Gość ewedii91 Napisano Kwiecień 20, 2011 I nie stresuj się tym, ja odchodziłam od zmysłów, a teraz widzę, że niepotrzebnie. Wszystko będzie ok, tylko napisz maila i masz z głowy :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Ewa_1812 Napisano Kwiecień 21, 2011 Dokładnie tydzień temu dostałam telefon z tej firmy. Oczywiście zamówiłam figi. Pan powiedział, że list potwierdzający dojdzie do mnie w ciągu tygodnia. Dzisiaj mija tydzień, a listu jak nie było tak nie ma. Zastanawiam się czy mam już dzisiaj napisać do nich e-maila, że nie dostałam jeszcze listu potwierdzającego,że zamówienie z dnia 14.04.2011 jest nadal aktualne, ALE rezygnuje ewidentnie z całej kolekcji bielizny. Jak myślicie pisać już dzisiaj czy czekać na ten list potwierdzający ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość llllillly Napisano Kwiecień 21, 2011 hej dziewczyny ja też się dałam namówić na te majtki cholerne a jak przeczytałam to forum to sie przeraziłam. Natychmiast po tym zadzwoniłam do biura obsługi klienta aby anulować zamówienie, Na co pani z obsługi powiedziała że nie ma mnie w bazie zamówień i żebym zadzwoniła po świętach. Nie dawało mi to spokoju więc dzwoniłam tam codziennie i po trzech dniach udało mi sie wszystko anulować Mam nadzieję że faktycznie nic mi nie przyjdzie pocztą. Ohydne oszusty:( Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość emmmmm Napisano Kwiecień 21, 2011 ewa pisz teraz maila! bo moge sie zalozyc ze list przyjdzie kilka dni po terminie składania rezygnacji Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Ewa_1812 Napisano Kwiecień 21, 2011 'Witam, 14.04.2011 dzwonił do mnie Państwa konsultant. Zamówiłam figi,3 pary. Pan powiedział, że list potwierdzający moje zamówienie dostanę w ciągu tygodnia. Dzisiaj mija tydzień, a listu jak nie było tak nie ma. Mam pytanie: kiedy przyjdzie do mnie list potwierdzający moje zamówienie ? W dniu dzisiejszym 21.04.2011 chcę powiadomić Państwa, że zamówienie z dnia 14.04.2011 ma być zrealizowane, ale REZYGNUJE EWIDENTNIE Z CAŁEJ KOLEKCJI BIELIZNY [tutaj podałam imię i nazwisko oraz adres] Uprzejmie prosze o potwierdzenie przyjecia rezygnacji w postaci e-maila zwrotnego.' Dobrze napisałam?? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość marta.1990 Napisano Kwiecień 24, 2011 napisałam im tak: "Uprzejmie chciałam poinformować Państwa o rezygnacji z zamówienia, którego dokonałam 20.04.2011r podczas rozmowy telefonicznej z Panią z Biura Obsługi Klienta. Rozmowa dotyczyła zamówienia 3 par stringów marki Miriale. Proszę o wykreślenie moich danych osobowych z bazy danych Provea. Składam rezygnację z udziału w jakichkolwiek akcjach czy promocjach firmy Provea i wnoszę o zamknięcie mojego konta. Proszę o potwierdzenie złożenia rezygnacji." zapożyczyłam trochę tekstu z mądrego maila z wcześniejszej strony, teraz czekam na odpowiedź. dzięki za pomoc dziewczyny! ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość marta.1990 Napisano Kwiecień 24, 2011 oczywiście na maila: serwis.klientow@provea.pl jakby ktoś potrzebował jeszcze ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość marta.1990 Napisano Kwiecień 27, 2011 "Szanowna/y Pani/e Uprzejmie informujemy, iz w dniu dzisiejszym rezygnacja została przyjeta. Paczka nie zostanie wysłana. Potwierdzamy zamkniecie konta oraz przyjecie sprzeciwu dotyczcego wykozystywania oraz przekazywania Pani danych innym podmiotom. Serdecznie pozdrawiamy, Biuro Obsługi Klientów" no i po sprawie ^^ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Ewa_1812 Napisano Kwiecień 27, 2011 A mi odpisali 26.04.2011 tak: "Szanowna Pani, W dniu dzisiejszym zgłosiliśmy informację, aby poza pierwszą paczką nic nie zostało wysłane. Serdecznie pozdrawiamy, Serwis Klientów Dominika Małowiejska W przypadku odpowiedzi na te wiadomosc, prosimy o zalaczenie dotychczasowej korespondencji mailowej." Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
edziaflower 0 Napisano Kwiecień 28, 2011 też wczoraj do nich pisałam o anulowanie zamówienia, na które mnie telefonicznie naciagneli./ dzis napisali w odpowiedzi: ""Szanowna/y Pani/e W celu rezygnacji z zamowienia prosimy o podanie dokladnych danych adresowych. Serdecznie pozdrawiamy, Biuro Obsługi Klientów" Tylko zastanawiam się czy podać??? co radzicie??? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość lllala Napisano Kwiecień 28, 2011 ja wg dzisiaj dostałam ten list potwierdzający zamówienie,bo dałam sie namówić na tą promocję i tak czytam,czytam a tam pisze że będę dostawała od nich przesyłki co 10 tygodni czy 6 tygodni a NIC sobie nie przypominam,żeby konsultantka z którą rozmawiałam coś o tym wspomniała,więc oburzona zadzwoniłam pod wskazany numer ii udało mi się anulować wszystko. bez problemu więc dziwię się że macie z tym tyle kłopotów.. Żeby otrzymać potwierdzenie rezygnacji wystarczyło że napisałam do nich maila,podałam swój nr klienta,dane i odpisali.:"Szanowna/y Pani/e Potwierdzamy, iz zamowienie zostało anulowane. Serdecznie pozdrawiamy, Biuro Obsługi Klientów (imię i nazwisko konsumenta) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość ewedii91 Napisano Kwiecień 28, 2011 Ja podałam, póki co wszystko jest w porządku ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Iziii Napisano Kwiecień 28, 2011 jejciu ja tez sie w to wciagnelam.. ale kanal.. babka byla tak mila.. ehh jestem naiwna.. :(:(:( ale mam nadzieje ze dzieki przeczytaniu Waszych wszystkich postow odpisza na maila pozytywnie.. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Emi2606 Napisano Kwiecień 28, 2011 Witam wczoraj do mnie zadzwonila pewna pani z ankieta na temat nowej firmy z bielizna miriale tak nawiasem mowiac nie wiem skad miala moj numer ... a dzisiaj na mailu patrze mail z oferta bielizny za 19.90 + przesylka 9,90 itp. juz mialam wysłac zamowienie ale najpierw wpisalam sobie ich nazwe i sie przerazila co tutaj pisze ale wpadlabym ;/ chociaz jak juz cos odsylam chociaz do bonprix to ZAWSZE ZA POKWITOWANIE to jest jakies zawsze chociaz male zabezpieczenie ze został wysłany zwrot. Pozdrawiam pojde do sklepu i sobie kupie sama bielizne ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość marta.1990 Napisano Kwiecień 28, 2011 ja tez podałam, nic się nie stało ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość mmariolka87 Napisano Kwiecień 29, 2011 Witam serdecznie! Ja tez mam podobny problem z tą firmą. Czytałam forum i postanowiałam załatwić rezygnację mailem na adres serwis.klientow@provea.pl Ale moja wiadomośc nie zostaje do nich dostarczona, dostaję jej zwrot z informacją, że nie można dostarczyć wiadomośći pod wskazany adres. Myślicie, że już zablokowali tą skrzynkę? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość marta.1990 Napisano Kwiecień 29, 2011 w mailu pomiędzy V i E nie ma spacji, jest: provea. :) myślę że to rozwiąże Twój problem :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość mmariolka87 Napisano Kwiecień 29, 2011 Właśnie nie wiem czemu system na kafetefii robi spację, ale wpisując adres mailowy do wysłania zapewniam Cię, że tej spacji między V i E nie ma i niestety nadal odrzuca mi wysłanie do nich wiadomości Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość kaja28 Napisano Kwiecień 29, 2011 Też się dałam namówić we wtorek.Ale coś mnie tknęło i po wpisaniu nazwy firmy znalazłam wasze posty i wysłałam wczoraj meila i dostałam dziś na szczęście odpowiedź. Szanowna Pani, W dniu dzisiejszym potwierdzamy przyjęcie Pani rezygnacji z wysyłek. Jednoczesnie pragniemy potwierdzic przyjecie sprzeciwu dotyczacego prowadzenia wobec Pani marketingu bezposredniego wlasnych produktow i uslug oraz udostepniania Pani danych osobowych innym podmiotom. Mam nadzieje że nic mi nie wyślą:) nigdy już nie będę taka naiwna;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość hermiod Napisano Kwiecień 29, 2011 bogu dzięki za nawyk googlowania bo się tez dałam na to badziwie namówić..warunki wydawały się przejrzyste... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość hermiod Napisano Kwiecień 29, 2011 a wysłałam im coś takiego: Witam Zwracam się do Państwa w celu poinformowania o rezygnacji z zamówienia, które dokonałam 27.04.2011r podczas rozmowy telefonicznej z Konsultantką Biura Obsługi Klienta. Rozmowa dotyczyła zamówienia 3 par fig. Zwracam się z prośbą o wykreślenia moich danych osobowych z bazy danych Provea. Składam również rezygnację z udziału w jakichkolwiek akcjach czy promocjach firmy Provea i wnoszę o zamknięcie mojego konta. Proszę o potwierdzenie złożenia rezygnacji. Dane adresowe: mam nadzieję, że to wystarczy Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość mz09 Napisano Maj 4, 2011 JA ZAMÓWIŁAM TEN PIERWSZY KOMPLET, ALE NIE MIAŁAM ŻADNYCH PROBLEMÓW Z REZYGNACJĄ ZE WSPÓŁPRACY. ROZCZAROWAŁA MNIE NATOMIAST SOLIDNOŚĆ FIRMY. PANI KONSULTANTKA ZAPEWNIAŁA MNIE, ŻE MAJTKI SĄ BAWEŁNIANE, A NIESTETY OKAZAŁO SIĘ, ŻE Z BAWEŁNĄ NIE MAJĄ WIELE WSPÓLNEGO. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość naiwna_jak_my_wszystkie Napisano Maj 5, 2011 Mi powiedzieli, że moje dane mają z tej ankiety Niebieskie Pudełko, którą wypełniałam w szpitalu po urodzeniu dzieka. A niech ich..! Też oczywiście mnie namówili - ich siła perswazji, mój brak asertywności - no i pierwsza paczka już do mnie jedzie (ciekawe nota bene kiedy dotrze). Ale weszłam na to forum i podobnie jak inne trochę sie zdziwiłam i zaniepokoiłam. Nigdy się nie dałam na takie cholerstwo namówić i to na pewno pierwszy i ostatni raz. Zadzwoniłam do tej firmy (22 205 52 50) dzisiaj - połączyło mnie bez problemu po jakichs 20 sek. - i zapytalam o to zamowienie i o sposob rezygnacji. I tu najwazniejsze: zrezygnować mozna telefonicznie (wtedy nagrana rozmowa jest potwierdzeniem rezygnacji), mailowo (i to juz wiecie, ze przesylają mail zwrotny) lub faxem. Ja preferuje chyba mail i już pędzę go wysyłać. Powodzenia w waszych rezygnacjach! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość naiwna_jak_my_wszystkie Napisano Maj 5, 2011 No więc napisałam im tak (powołując się na Wasze posty): Witam, Dnia ... w trakcie rozmowy telefonicznej z Państwa konsultantem dokonałam zamówienia 3 par stringów MIRIALE w ramach powitalnej oferty Państwa firmy w cenie 19,90 zł plus koszt przesyłki 9,90 zł. Następnie otrzymałam list potwierdzający zamówienie i obecnie czekam na przesyłkę. W dniu dzisiejszym (5.05.2011) pragnę poinformować Państwa, iż REZYGNUJE DEFINITYWNIE Z JAKICHKOLWIEK DALSZYCH ZAMÓWIEŃ KOLEKCJI BIELIZNY MIRIALE. Zamówienie z dnia ... ma być jednak zrealizowane. Wnoszę więc o zamknięcie mojego konta w Państwa firmie; Proszę o wykreślenie moich danych osobowych (imię, nazwisko, adres korespondencyjny, adres e-mail, numer telefonu itp.) z bazy danych firmy Provea S.A. Składam również rezygnację z udziału w jakichkolwiek akcjach czy promocjach firmy Provea S.A. - proszę więc o niewysyłanie jakichkolwiek listów, czy ulotek informacyjnych na mój adres korespondencyjny, bądź elektroniczny, lub też informowanie o kolejnych ofertach czy promocjach telefonicznie. Uprzejmie prosze o potwierdzenie przyjęcia rezygnacji w postaci e-maila zwrotnego. Moje dane adresowe: ...... ...... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość naiwna_jak_my_wszystkie Napisano Maj 5, 2011 Dostalam odpowiedz: Szanowna Pani, W dniu dzisiejszym Pani rezygnacja została przyjęta. Kolejne paczki nie będą już kierowane. Jednocześnie pragniemy potwierdzić przyjęcie sprzeciwu dotyczacego przechowywania i przekazywania Pani danych osobowych przez firmę PROVEA S.A. Serdecznie pozdrawiamy, Serwis Klientów Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość naiwnychNieBrakuje Napisano Maj 6, 2011 No coż również dałam się nabrać, nigdy nie korzystam z takich telefonicznych usług, a coś mnie tknęło być miłą, no ale już dziś napisałam maila, że rezygnuję odpowiedź standardowa - podać dane, podałam i czekam na potwierdzenie rezygnacji. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość madal69 Napisano Maj 13, 2011 mmariolka87 mam ten sam problem próbuje wysłać -maila i nie dochodzi pisze że to problem z serwerem odbiorcy! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość naiwna_jak_my_wszystkie Napisano Maj 13, 2011 Może sprawdź, czy adres jest prawidłowy, np. czy nie ma spacji. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość naiwnychNieBrakuje Napisano Maj 13, 2011 Odpowiedzieli, rezygnacja przyjeta Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Prezent na.. Napisano Maj 13, 2011 Tablica z 2310 tyś. łagodnie zakończonych szpilek - zrób z nich prawdziwą rzeźbę w 3D ! http://gadzeteo.pl/pl/p/Szpilkowa-tablica/20 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach