa
Nie lubię bez niego wyjeżdżać. Wwszystkie koleżanki też mają facetów. Zresztą mi chodzi o taki nasz wyjazd, żebyśmy byli tylko we dwoje. Czuje się zmęczona psychicznie. Tak bardzo chciałabym wyjechać gdzieś. Co gorsza wszyscy znajomi wyjeżdżają lub już wrócili. Dobija mnie to, że my nigdzie nie możemy wyjechać.

Gość smutnaaaaaa
Kocham go jak nikogo na świecie a teraz się na niego złoszczę o ten wyjazd, a raczej jego brak. Nie chciałabym, zeby przez taką błahostkę coś się popsuło między nami, ale dobija mnie siedzenie w domu przez całe wakacje.

Gość wiesz co ......